Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-02-24, 16:42
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagharingaben
Varför skulle de göra det? Låter som en väldigt dålig affärsmodell.

De som säljer har själva ett stort missbruk och vill därför spä ut det för att det ska räcka de och vill tjäna pengar.

Hur kan man anförtro sitt liv till en girig knarkare? Ska man lita på att han följer etiska regler?
Han har kanske stora skulder och en deadline att betala, då kommer han i den pressade situationen spä ut kokainet med farliga mediciner och kemikalier.

Jag kan tänka mig att den kokainsäljare som har kunder som köper mycket och ofta vill ge de bra kvalité,
men om någon ny kund vill köpa lite och vi har kanske en ny säljare som vill tjäna snabba cash då kan han få kokain utblandat med vad som helst.
Citera
2023-03-02, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jachin
Hur ska man göra för att få L-dopamin att bli psykoaktivt? Har en farfar som har Parkinson och skulle lätt mula honom om det finns ett sätt att bara skjutsa på rent dopamin till synapserna så det blir en dopaminrush som är bättre än en 0.8 dunderblomster, för han har minst 50 lådor av skiten.

Det enda som händer är att du blir väldigt trött och din egna produktion av dopamin stängs av Mvh Adhd och Parkinson
Citera
2023-03-03, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
De som säljer har själva ett stort missbruk och vill därför spä ut det för att det ska räcka de och vill tjäna pengar.

Hur kan man anförtro sitt liv till en girig knarkare? Ska man lita på att han följer etiska regler?
Han har kanske stora skulder och en deadline att betala, då kommer han i den pressade situationen spä ut kokainet med farliga mediciner och kemikalier.

Jag kan tänka mig att den kokainsäljare som har kunder som köper mycket och ofta vill ge de bra kvalité,
men om någon ny kund vill köpa lite och vi har kanske en ny säljare som vill tjäna snabba cash då kan han få kokain utblandat med vad som helst.

Affärsmodellen för storskalig droghandel följer samma affärs model som vilken varu/produkt leverantör som helst som helst som har direkt försäljning som kanal ex Electrolux, Comviq, SCS Biomassa
Citera
2023-03-03, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rex144

Yrkesmässig drog handel fungerar precis som vilken affär som helst. Dvs på samma sätt som de flesta köper sia ägg i mataffären eller Mathem istället för att köpa dem från en helt okänd människa på en bakgata som har två kartor ägg i ryggsäcken rekommenderar nog de flesta att köpa droger på samma sätt. Dvs direkt från detaljisten
Citera
2023-03-03, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jachin
Med tjack är det snarare regel än undantag. Men jag vet att mycket koks e bankat med tandläkarbedövning (Lidocaine).

Tandläkarbedövning (som faktiskt innehåller en mycket liten del kokain extrakt) sprayas på kokainet för att öka vikten och ge en bedövande effekt som efterfrågas av några kundgrupper samt få bort lukten av bensin som används av vissa importörer. Ca 30-40 %
Citera
2023-03-03, 14:18
Medlem
Jachins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nilsjerker
Tandläkarbedövning (som faktiskt innehåller en mycket liten del kokain extrakt) sprayas på kokainet för att öka vikten och ge en bedövande effekt som efterfrågas av några kundgrupper samt få bort lukten av bensin som används av vissa importörer. Ca 30-40 %

Frågade faktiskt min tandläkare om Xylocain sist jag var där och hon sade att det var ett kokainderivat.
Citera
2023-03-04, 00:16
Medlem
knark-kungens avatar
Tar kroppen upp lika stor del av kokainet oavsett vilken slemhinna man applicerar pulvret på?

Ex näsa vs tandkött vilken är mest effektivt?
Citera
2023-03-04, 00:39
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Tar kroppen upp lika stor del av kokainet oavsett vilken slemhinna man applicerar pulvret på?

Ex näsa vs tandkött vilken är mest effektivt?

har hört på cops att den är densamma.
Citera
2023-03-17, 13:11
Medlem
Hur ser bra kokain ut?

Hur ser bra kokain ut? Hur luktar det? Är det kristaller i det?

Kokain för mig som nybörjare är vitt pulver. Inte små block som vissa har.

Tacksam för svar.
Citera
2023-03-17, 13:20
Medlem
Sten/eller block som du kallar det är hur rent kokain oftast kommer som.
Dock vanligt att langare tillsätter medel för att få bankat pulver att se ut som bock/stenar.

På gatan är det tandsköttstestet som gäller för ett hum men där tillsätter en del bedövningsmedel. Så om du inte har möjlighet att stå med ett ez-test och dribbla så måste du prova innan.

Prova inte och detta är påhittat.
Citera
2023-03-17, 13:22
Medlem
Vitt, lite glansigt. Ska inte kännas som sand när du krossar det.

Lättaste sättet att dra en rejäl lina och sen undersöka näsan. Är snoken fylld med vitt klet så har du köpt skit.

Smaken skulle jag beskriva som en blandning mellan bensin och målarfärg (fast jävligt gott)
Citera
2023-03-17, 13:29
Medlem
Tomtatpolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OPHuvudsak
Vitt, lite glansigt. Ska inte kännas som sand när du krossar det.

Lättaste sättet att dra en rejäl lina och sen undersöka näsan. Är snoken fylld med vitt klet så har du köpt skit.

Smaken skulle jag beskriva som en blandning mellan bensin och målarfärg (fast jävligt gott)

Nymålad källare ungefär där man förvarar trädgårdsmaskiner (tex gräsklippare), ja en blandning mellan bensin och målarfärg är en bra beskrivning.

Låter kliché men finns en anledning till varför folk gör det i filmer, tex tar det och gnuggar mot tandköttet, domnar tandköttet så vet du att det är hyftsat ok. Men det finns ju de som också blandar ut med lidokain för att härma effekten så var lite uppmärksam på det med.

Bästa är att bara testa och jämför allt eftersom. Intas helst i sällskap med annan, eller i varje fall via telefonsamtal i någon form och ha åtminstone ett par öl inom västen. Hade helst inte tagit kola helt ensam och nykter, själv gjort det, var inte kul, ville bara prata med folk men kunde inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in