Citat:
Ursprungligen postat av
Fritjoffandersson
Låter oroväckande, bör man bara köra Ashwaganda i korta perioder? Exempelvis 1 mån? Höjer saffran dopaminet? Hur är
Det med L theanin då? Kan du inte utveckla lite du verkar ju kunnig
Vad jag har läst: 4-6 veckor med Ashwagandha, sen 1-2 veckor utan och sen repetera.
Saffran höjjer dopamin och noradrenalin
L-theanine är väl mest på GABA tror jag