Citat:
Ursprungligen postat av
Biggcoock
100% hon är iblandad
Nu är det andra gången du skriver det. Kan du lägga fram någon form av underlag för dom spekulationerna?
Om det är så att Jeanette är helt oskyldig till detta och till 100% enbart är engagerad för att hjälpa äldre svenskar (vilket är huvudmålgruppen) solkar du ner och förstör om det är så att du bara snackar skit.
Citat:
Ursprungligen postat av
Månsan
Ja, det borde väl vara hon. Vi snackar alltså 25-30 år sen. Ljus, rätt lång tjej, inte vrålsnygg men utseende över medel. Hon var definitivt en av dom som det lönade sig att vara lite kompis och hej och du med. Var man det var det bara att glida förbi kön. Andra fick stå en timme minst trots att hundratals människor strömmade ut och in under tiden.
Det var lite innan min tid, tänkte mer för runt 20 år sedan, vi brukade försöka slinka in där då för att ragga upp leopardmönstrade dumpade milfar, men hon kanske hängde kvar då också. Brukade ha en ganska strikt kostym om inte minnet sviker. Hon var ju lite milf själv då, därav kommer jag ihåg henne. Om det nu är hon.
Citat:
Ursprungligen postat av
barfotalasse
Det var svar på frågan om inte jag gjort några fel.
Har du problem med kognitionen?
Jag upplever att jag vanligtvis hänger med hyfsat bra men då förstår jag hur du menar.
Kan du inte svara på frågan istället varför inte organisationer som tex Vid din sida ska hjälpa människor bara för att det är "deras eget fel" att dom hamnat i sin situation?
Gäller det bara människor som lever i hemlöshet och fattigpensionärer eller tillämpar du alltid det synsättet i alla situationer att så fort något är en persons eget fel så ska ingen hjälp ges?