2023-02-14, 11:59
Medlem
NioLivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rvrvrp
För min del räcker 50 mg för ångestlindring.
Ok tack, då vet jag lite ca jag ska börja i dos.
Citera
2023-02-15, 12:50
Medlem
Automatvapens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kicktorsk
Eller ja, mer är mer, men nästan mer biverkningar (dubbelsyn, huvudvärk, stickande fingrar mm) än positiv påverkan.

Haha känner igen det där, brukar ta 500mg men en dålig dag med lite strul med tjejen så gick jag o norpade i mig kapsel efter kapsel.
6000mg landade jag på över en förmiddag och jävlar vad konstig min syn blev, blev extremt vinglig och smått illamående och det höll i sig i mer än ett dygn.
Det var sjukt obehagligt att vakna upp dagen efter och inte kunna fokusera synen på någonting. Blev öm runt njurarna tyckte jag men det kan kanske ha varit inbillning.

Ät med måtta barn!
Citera
2023-02-16, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NioLiv
Hej
Då jag ska avsluta mitt kratom som jag gått på I ca 4år nu som I sin tur hjälpte mig avsluta ett 10 år långt Subutexmissbruk hade jag tänkt att använda mig av F-phenibut när ångesten är som värst.
Hursomhelst tar jag gärna ett PM på någon annan butik som inte är rawp*wder.

Och även undrar jag lite vad en bra dosering för ågestlindring är på.
Har läst en del i tråden men det verkar vara väldigt olika.
Jag behöver ganska hög dos benzo I det syftet, en liten fingervisning bara.

Mvh

Skulle säga 250 är minimum för min egen del, tycker dock inte phenibut är någon vidare ångestdämpande. Kan också säga att fluor phenibut är mer fysiskt beroendeframkallande än vad sub är så ta det lugnt.
Citera
2023-02-16, 10:06
Medlem
NioLivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chillikungen
Skulle säga 250 är minimum för min egen del, tycker dock inte phenibut är någon vidare ångestdämpande. Kan också säga att fluor phenibut är mer fysiskt beroendeframkallande än vad sub är så ta det lugnt.
Ok 250mg alltså, kan ju börja på 50mg då och hitta rätt dos.
Ok så det är stoppas beroendeframkallande, hmm kanske borde strunta i den då och härda ut.
Får ju inget rus på benso längre hur det med den här?
Denna går ju på GABA B till skillnad från benso som går på A.
Hade varit bra om man inte fick något rus.
Citera
2023-02-16, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NioLiv
Ok 250mg alltså, kan ju börja på 50mg då och hitta rätt dos.
Ok så det är stoppas beroendeframkallande, hmm kanske borde strunta i den då och härda ut.
Får ju inget rus på benso längre hur det med den här?
Denna går ju på GABA B till skillnad från benso som går på A.
Hade varit bra om man inte fick något rus.

Jo det är kraftig beroendedramkallande rent fysiskt. Nja rus vet jag inte om man får av det mer ett subtilt välmående. Du borde vara försiktig iaf 2 gånger veckan kan man ta om man inte överdrivet stora doser. Själv fick jag at efter bara 1,5 vecka på fluor phenibut. Ska gå på främst gaba b men lite på A också samt lite på dopaminet.
Citera
2023-02-16, 11:03
Medlem
NioLivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chillikungen
Jo det är kraftig beroendedramkallande rent fysiskt. Nja rus vet jag inte om man får av det mer ett subtilt välmående. Du borde vara försiktig iaf 2 gånger veckan kan man ta om man inte överdrivet stora doser. Själv fick jag at efter bara 1,5 vecka på fluor phenibut. Ska gå på främst gaba b men lite på A också samt lite på dopaminet.
Ok tack då vet jag lite mer.
Citera
2023-02-23, 09:48
Medlem
KringExs avatar
Om ni gillar Amfetamin men inte har tillgång till det så se till att beställa hem Phenibut och blanda med Ritalin. Det påminner väldigt mycket om Dexamfetamin. Jävligt nice! Jag tog även 1 mg Alprazolam samtidigt. Tyvärr så tror jag att det drog ner euforin lite, eller så gjorde det ruset ännu bättre (?) Många gillar att blanda tjack med Xanor för dom upplever ruset bättre då
Senast redigerad av KringEx 2023-02-23 kl. 09:51.
Citera
2023-02-23, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Om ni gillar Amfetamin men inte har tillgång till det så se till att beställa hem Phenibut och blanda med Ritalin. Det påminner väldigt mycket om Dexamfetamin. Jävligt nice! Jag tog även 1 mg Alprazolam samtidigt. Tyvärr så tror jag att det drog ner euforin lite, eller så gjorde det ruset ännu bättre (?) Många gillar att blanda tjack med Xanor för dom upplever ruset bättre då

Mini-amfetamin är ju annars fettförbrännaren DMAA/DMHA. Fast jag har aldrig provat högre doser för att se om det blir som riktig amfetamin. (tror man kan dö om man överdoserar på dmaa/dmha)
Citera
2023-02-23, 10:06
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
Mini-amfetamin är ju annars fettförbrännaren DMAA/DMHA. Fast jag har aldrig provat högre doser för att se om det blir som riktig amfetamin. (tror man kan dö om man överdoserar på dmaa/dmha)

Kan tänka mig det för strukturellt var dom väldigt lika. Kan tänka mig att substansen är väldigt pulshöjande eftersom att det är en fettförbrännare. Är den lik Efedrin?
Citera
2023-02-23, 10:10
Medlem
Citat:
Kan tänka mig det för strukturellt var dom väldigt lika. Kan tänka mig att substansen är väldigt pulshöjande eftersom att det är en fettförbrännare. Är den lik Efedrin?
Den har rätt så stora likheter men det känns även som den går på serotoninet.
Känns allmänt som en ganska smutsig stimulans.
Vid överdosering mår man inte bra.
Citera
2023-02-23, 10:20
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rvrvrp
Den har rätt så stora likheter men det känns även som den går på serotoninet.
Känns allmänt som en ganska smutsig stimulans.
Vid överdosering mår man inte bra.

En dum fråga kanske men skulle inte en liten dos Amfetamin vara snällare mot kroppen än en vanlig dos Efedrin. Skulle man dessutom ta Attentin, som bara innehåller Dexamfetmin, så sliter det mindre på hjärtat än vanligt tjack som innehåller på dextro och Levo-amfetamin?
Citera
2023-02-23, 10:35
Medlem
Citat:

Tycker den inte är lik effedrin. effedrin för mig = illamående, ångest, hjärtpulseringar. Effedrin och clenbuterol är liknande för mig.

Man blir väldigt glad, varm och god under de kommande timmarna (speciellt om man boostar med ämnu mer l-tyrosin eller nåt). Man kan bli svettig under armarna om man har för hög puls, men man känner inte av nåt obehag i hjärtat. Så skulle vilja säga mer lik amfetamin än efedrin. Men amfetamin är ändå 100 gånger starkare på nåt vis, för den som redan provat. Första gången på amfetamin är ju wow, men med ollon stort som en liten druva
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in