2023-02-15, 10:25
Medlem
DeDeThes avatar
Alltså...

När man läser en del (allt för många) kommentarer i den här tråden, så slår det mig
hur många som har heder och/eller kränkthet högt upp på sin emotionella meny.

OAVSETT vad som ligger bakom (eller inte alls)...
Om man går all in för ta livet av två personer med ett närkontaktsvapen så har
man antingen en grav NPF-diagnos eller är psykopat/sociopat big time.

Inga ursäkter godtas i det här fallet.
Citera
2023-02-15, 10:36
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frankofil
Fy, fy, fy fan. Tänk er att ni sitter hemma med morsan en dag, kanske tar en fika, så kommer en person in och dödar din morsa framför dina ögon och även försöker döda dig.
Kan inte föreställa mig många värre trauman.

Med 17 hugg dessutom, och mamma skriker säkert av rädsla och ångest nä fy fan vet inte om man hade velat överleva det där. Det är ju etsat på ens näthinna livet ut. Jag hade nog valt att gå vidare med morsan, alternativt sökt hämnd på GS hela mitt liv.
Citera
2023-02-15, 10:51
Medlem
TonaldRumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bortmedfifittor
Med 17 hugg dessutom, och mamma skriker säkert av rädsla och ångest nä fy fan vet inte om man hade velat överleva det där. Det är ju etsat på ens näthinna livet ut. Jag hade nog valt att gå vidare med morsan, alternativt sökt hämnd på GS hela mitt liv.

Ja, den här jävla idioten tycker sig ha rätt att ta andras människors liv, bara för att han inte får som han vill / har blivit kränkt.

Jag menar, han har den fulaste frisyren jag sett i mitt liv (Ja, jag har sett Ronaldos frisyr, VM 2002, Brasilien).
Hur kan han tro att han ska få brudar genom att se ut så där? Måste ju ha fått dissen hela sitt liv, och nu brast det.

Det mest ironiska med det här är hur han sitter och skyltar med böcker om "the female brain" och andra diverse psykologiska böcker. Samtidigt sitter han och skriver livstips och "motiverande" texter.

Fy fan, vilken vidrig jävla typ... Gå in på hans instagram, kolla igenom hans tidigare bilder. Zooma in på ögonen. Här ser han helt okej ut... Gör sedan samma sak med bilden från januari, när han sitter i soffan... Stor skillnad på hur han ser ut. Han ser antingen drogad ut, eller psyksjuk när man zoomar in på ögonen.
Citera
2023-02-15, 10:52
Medlem
dansquelcass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guistha46
Mest korkad kommentar jag har läst. Om man mördar nån på det här sättet när man är 25 år så är det tamejtusan ett val man gör att sen få sitta inlåst på livstid.

Eller som i USA dödstraff på köpet efter att man har suttit inlåst i 30 år i fängelse.
Citera
2023-02-15, 10:56
Medlem
Utvisning då är personen i fråga snart här igen under falsk identitet om han vill. Bästa i detta fallet är psykiatrisk vård med särskild utskrivningsprövning. Då skall det mycket till om han kommer ut i det fria igen efter detta dåd.
Citera
2023-02-15, 10:56
Medlem
darkSkyes avatar
Får känslan av att MGM är en incel som tröttnat på att bli rejectad... Är det ingen i den här tråden som känner till MGM i verkligheten och kan berätta något om honom?
Citera
2023-02-15, 10:57
Medlem
dansquelcass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frankofil
Fy, fy, fy fan. Tänk er att ni sitter hemma med morsan en dag, kanske tar en fika, så kommer en person in och dödar din morsa framför dina ögon och även försöker döda dig.
Kan inte föreställa mig många värre trauman.

Man undrar vad det var som fick honom att begå det han gjorde? Kan knappt vänta på fupen när den kommer. Rykande och färsk.
Citera
2023-02-15, 10:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av darkSkye
Får känslan av att MGM är en incel som tröttnat på att bli rejectad... Är det ingen i den här tråden som känner till MGM i verkligheten och kan berätta något om honom?

Då har du fel. GM var exet säkert en ”Alpha” som tycker det är coolt och hugga kvinnor precis som oftast vid dessa brott.
”Alpha”-män brukar oftast ta ut deras aggressioner på svagare individer för de är för klena för att bemöta någon utav deras egen storlek.
Senast redigerad av ytmamz 2023-02-15 kl. 11:01.
Citera
2023-02-15, 11:11
Medlem
SloppySecondss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darkSkye
Han jobbade på USÖ eller i Karlskoga lasarett ?
Med tanke på att den mördade kvinnan var sjuksköterska så.. kan det vara relevant.
Citera
2023-02-15, 11:15
Medlem
TonaldRumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ytmamz
Då har du fel. GM var exet säkert en ”Alpha” som tycker det är coolt och hugga kvinnor precis som oftast vid dessa brott.
”Alpha”-män brukar oftast ta ut deras aggressioner på svagare individer för de är för klena för att bemöta någon utav deras egen storlek.

Förstår inte riktigt vad du menar. Alltså både innehållsmässigt och textmässigt.

Är det här verkligen något vi vet? Att han är ett ex? Jag har sett att många skriver det, men vart kommer detta påstående ifrån?

"Alpha" hit och dit... Nej. Jag går med på vad den du citerade skrev. Den här snubben är inte alpha alls. Hans utseende är komiskt, och man måste väl åtminstone se någorlunda bra ut för att klassas som det du skriver.

Det skriker incell om honom. Lockigt hår, sneda ögon och en frisyr som lockar fram gapskratt. "Alpha" my ass 😆
Citera
2023-02-15, 11:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TonaldRump
Förstår inte riktigt vad du menar. Alltså både innehållsmässigt och textmässigt.

Är det här verkligen något vi vet? Att han är ett ex? Jag har sett att många skriver det, men vart kommer detta påstående ifrån?

"Alpha" hit och dit... Nej. Jag går med på vad den du citerade skrev. Den här snubben är inte alpha alls. Hans utseende är komiskt, och man måste väl åtminstone se någorlunda bra ut för att klassas som det du skriver.

Det skriker incell om honom. Lockigt hår, sneda ögon och en frisyr som lockar fram gapskratt. "Alpha" my ass 😆

Ah, sociala normen idag.
Du upplever han som Ful ”han är incel!” Om han är någorlunda attraherande ”han är en alpha!”.
Skrattretande logik.
Du vet säkerligen hans bodycount, du som som har koll på allt.
Citera
2023-02-15, 11:27
Medlem
silbersky007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bryyd
Jag vet vem brorsan är och det är en redig kille som är otroligt duktig i sin sport och inte skulle riskera sin karriär med droger.

Kan också tillägga att gm pappa inte var den bästa, lillebrorsan ville ej vara hemma pga situationen hemma och han har därför inte bott hemma trots att han är skriven där.

Eftersom du vet om brorsan vet du något om Grigor vad är det för en jäkel till människa .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in