2023-02-23, 00:32
Medlem
Bavaros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boijangles
Rent hypotetiskt kan tidningarna bli anmälda för uppmuntring till självmord i o m drevet mot han?
Knappast, då skulle det blivit något i fallet om Benny Fredriksson, de svinen bad ju inte ens om ursäkt där. Det var media som drev honom till självmord utan någon som helst substans i deras anklagande.
Citera
2023-02-23, 00:32
Medlem
Mats är död och Linda får all skit, vad är ni för jävla människor som hoppar på Linda? Snacka om att ni är värre än media.
Linda bär på en sanning och den kan ni aldrig ta ifrån henne. Jag är så besviken på Mats men inte ville jag att han skulle dö.
Denna tråd bör handla om män som inte klarar av motgångar om det visar sig att Mats tagit sitt liv. Och denna tråd bör handla om mäns våld mot kvinnor!
Citera
2023-02-23, 00:33
Medlem
EnDumSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av williambooth
Hon är civilekonom, jurist som suttit ting, internutbildad inom polisen och hade haft flera tunga uppdrag innan hon anställdes på NOA.

Hela hennes CV finns att läsa i rapporten som släpptes igår: Utredning om höga polischefer klar
Lol, vad snackar du om. Hon är varken jurist eller civilekonom då hon enbart har en kandidatexamen i vardera. Civilekonom är på 4 år och juristexamen på 4,5 år . Läs på lite. Du framstår som en överkåt liten tonårspojke som blivit besatt av Linda Staaf. Tagga ner lite.
Citera
2023-02-23, 00:34
Medlem
Skogsvattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David_S
Och Staaf som knullar till sig makt och karriärer tror jag bara tycker detta är positivt.

Naturligtvis. Från och med ikväll är hon immun mot kritik. Nu kan hon se fram mot en lysande karriär. Och att ha ÖB till älskare kan ju inte vara någon nackdel.
Citera
2023-02-23, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qup
Varför har alla ifrågasatt tilldelandes av tjänsten till henne då? Jo, hon saknade chefskompetens? Eller om det var NÅN SPECAD kompetens för just NOA, minns inte.

Troligen för att hon är kvinna, blond och inte gått vanliga polishögskolan. Läs hennes CV.
Citera
2023-02-23, 00:36
Medlem
Guillounisms avatar
En viss typ av män sätter en oerhörd prestige i sin karriär och den status de uppnår där. När de sedan uppfattar att detta håller på att fullständigt raseras så kan självmordet vara den enda vägen de ser ut ur det hela. Svårt att förstå för gemene man, jag förstår det inte heller. Men en viss typ av män inom vissa branscher fungerar så.

Han hade väl inga barn eller så heller vad jag förstått?
Citera
Medlem
Doxycyklin87s avatar
Vad har det blivit av det här landet? Krig ute i förorterna, en polischef var transa och våldtog kvinnor, en annan fick dissen av en brud som han tillsatt som HÖGT UPPSATT och tog sen livet av sig? Politikerna ännu mer störda: Drar in oss i en helt obefogad konflikt med världens mest oberäkneliga land, ändrar grundlagar, demolerar ekonomin, rånar befolkningen på elkostnader..

När fan säger nån ifrån? Jag blir mer arg än gemene svensk och jag är invandrare? Är ni efterblivna?

Edit: Beklagar genuint sorgen till familjen. Sorry om tonen uppe är onödigt hård.
Citera
Medlem
Bavaros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Thornberg kommer att avgå innan veckan är slut.
Hoppas verkligen det, denna soppa har han skött så jävla illa sen denna intervju i DN är ju för fan ett bevis på en enorm arrogans mot gemene mans intelligens.
Citera
Medlem
Klart de var självförvållat men oavsett så finns anhöriga som säkert mår väldigt dåligt över detta. Kasta ej skit av respekt era idioter
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SisterJones
+ vackert ansikte o maagiizkaa mått - trevlig röst o trevligt bemötande.

för att få anställningen behöver du även ha personliga egenskaper så att du passar in på vår arbetsplats

Någon som sett o hört detta förut - med de argumenten kan man välja den man vill oberoende av vilka betyg som presteras - jfr Linda o desperadon Jennekvist t ex

Uppenbarligen en till som inte läst hennes CV.
Citera
Medlem
Polis2010s avatar
Är alla helt övertygade om självmord? Jag har jobbat 24 år inom polisen. Det verkar inte finnas någon motsats. Är det hål i skallen eller överdos av insulin?
Citera
Medlem
MuntertMongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gratrunkarn
är det någon mer än jag som tycker det är intressant att människan som fick honom att välja att dö numer är partner med vår öb

bara skriva "öb" på en lapp och hålla framför spegeln så förstår man
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in