2023-02-15, 07:54
Medlem
SAIVONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Snubben tror att psykiatrisk vård skulle vara bättre än fängelse. Det kan jag slå hål på. Får du psykiatrisk vård i Sverige så är du fast för evigt. Ha ha. Har du tur blir du utskriven efter 10-15-20 år. Har du otur blir du aldrig utskriven. Du har kontakt kontakt med vården, socialtjänsten. Har en anhörig som försökte med samma sak. Slippa fängelse. Han sa i efterhand hade jag fått fängelse hade jag varit ute för längesedan. Dom följer varje steg man tar och din frihet kan du kyssa hejdå! Så det är bara bra om snubben får psykiatrisk vård. Men jag hejar på utvisning det har den nya regeringen lovat vid såna fall? Eller?? Va fan?
Det här låter som något som minst blir 20 år. På rättspsyk dvs om det blir det istället för fängelse.
Citera
2023-02-15, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silbersky007
Jag försvarar inte Grigor mördaren men vi vet ingenting om bruden M hon kanske knullade runt med han och döljde de för alla. Jag känner många bosniska brudar som står utanför återvinnas container och väntar på att araber ska hämta dem där med bil för att inte synas för mycket öppet på stan . Kanske M knullat runt med G och G trodde det skulle bli giftermål men det blev som det blev . G kan vara psykopat men vi vet lite om M . Bosniska brudar är inte helt rena .

...ock!!!
Det är ändå ingen orsak till att mörda nån.
Bara o gilla läget om man inte blir vald av den man själv gillar/ är intresserad av!
Allt annat är sjukt!
Citera
2023-02-15, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dansquelcas
Att vara inlåst på livstid är inte ett val du gör när du har livet framför dig som 25 åring. Det hela är bara tragiskt.

Det ÄR ett val du gör om du väljer att begå brott!
Thats it liksom!
Citera
2023-02-15, 08:11
Medlem
frankofils avatar
Fy, fy, fy fan. Tänk er att ni sitter hemma med morsan en dag, kanske tar en fika, så kommer en person in och dödar din morsa framför dina ögon och även försöker döda dig.
Kan inte föreställa mig många värre trauman.
Senast redigerad av frankofil 2023-02-15 kl. 08:13.
Citera
2023-02-15, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dansquelcas
Att vara inlåst på livstid är inte ett val du gör när du har livet framför dig som 25 åring. Det hela är bara tragiskt.

Mest korkad kommentar jag har läst. Om man mördar nån på det här sättet när man är 25 år så är det tamejtusan ett val man gör att sen få sitta inlåst på livstid.
Citera
2023-02-15, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olleph
Men ska han gått i skolan här och fortfarande inte vara svensk medborgare eller lärt sig prata svenska och tolk behövs?? vad gjorde han i skolan?? hur kort/ lång tid har han varit i Sverige?
Alltid säkrare att ha en tolk på sitt eget hemspråk. Plus att han ger högavlönat arbete till tolken som antagligen tillhör hans eget folkslag.
Citera
2023-02-15, 09:09
Medlem
TonaldRumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MidnaNavi
Med tanke på Grigors biffiga kropp är väl intag av anabola ev tänkbart. Då kommer depression och närhet till orimlig aggression som ett brev på posten

Tjaaa... Både ja och nej. Enligt hans instagram vägde han runt 90 kg i somras. Jag väger likadant, och jag har inte varit på ett gym på minst fyra år. Har köpt hem ett par hantlar som jag tränar med. Axlar, armar och rygg. Så jag ligger på stadiga 96 kg nu, och jag har liknande kroppstyp som honom, enligt de bilder jag ser på Instagram.

Anabola ger väl lite mer onaturligt definerade muskler... Men som sagt, jag kan ingenting inom det här området med anabola egentligen. Tycker bara att om man tycker det är värt anabola och se ut så som jag gör / han gjorde i somras... Det är väl inte riktigt värt risken i så fall, och det känns som att ska jag ta anabola för att se ut som jag gör idag, så är det ju inte i närheten värt det

Men aspekten av instabilt humör, noll impuls och kort stubin, den stämmer nog bra i den aspekten.

OBS! Jag bara spånar och säger det jag tänker på... Kan upplevas som bullshit, kan upplevas som vettigt. Ni får avgöra själva.
Citera
2023-02-15, 09:25
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TonaldRump
Enligt denna artikel, så nämner mannen till familjen att någon varit och ringt på en månad tidigare. "Bortvänd, keps och stor jacka".
https://www.expressen.se/nyheter/det-sista-vi-sa-var-att-vi-alskade-varandra/

Verkar ju rent av sagt vara planerat och överlagt... Rent för jävligt om han varit där innan, men då ingen öppnat så har han dragit hem, funderat en månad, och sen kommit tillbaka igen.

Nu är det ju inte säkert att han haft samma intentioner, alltså att mörda... Men känns onekligen lustigt.

Så sjukt läskigt. Och allt blod. Herregud vad rädd man blir.
Citera
2023-02-15, 09:30
Avslutad
Bodde dottern permanent där?
Om dottern var målet varför inte göra något på den adress hon var skriven på?
Senast redigerad av Pelota 2023-02-15 kl. 09:31. Anledning: Felstavat
Citera
2023-02-15, 09:41
Medlem
silbersky007s avatar
Jag kollade på GM brorsa instagram han hade bilder han spelar futsal och en bild där han visar bara höger arm med prickar undrar om bröderna skjuter sill i armen .(heroin) .bara spekulerar .
Citera
2023-02-15, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silbersky007
Jag kollade på GM brorsa instagram han hade bilder han spelar futsal och en bild där han visar bara höger arm med prickar undrar om bröderna skjuter sill i armen .(heroin) .bara spekulerar .

Jag vet vem brorsan är och det är en redig kille som är otroligt duktig i sin sport och inte skulle riskera sin karriär med droger.

Kan också tillägga att gm pappa inte var den bästa, lillebrorsan ville ej vara hemma pga situationen hemma och han har därför inte bott hemma trots att han är skriven där.
Citera
2023-02-15, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matamata
Alla som inte är födda i Sverige får tolk.
Man blir alltid tillfrågad om tolk behövs om man har ett utländskt klingande namn, man blir inte automatiskt tilldelad en!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in