2023-02-15, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dansquelcas
Man undrar vad det var som fick honom att begå det han gjorde? Kan knappt vänta på fupen när den kommer. Rykande och färsk.
Svartsjuka? Inbillningssjuka? Hat och hämnd pga förolämpning, polisanmälan eller folkmord? Vad mer kan det finnas för orsaker? Pengar?
Citera
2023-02-15, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ytmamz
Då har du fel. GM var exet säkert en ”Alpha” som tycker det är coolt och hugga kvinnor precis som oftast vid dessa brott.
”Alpha”-män brukar oftast ta ut deras aggressioner på svagare individer för de är för klena för att bemöta någon utav deras egen storlek.
Alpha-män mördar kvinnor?! Skulle inte tro det.
Citera
2023-02-15, 11:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ENTRUMPENTRUMP
Alpha-män mördar kvinnor?! Skulle inte tro det.

Då lever du under en sten. Sker dagligen att män har ihjäl kvinnor så väl alpha-män som incel.
Citera
2023-02-15, 12:02
Medlem
dansquelcass avatar
Citat:
Svartsjuka? Inbillningssjuka? Hat och hämnd pga förolämpning, polisanmälan eller folkmord? Vad mer kan det finnas för orsaker? Pengar?

Möjligt. Men även önskan om att få sitta i dårhus och få tillgång till droger helt gratis hela livet ut.
Citera
2023-02-15, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kriiminologen
Jag var på häktningsförhandlingen idag och kan bekräfta att gärningsmannen är gr*gor och han medger att han varit delaktig i att kvinnorna har fått den här skadebilden. Dock förnekar han brott och motsätter sig straffansvar. Han hade flera skador på händerna och blåmärken i ansiktet (kan ha varit att kvinnorna försvarat sig). Rätt åt honom.

Han ska också genomgå en liten sinnesundersökning.

Åklagaren yrkade på att han skulle häktas och han blev det och är sannolikhet misstänkt nu. ( den högre misstanke graden)

Hoppas han blir dömd till livstids fängelse utan förmildrande omständigheter !!!
Vilket språk talade han på?

Varför valde de "liten sinnesundersökning"?
Citera
2023-02-15, 12:27
Medlem
Skyliner.s avatar
Citat:
Vilket språk talade han på?

Varför valde de "liten sinnesundersökning"?
De gör alltid en P7 först.
Påvisar den psykiatrisk störning så görs RPU.

(Lilla vs stora)
(Paragraf 7 vs Rättspsykiatrisk Undersökning)
Citera
2023-02-15, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SloppySeconds
Låter ju som en "Lisa" med en nisch av "fatal attraction" filmen.. sjukt.
Lisan för själen var infiltratör från millenium gruppen eller hur var det ?

Jag förstår inte va du menar
Citera
2023-02-15, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ytmamz
Jag är i villig att göra det. Jag är bara trött på folk som sparkar på människor som ligger ner hela tiden.

Fanns ingen anledning att ta upp ”incel”-snacket då vi vet bokstavligen inget om GM.

Incels i den form att vara ofrivilligt celibat visst. Incel som i communityt där män hatar kvinnor och som begår terrorattacker och hatbrott är nått helt annat.
Citera
2023-02-15, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TonaldRump
Kan du sluta tjata om den jävla post-historiken? Det saknar substans och har ingenting med något att göra. Jag är inne och läser stora nyhetsfall / brott och jag postar och frågar mycket i trådarna, så att jag kan bygga en kunskap runt det. Om du tycker att jag är dum i huvudet på grund av detta, så kanske du borde omprioritera hur du använder flashback.

Incells har ett otroligt kvinnohat / samhällshat i grunden. Antagligen för att deras morsor födde dem.
Att kläcka ut sig en sån sak som "samhället har vänt ryggen till", det är nog det Dummaste påståendet jag hört I mitt liv. Hur är det samhällets/kvinnors ansvar att se till att ni får ligga? Det är ju helt jävla idiotiskt.

Jag håller med dig om det va du som sa att det skulle kunna vara incel relaterat IOM att det va så våldsamt utfört. Är det såpass våldsamt så finns det mkt känslor bakom och eftersom dom inte riktigt haft någon relation vad jag förstått så måste det väl handla om hat eller besatthet.
Citera
2023-02-15, 13:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TonaldRump
Kan du sluta tjata om den jävla post-historiken? Det saknar substans och har ingenting med något att göra. Jag är inne och läser stora nyhetsfall / brott och jag postar och frågar mycket i trådarna, så att jag kan bygga en kunskap runt det. Om du tycker att jag är dum i huvudet på grund av detta, så kanske du borde omprioritera hur du använder flashback.

Incells har ett otroligt kvinnohat / samhällshat i grunden. Antagligen för att deras morsor födde dem.
Att kläcka ut sig en sån sak som "samhället har vänt ryggen till", det är nog det Dummaste påståendet jag hört I mitt liv. Hur är det samhällets/kvinnors ansvar att se till att ni får ligga? Det är ju helt jävla idiotiskt.

Ett förhållande mellan 2 människor är så mycket mer än bara ligga.
När du väl växer upp lär du inse det med.

Det är kvinnorna som har avvisat dem, hence ”OFRIVILLIGT” celibat. Inte ”Frivilligt” celibat.
Senast redigerad av ytmamz 2023-02-15 kl. 13:07.
Citera
2023-02-15, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bryyd
Jag vet vem brorsan är och det är en redig kille som är otroligt duktig i sin sport och inte skulle riskera sin karriär med droger.

Kan också tillägga att gm pappa inte var den bästa, lillebrorsan ville ej vara hemma pga situationen hemma och han har därför inte bott hemma trots att han är skriven där.
Så klart är det något kenepigt i Grigors familj, om det hade varit en normal familj så hade föräldrarna
noterat att Grigor svävat in i härdsmälta..
så hans far, en våldsam typ -härjar med frugan o barnen?
undrar över orsaken att dennafamilj sökt sig till Sverige?
Arbetar Grigors far, eller hemma o tyrraniserar fru o barn,dygnen runt?
dags att sociala myndigheter kollar upp hur lillasystern i hjärtmönstrad klänning mår,
hon o hennes mamma kanske behöver skyddas från pappan, och orsaaken till Grigors handlande o mående kan nog sökas i familjen..
Citera
2023-02-15, 13:19
Medlem
Skitsnack att dom inte haft nån relation
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här