2023-02-22, 08:15
Medlem
Verkar finnas massor med Olins i just Trelleborg. Inget namn jag vanligtvis förknippar med kriminalitet. Är det enbart denna Kevin eller är det fler?
Citera
2023-02-22, 14:47
Medlem
Någon som vet om la familja kommer hämnas. Har sett rätt mycket folk med kopplingar till dem vistas i stan. Tror folk är lite rädda nu då det är allvar.
Citera
2023-02-22, 14:59
Citat:
Ursprungligen postat av Turbanz
Någon som vet om la familja kommer hämnas. Har sett rätt mycket folk med kopplingar till dem vistas i stan. Tror folk är lite rädda nu då det är allvar.

Haha det sista man är rädd för här i livet måste jo vara LA familia alla dagar i veckan...
Citera
2023-02-22, 15:35
Medlem
Andy Frains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsigkille
Haha det sista man är rädd för här i livet måste jo vara LA familia alla dagar i veckan...

Haha! Helt rätt! Såg några av dom på facebook, hahaha! Dom har runkat för mycket till Sons of anarchy!

Du som har bra koll? Vad är det för ”folk”? Vad gör dom förutom att posta på facebook och gå runt med kamphundar?
Citera
2023-02-22, 15:45
Medlem
headkeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Frain
Haha! Helt rätt! Såg några av dom på facebook, hahaha! Dom har runkat för mycket till Sons of anarchy!

Du som har bra koll? Vad är det för ”folk”? Vad gör dom förutom att posta på facebook och gå runt med kamphundar?

Vart Kevin La Familia?
Citera
2023-02-22, 16:26
Avstängd
JajoNej666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turbanz
Khaled El-Zein är nära med Micke Hansen...Kanske kommer en hämnd?
Citera
2023-02-22, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JajoNej666
Khaled El-Zein är nära med Micke Hansen...Kanske kommer en hämnd?
Vem är denna khaled?
Och hämnd mot vem tänker ni? Killen sitter ju inne? Det jag personligen tycker är att dessa 15-18 åringar som gör sånt skit bör inte vara dom direkta måltavlorna för hämnd, kolla vilka äldre som var bakom dom och matade in dom med både vapen och knark så dom kan göra sånt skit. Då kan jag säga att det är en riktig hämnd!
Citera
2023-02-22, 16:50
Medlem
Fullsizemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gundesvan16
Såg det. Synd om mamman..
Det är inte synd om varken mamman eller någon annan i familjen, de visste vad de gav sig in på
Citera
2023-02-22, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fullsizeman
Det är inte synd om varken mamman eller någon annan i familjen, de visste vad de gav sig in på
Oavsett så är det synd om mamman som förlorar en son hon födde och uppfostrade i så många år!
Citera
2023-02-22, 16:54
Avstängd
JajoNej666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenssonsQ
Vem är denna khaled?
Och hämnd mot vem tänker ni? Killen sitter ju inne? Det jag personligen tycker är att dessa 15-18 åringar som gör sånt skit bör inte vara dom direkta måltavlorna för hämnd, kolla vilka äldre som var bakom dom och matade in dom med både vapen och knark så dom kan göra sånt skit. Då kan jag säga att det är en riktig hämnd!
https://www.expressen.se/kvallsposte...er-gangkriget/
Här har du lite att läsa om Khaled, han är nära vän till Micke Hansen.
Citera
2023-02-22, 16:56
Medlem
Fullsizemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenssonsQ
Oavsett så är det synd om mamman som förlorar en son hon födde och uppfostrade i så många år!
Det är sorgligt, de kan jag hålla med om, MEN... om hon ville sina barn annat än de liv de själv levde så hade hon först fått ändra sig själv, levt en "svenssonliv" och fått barnen att leva de livet med..
Barn oavsett ålder gör inte de man säger de gör de man GÖR...
Citera
2023-02-22, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JajoNej666
https://www.expressen.se/kvallsposte...er-gangkriget/
Här har du lite att läsa om Khaled, han är nära vän till Micke Hansen.
Kan någon förklara vem andra sidan är? Om nu den ena sidan är Micke. Vem är det han ska kriga emot? Vi har hört nån besart och så kan nån berätta mer om den andra sidan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in