Citat:
Ursprungligen postat av
silbersky007
Jag försvarar inte Grigor mördaren men vi vet ingenting om bruden M hon kanske knullade runt med han och döljde de för alla. Jag känner många bosniska brudar som står utanför återvinnas container och väntar på att araber ska hämta dem där med bil för att inte synas för mycket öppet på stan . Kanske M knullat runt med G och G trodde det skulle bli giftermål men det blev som det blev . G kan vara psykopat men vi vet lite om M . Bosniska brudar är inte helt rena .
Men himmel vilken kvinnosyn 😳 Obehagligt att det finns män som resonerar som du, och tycker det är ett fullt godtagbart resonemang…. 🤯
Skulle just bosniska kvinnor knulla runt extra mycket? Även om det är så skulle de inte vara ”helt rena” för den saken skull?
Ser du likadant på alla män som knullar runt? Det är väl ganska vanligt att man har en motpart att knulla med och de flesta ändå är hetro?
Hur ser du på alla män som misshandlar eller våldtar kvinnor? Om ett BO ska riskera att bli mördad för sitt levande, så kan man bara gissa hur du resonerar kring misshandel och våldtäkt.
Varför tar man ens upp frågan ”…men vi vet lite om M” Wtf? 😠😡🤬🤯 Vaddå ”men”??? Spelar det för minsta roll, hon får väl knulla runt 24/7 om hon vill, vad har det ens för betydelse???
”Jag försvarar inte Grigor mördaren men vi vet inget om bruden”
Bara så du vet, eftersom du uppenbarligen inte förstått det själv —
det var just det du gjorde!!! Du föröver fokus på att BO kan vara skyldig eller delvis skyldig till det som hänt. Du påpekar att hennes levande skulle påverka hans handlande och därför tas med i beräkningen eftersom du vet att en del kvinnor knallar runt och inte är helt rena.
Vissa människor skulle man behöva knulla om…