Citat:
Ursprungligen postat av
JamesF
Tog i pulverform med vatten. Trodde jag fått magsjuka med extrema diarréer till jag snart kom underfund med att det var den skiten jag blev sjuk av.
Jag hade en period när jag tänkte ”satsa på mig själv”, köpte mycket vitaminer och bland annat ashwagandha (tabletter). Och blev så fruktansvärt sjuk, kräktes gul galla och hade diarré i två dagar. Kunde inte äta eller dricka något. Jag har haft diverse maginfluensor och åkommor men detta var ingenting i jämförelse. Kändes som jag hade ätit gift! Efter ett tag var jag dum nog att ta tabletterna igen, trodde att det var någon mat som gjort mig sjuk, blev lika dålig igen….