2023-02-21, 03:23
Citat:
Ursprungligen postat av SvenssonsQ
Du brukar vara rätt så aktiv i Malmö trådar, vafan har du med Trelleborg att göra? Det räcker nu att du nämnde syster Jennys väg för att man ska veta att du inte har ett skit att göra med Trelleborg o du bara hittar på…

Haha vem fan bryr sig om Trelleborg en riktig liten jävla pundar håla med avdankade WTs "gängmedlemmar", EPA fjollor och volvo-nissar. Trelleborgs kriminalitet är kopplad till Malmös kriminalitet där ser du kopplingen drängen lilla. Inget jag säger stämmer någonsin i någon tråd ha ha ha ha ha ha🤫
Citera
2023-02-21, 03:24
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Frain
Vet inte hur Tramsigkilles facit är när det gäller Trelleborg men han har alltid haft bra info och mer än ofta rätt angående Malmö iaf så det känns inte som helt otroligt att han skulle ha hyfsad koll på Trelleborg…
Dessutom var han först i denna tråden med namn på BO och att han inte skulle överleva…

Jag har koll på hela Skåne
Citera
2023-02-21, 05:22
Medlem
Zicksacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsigkille
Jag har koll på hela Skåne

Det var ju du som fick fart på denna tråd med BO namn och tillstånd så vad yrar de om att du inte skulle ha kännedom.
Senast redigerad av Zicksack 2023-02-21 kl. 05:28.
Citera
2023-02-21, 06:49
Medlem
superurban08s avatar
Trelleborg är helt slut, det är Malmö folk som experimenterar i Trelleborg.
Citera
2023-02-21, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmosnyheter1
😂😂😂 folk och deras påhitt Herko snart säger dom Hercules och Spiderman äger staden med din jävla inavlade idiot vart får ni eran info !!!?
Det är verken Herko eller albanerna eller dom ni påstår det är MFF LIGAN som är aktivaste i stan det säger jag enligt brottstatistiken som mina källor har koll på. Dom begår mest brott mest skjutningar mest sprängningar mest kidnappningar mest mord runt om i Sverige för betalning samt mordförsök vilka kan komma och säga något framför deras ansikte nobody. Hercules kan fortsätta leka täckmantel ingen bryr sig om en okänd ändå 😂😂😂😂

Ändå lite roligt att du tog mig på allvar, du har alltså ingen aning om vem herkko är
Citera
2023-02-21, 08:21
Citat:
Ursprungligen postat av Zicksack
Det var ju du som fick fart på denna tråd med BO namn och tillstånd så vad yrar de om att du inte skulle ha kännedom.

Antagligen någon som känner sig träffad eller någon runt umgängeskretsen som känner sig kliad i armhålan utav the true facts, inte ovanligt ha ha ha...
Citera
2023-02-21, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmosnyheter1
😂😂😂 folk och deras påhitt Herko snart säger dom Hercules och Spiderman äger staden med din jävla inavlade idiot vart får ni eran info !!!?
Det är verken Herko eller albanerna eller dom ni påstår det är MFF LIGAN som är aktivaste i stan det säger jag enligt brottstatistiken som mina källor har koll på. Dom begår mest brott mest skjutningar mest sprängningar mest kidnappningar mest mord runt om i Sverige för betalning samt mordförsök vilka kan komma och säga något framför deras ansikte nobody. Hercules kan fortsätta leka täckmantel ingen bryr sig om en okänd ändå 😂😂😂😂
Vet du inte vem herkko är??? Är du ens trelleborgare?
Citera
2023-02-21, 10:31
Medlem
Citat:
Du brukar vara rätt så aktiv i Malmö trådar, vafan har du med Trelleborg att göra? Det räcker nu att du nämnde syster Jennys väg för att man ska veta att du inte har ett skit att göra med Trelleborg o du bara hittar på…

Det brukar finnas bra substans i det Tramsigkille skriver.
Citera
2023-02-21, 10:38
Bannlyst
Citat:

Malmö och Trelleborg är kopplade till varandra i undre kretsar då städerna är inte så långt ifrån varandra så inte så konstigt du ser honom här inne med då.
Malmös nät är väldigt utbrett till andra städer i Skåne.
Citera
2023-02-21, 11:12
Medlem
headkeepers avatar
Rätt väg att låta myndigheter sköta utredningen o hoppas på livstid. ?

Vad säger du Davidladde?
Citera
2023-02-21, 11:22
Medlem
Häktningsframställan inlämnad till Ystads tingsrätt, målnr B 587-23.

https://forumfiles.com/oaRbvfZ9yd/Ys...llan_Andre_pdf
Citera
2023-02-21, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av retutu
Häktningsframställan inlämnad till Ystads tingsrätt, målnr B 587-23.

https://forumfiles.com/oaRbvfZ9yd/Ys...llan_Andre_pdf
Så MH och KO knivhugger den numera häktade (oktober 2022?). Häktade varit på hvb hem efter det. Kommer därifrån halvår senare eller vad det blir och skjuter KO? Case closed?

Så blir det hämnd nudå? Vilka personer är intressanta i eventuell hämnd? Morbror MH såklart men vem mer och vem kommer han ge sig på? Vilken sida är bersat på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in