Citat:
Ursprungligen postat av
r4ll3
Intressant! Får man fråga hur du doserar och vilket extrakt du har? Morgon och kväll?
Bumpar tråden lite
Tar du fortfarande ksm-66? Har för mig jag läst att man ska cykla ashwagandha, dvs göra uppehåll med jämna mellanrum, typ 2 veckor på en vecka av osv. Gjorde du så?
Söker så mkt info som möjligt.