Citat:
Ursprungligen postat av
bortmedfifittor
Med 17 hugg dessutom, och mamma skriker säkert av rädsla och ångest

nä fy fan vet inte om man hade velat överleva det där. Det är ju etsat på ens näthinna livet ut. Jag hade nog valt att gå vidare med morsan, alternativt sökt hämnd på GS hela mitt liv.
Ja, den här jävla idioten tycker sig ha rätt att ta andras människors liv, bara för att han inte får som han vill / har blivit kränkt.
Jag menar, han har den fulaste frisyren jag sett i mitt liv (Ja, jag har sett Ronaldos frisyr, VM 2002, Brasilien).
Hur kan han tro att han ska få brudar genom att se ut så där? Måste ju ha fått dissen hela sitt liv, och nu brast det.
Det mest ironiska med det här är hur han sitter och skyltar med böcker om "the female brain" och andra diverse psykologiska böcker. Samtidigt sitter han och skriver livstips och "motiverande" texter.
Fy fan, vilken vidrig jävla typ... Gå in på hans instagram, kolla igenom hans tidigare bilder. Zooma in på ögonen. Här ser han helt okej ut... Gör sedan samma sak med bilden från januari, när han sitter i soffan... Stor skillnad på hur han ser ut. Han ser antingen drogad ut, eller psyksjuk när man zoomar in på ögonen.