Citat:
Ursprungligen postat av
MidnaNavi
Med tanke på Grigors biffiga kropp är väl intag av anabola ev tänkbart. Då kommer depression och närhet till orimlig aggression som ett brev på posten
Tjaaa... Både ja och nej. Enligt hans instagram vägde han runt 90 kg i somras. Jag väger likadant, och jag har inte varit på ett gym på minst fyra år. Har köpt hem ett par hantlar som jag tränar med. Axlar, armar och rygg. Så jag ligger på stadiga 96 kg nu, och jag har liknande kroppstyp som honom, enligt de bilder jag ser på Instagram.
Anabola ger väl lite mer onaturligt definerade muskler... Men som sagt, jag kan ingenting inom det här området med anabola egentligen. Tycker bara att om man tycker det är värt anabola och se ut så som jag gör / han gjorde i somras... Det är väl inte riktigt värt risken i så fall, och det känns som att ska jag ta anabola för att se ut som jag gör idag, så är det ju inte i närheten värt det
Men aspekten av instabilt humör, noll impuls och kort stubin, den stämmer nog bra i den aspekten.
OBS! Jag bara spånar och säger det jag tänker på... Kan upplevas som bullshit, kan upplevas som vettigt. Ni får avgöra själva.