2023-02-22, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Kanske för den bögiga knarkaren vet vad fan han sysslar med.

De e väl lika bögigt som alla knarkare som inte kan låta bli sina substanser? .. i detta fallet e ju tatueringar bättre!
Citera
2023-02-22, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halv8hosmig
Jamen gå och gör det. Vi hög status människor spelar inte i er liga ändå.

Ja, kanske för 30 år sen.. vakna för fan
Citera
2023-02-22, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Du är samma skrot och korn som språkfascister som dömer folk stenhårt efter deras dåliga språk, vilket för övrigt är applicerbart på dig. Ditt språk är jävligt kasst.

Men det lyser verkligen igenom så tydligt i ditt inlägg att du inte är det minsta intresserad av att försöka förstå och eventuellt ändrar åsikt. Det enda du är ute efter är att få ösa ur dig din åsikt och hoppas på ryggdunkar och ser varje motargument som bekräftelse på att du har rätt, vilket är enormt viktigt för ditt ego.

Ska hälsa mina kollegor, vår chef och vår vd att en pajas på nätet inte tycker om deras tatueringar.

De e ju för hans föräldrar förmodligen inte lärt han nåt!
Citera
2023-02-22, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halv8hosmig
Det finns studier på det, att folk med psykisk ohälsa antigen skär sig i handleden eller visar det på ett annat sätt genom att plåga sig själv under den tiden de får nålet i sig. Och man använder det som ett självdestruktiv beteende för att påminna sig själv om smärtan man har varit med om.

Du har helt fel! För faktum e att folk som tatuerar sig har i grunden nån form av artistisk sida inom sig (ej autistisk). Folk som vill ha tatueringar skiter i andras enkelspåriga åsikter.. dom lever sitt liv, o vet sitt värde ändå!
Citera
2023-02-22, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrstardust
Det där med tjejer som fyller hela sin kropp med motiv stämmer nog ganska bra med psykisk ohälsa.

Många killar som tatuerar sig inbillar jag mig är för att öka sin attraktionskraft mot kvinnor.
Det är "The Easy Way" för många.

Vet inte hur många trådsmala, lönnfeta, extremt otränade jag sett på stranden nu i sommar som går och stoltserar med trashiga tatueringar.
Passar inte in för fem öre.
Lönnfeta ungdomar.
Trådsmala veganer.
Feta, rökande morsor med en rad av snoriga ungar.

En tatuering MÅSTE bäras upp av en imponerande gestalt annars blir den bara patetisk.

O de tyder ju på din syn på saker.. lr hur? Vem har intalat dig att de måste vara så?
Citera
2023-02-22, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Russofil
Jag är en högstatusmänniska med tatueringar över hela överkroppen. Har en masterexamen från KTH och ett bra betalt jobb i Stockholm. Äger lägenhet och reser varje månad. Jag har bra värderingar och röstar höger. Jag skaffade tatueringar för att se bättre ut helt enkelt. Det lyfte mitt utseende.

Fast eg, så tyder de på att du har dålig självkänsla.. du skrev dessutom de..
Citera
2023-02-22, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rozenkvarts
Tänkte precis samma

Varför måste de ens finnas högstatus o lågstatus?
Citera
2023-02-22, 19:40
Medlem
Ja e ganska säker på att 80 procent som skriver här e stockholmare, vilket för övrigt e rätt känt för att dom har sämre iq o eq. Ni e så vana vid att ha allt nära, så ni har inte utvecklat de som e normalt för resten av människorna i sverige, dvs förståelse... o ja e vääldigt säker på att många håller me mig ang detta..
Citera
2023-02-22, 20:17
Bannlyst
Alla som tatuerar sig är slödder.
Citera
2023-02-22, 20:53
Medlem
boqpods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PurpleUnicorn
Ja e ganska säker på att 80 procent som skriver här e stockholmare, vilket för övrigt e rätt känt för att dom har sämre iq o eq. Ni e så vana vid att ha allt nära, så ni har inte utvecklat de som e normalt för resten av människorna i sverige, dvs förståelse... o ja e vääldigt säker på att många håller me mig ang detta..

Hur tycker du själv att du representerar ”den andra sidan”, med högre IQ?
Spontant verkar du sakna all form av självkritik eftersom du skriver lika illa som en gravt förståndshandikappad kvotflykting, (från en storstad naturligtvis…).
Ditt förda resonemang ligger dessutom på en femårings nivå.

Det är ju en otrolig slutledningsförmåga du besitter - att Stockholmare skulle ha lägre IQ eftersom de har nära till allt. Det borde betyda att Somalier ute på den Afrikanska landsbygden torde ha väldigt hög IQ eftersom de har långa avstånd till allt (hämta vatten exempelvis).

Tänker du att stadskärnans utbud även reflekterar vilka motiv som ”de IQ-befriade Stockholmarna” har?
Vore intressant med din input.
Citera
2023-02-22, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boqpod
Spontant verkar du sakna all form av självkritik eftersom du skriver lika illa som en gravt förståndshandikappad kvotflykting, (från en storstad naturligtvis…).

Det är ju en otrolig slutledningsförmåga du besitter - att Stockholmare skulle ha lägre IQ eftersom de har nära till allt. Det borde betyda att Somalier ute på den Afrikanska landsbygden torde ha väldigt hög IQ eftersom de har långa avstånd till allt (hämta vatten exempelvis).

Tänker du att stadskärnans utbud även reflekterar vilka motiv som ”de IQ-befriade Stockholmarna” har?

De e faktiskt bevisat att dom som har svårare me tillgång till saker, använder sin hjärna mer.. o du e ju en stockholmare eftersom du ganska tydligt tog åt dig sen att ja skriver som en 5 åring lr va du nu sa.. de bekommer mig inte alls, för ja vet ändå att ja har större chans att överleva om de blir krig här än du ..
Citera
2023-02-22, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boqpod

De enda ni tänker på däruppe i 08 e vem som sprider mest pengar lr tjänar mest..lycka till! Pengar gör inte ett skit när de e på liv o död..

Där hade vi din slutledningsförmåga btw
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in