Citat:
Ursprungligen postat av
Tinder-depression
Man letar inte seriöst på tinder. DET ÄR EN HOOKUP APP. Varför hålla på leka fin o låtsas, jag vill inte liksom veta vad din katt heter. Var bara skön o visa uppskattning i konvon o gå över till träff snabbt men inte för snabbt.
Jag skiter i vad du vill eftersom du ska lyssna på vad
jag vill och rätta dig genom att fucka bort då du inte bestämmer regler för mig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Vaxad
Jag förmodar 35+ eller t.o.m. 40+ eftersom du inte vill säga rakt ut. Du skriver också att du blivit "mer kräsen" med åldern vilket antyder att du är gammal.
Vad menar du med sista stycket? Få män, som i tindermatchningar och män som kan tänka sig att doppa kuken i dig? Ja, säkert till viss del.
Men få en man av kvalité att ingå en relation med dig? Tveksamt va?
Det blir ju lite märkligt när ditt värde sjunkit kraftigt p.g.a. ålder, fertilitet och skönhet att då börja ställa högre krav och
känna dig berättigad till en bättre man än någonsin. Hur går den ekvationen ihop?
En bra sub på reddit är r/whereareallthegoodmen - som belyser postwall kvinnor på Tinder med kravlistor längre än någonsin, trots att kvinnorna har mindre (eller ingenting) att erbjuda till män. Så varför denna kognitiva dissonans bland äldre kvinnor på Tinder?
Alltså det är importer och incels, invandrarna ingen vill ha och unga svenska män utan utseendet som tror att de bestämmer att mitt värde är lågt när deras saknas.
Jag är fortfarande snyggare än majoriteten av männen och jag har träffat en del invandrare vilket jag aldrig hade gjort som ung så jag är mer kräsen på ett sätt samtidigt som jag träffat många under min liga.
Alltså fula killar eller män som ser ut som om de är homosexuella sätter inte mitt värde. De gillar fortfarande och det innebär att om jag har "lågt" värde, är de horor som saknar värde överhuvudtaget och sannolik ligger med vem som helst.
Jag dejtar som sagt inte eftersom jag spyr i min mun när det kommer till männen online och mitt intresse är numera noll för all kontakt med dem och det innebär att jag sumpar någon bra här och där.
Män utan värde, sätter inte mitt och en man som inte har något att erbjuda är värdelös för mig. Tror du en 22-årig tjej skulle bli glad av att en kille försöker med kvinnor som är 10-15-20-25 år äldre?
Ingen vill ha en så patetisk kille. Men jo, jag kan fortfarande få fler yngre fräscha män än vad män lika gamla som mig vanligtvis får yngre fräscha kvinnor.