2023-02-22, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JajoNej666
https://www.expressen.se/kvallsposte...er-gangkriget/
Här har du lite att läsa om Khaled, han är nära vän till Micke Hansen.

Va fan ska el zein göra? Dem är
Ett skämt?
Citera
2023-02-22, 17:38
Avstängd
JajoNej666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Satukhara-malmo
Va fan ska el zein göra? Dem är
Ett skämt?
Ett skämt, såg ju hur det gick i Lund dom misshandla den andra klanen som fick betala pengar till dom.
Skämt enligt dig men jag tror dom är starka speciellt i Tyskland.
Citera
2023-02-22, 19:00
Medlem
Kan ni sluta snacka massa OT?

Stör mig lite att där inte kommit ut någon information alls om hur polisen kunde fånga mgm så snabbt, hur flydde han?

Sen vill man veta varför kevin blev mördad, ”han var kriminell”, ja men vad gjorde han?

Jag har 2 scenarion.

1. Hämnd för bråket/knivskärningen som ägde rum inte allt för längesen där kevins morbror blandar sig i och skadar en med kniv.

2. Hämnd här igen, men denna gång för mgm. Hans port sprängdes i slutet på oktober 2022, kan Kevin ha något med den sprängningen att göra?

Det sjuka med hela denna historien är att mgm bor bara typ 2 minuter från brottsplatsen
Citera
2023-02-22, 19:03
Avstängd
JajoNej666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blazer92

Stör mig lite att där inte kommit ut någon information alls om hur polisen kunde fånga mgm så snabbt, hur flydde han?

Sen vill man veta varför kevin blev mördad, ”han var kriminell”, ja men vad gjorde han?

Jag har 2 scenarion.

1. Hämnd för bråket/knivskärningen som ägde rum inte allt för längesen där kevins morbror blandar sig i och skadar en med kniv.

2. Hämnd här igen, men denna gång för mgm. Hans port sprängdes i slutet på oktober 2022, kan Kevin ha något med den sprängningen att göra?

Det sjuka med hela denna historien är att mgm bor bara typ 2 minuter från brottsplatsen
Han satt i en bil med 3 andra och blev stoppade utav polisen strax efter mordet..
Citera
2023-02-22, 20:56
Medlem
Zicksacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsigkille
Antagligen någon som känner sig träffad eller någon runt umgängeskretsen som känner sig kliad i armhålan utav the true facts, inte ovanligt ha ha ha...

Japp, ”sanningen är illa hörd”. Sällan betvivlat dina inlägg 👍

Citat:

Jag har 2 scenarion.

Sprängningen på Järnvägsgatan 15 B:
(FB) Port sprängd i Trelleborg 2022-10-30
Citera
2023-02-22, 21:21
Medlem
Citat:
Han satt i en bil med 3 andra och blev stoppade utav polisen strax efter mordet..
Det låter konstigt. Då skulle knappast de andra blivit släppta så snabbt.

Om han hade gripits med de tre andra skulle de alla suttit längre på grund av kollusion.
Senast redigerad av ellabellak 2023-02-22 kl. 21:33.
Citera
2023-02-22, 21:33
Medlem
Citat:

Jag har 2 scenarion.

Jag letade upp på polisen.se och dessa händelser är ju samma dygn. Vi kan nog anta att Andre är måltavla för bägge. Och det är rimligt att det är samma GM I bägge fallen. Dvs Kevin och kanske då även M. Hansen. Så kanske mordet på Kevin helt enkelt är hämnd från just Andre för dessa händelser. Kanske inte är svårare än så.

https://polisen.se/aktuellt/handelse...on-trelleborg/

https://polisen.se/aktuellt/handelse...el-trelleborg/

Är Andre häktad på skäligen eller sannolika? Han kanske kommer ut snart helt enkelt.

Det som saknas i tråden är nu vilka som finns på de olika sidorna och om det finns stöttning från utanför Trelleborg. Given på ena sidan är ju morbror M. Hansen. Vilka mer på den sidan och vilka finns på Andres sida?
Citera
2023-02-22, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ellabellak
Det låter konstigt. Då skulle knappast de andra blivit släppta så snabbt.

Om han hade gripits med de tre andra skulle de alla suttit längre på grund av kollusion.
Fast det kom ju uppgifter om att flera personer blivit omhändertagna av polis men att alla blev släppta senare förutom Andree. Antagligen har resten haft bra alibi, och man har samtidigt haft starka misstankar mot Andree.

Jag tror egentligen inte polisen har några bevis att gå på just nu, jag tror mer att dom fattar detta måste vara hämnd för det Andree blivit utsatt för senaste tiden så dom kör på det så länge och försöker samla så mycket bevis som möjligt.
Citera
2023-02-22, 22:36
Medlem
Citat:
Fast det kom ju uppgifter om att flera personer blivit omhändertagna av polis men att alla blev släppta senare förutom Andree. Antagligen har resten haft bra alibi, och man har samtidigt haft starka misstankar mot Andree.

Jag tror egentligen inte polisen har några bevis att gå på just nu, jag tror mer att dom fattar detta måste vara hämnd för det Andree blivit utsatt för senaste tiden så dom kör på det så länge och försöker samla så mycket bevis som möjligt.
Jag ser det som osannolikt att man griper fyra personer tillsammans och att tre går ut dagen efter. Enligt media är andre häktad på skäligen misstanke. Så inte så mycket att gå på. Hade han gripits med tre andra hade de nog häktats på kollusion allihopa.

Vi får se. Man har väl en vecka på sig nu att sy ihop detta. Mardrömmen för rättsväsendet är ju om man inte lyckas sy ihop det till nästa häktningsförhandling.
Citera
2023-02-22, 23:18
Medlem
superurban08s avatar
Citat:
Ett skämt, såg ju hur det gick i Lund dom misshandla den andra klanen som fick betala pengar till dom.
Skämt enligt dig men jag tror dom är starka speciellt i Tyskland.

Inavlade syskon hela släkten, så pass efterblivna att dem går och dunkar på varandra.

De har ingen status i gängvärlden så lägg ner omgående!
Citera
2023-02-22, 23:57
Medlem
Citat:
Nej han blev plockad ifrån hans släkt hem, både han och hans släkt blev anhållna först. Jag bor i närheten det var på valldamsgatan! Andra tre som blev tagna i bilen hade inget med skiten att göra ens dom blev tagna nån annan stans och det var för polisen hade blinkat och dom stannade inte direkt så polisen börja misstänka dom! Och det var därför dom blev släppta. Det va några löjliga 17-18 åringar. Dom höll på o gråta när polisen plocka dom mannen!
Citera
2023-02-23, 00:28
Medlem
Citat:

Jag har 2 scenarion.

MGM bodde inte där han är folkbokförd och har inte gjort sedan han skrev ut sig själv från HVB-hemmet som han bodde på från han blev knivskuren fram till han blev 18 år i januari.

Han har inte varit välkommen hos någon av sina föräldrar sedan det kom fram till dom vad kan håller på med för skit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in