2023-02-13, 19:05
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinder-depression
Tydligen många som jag känner o ser bra ut o vältränad har de svårt på tinder. Sverige påväg bli nya Japan syndromet…om hunkar gnäller om tinder resultat då är de nåt på tok
Som samhällsutvecklingen ser ut kan jag förstå om kvinnor inte är sugna.

Samhällsutvecklingen är åt helvete.
Citera
2023-02-14, 00:07
Medlem
La ner Tinder igen, fick några ligg men det är svårt att få något seriöst, om man inte är högutbildad pilot eller något. Skaffade badoo istället och jävlar vilket ställe!

Sen grejen med brudar som inte skriver ett "?" efter en fråga, vem fan tror de det är? Typ "bara bra sj" när det är de själva som söker kontakt. Man blir utbrända snabbt på dessa appar
Citera
2023-02-14, 08:36
Medlem
Citat:
Tydligen många som jag känner o ser bra ut o vältränad har de svårt på tinder. Sverige påväg bli nya Japan syndromet…om hunkar gnäller om tinder resultat då är de nåt på tok

Sa samma sak redan för 10 år sedan på Flashback (annat konto) då Sverige och Japan har mycket konstigheter gemensamt. Det var tydligt redan då i sitt tidiga stadie vart det höll på att ta vägen.
Minns att man diskuterade läget i Sverige i USA och använde Sverige som skräckexempel också men idag är Sverige brädat utav USA helt och hållet.

Är nog bara en tidsfråga innan vi har tjänster likt i Japan där man kan hyra en flickvän/pojkvän under några timmar bara för att få sällskap utav motsatt kön på ett icke sexuellt sätt. Finns så jävla deprimerande videos på Youtube ang. detta där män (och kvinnor) tar in på hotell bara för att prata med någon, skeda lite och få kramas en stund.
Citera
2023-02-14, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
Vill inte ha svenska tjejer, då många är rassar. Vad ska man identifera sig som då, elefant? Jag tar psykfall också men då pumpar man bara.

Gissar på att du är brud så det sista man ska göra är ta dina råd

Jag tycker du kan identifiera dig själv som psykfall, så som du själv porträtterar dig här. Som sagt, du förstår nog finessen med kärlek du också, tids nog.

Och, det som du kanske anser vara "rasism" är ofta resultatet av mötet med för många med din attityd. Fundera mindre på hur många du får pumpa och hur synd om det är om dig för att du kommer från en misogyn förortskultur och mer på hur du kan verka i en positiv kontext i värdlandet du valt att bosätta dig i så slipper du böla om påstådd rasism och att du måste leta kvinnor utomlands.
Citera
2023-02-14, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Är du kille eller tjej ? är man kille och inte ser bra ut så tror jag tinder bara kommer sänka ens självkänsla ytterligare, tjejer kan åtminstone kompensera rejält med smink o liknande, vafan ska en ful killa göra liksom ? värdelöst hur man är körd pga man föddes med ett mindre vackert ansikte så det gör inget om man är snäll skötsam och ingen badboy för man blir bortvald pga utseendet på tinder ändå då tjejer har ju helt orimliga krav även såna som spelar i ens egen liga....

Det beror helt på vad man vill ha utav Tinder. Vill man ha det som verktyg för att få ligga och har all tid i världen så har du rätt. Då funkar det nog bättre för tjejer. Är man ute efter kärleken är det kasst för båda könen vågar jag påstå. Den hittar man alltid i sociala sammanhang av en slump när man minst anar det.
Citera
2023-02-14, 18:00
Medlem
Vad svagt psyke man har ändå, träffat en tjej där och legat tre gånger, hon var en fin dam men galen i sängen. Gjorde bort mig sista gången och var drogad, nu vill hon ej prata med mig konstigt nog. Kung för en dag fick man vara men att bli avvisad tär på ens psyke rejält, vilken skam
Citera
2023-02-15, 05:21
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NotANazi
Vad svagt psyke man har ändå, träffat en tjej där och legat tre gånger, hon var en fin dam men galen i sängen. Gjorde bort mig sista gången och var drogad, nu vill hon ej prata med mig konstigt nog. Kung för en dag fick man vara men att bli avvisad tär på ens psyke rejält, vilken skam
Poppa du några benzo elr vadå?

Tror jag e shadowbannad
Citera
2023-02-15, 05:45
Medlem
SAIVONs avatar
Citat:
I Japan är det männen som inte vill, vad jag förstått. I Sverige är det nog kvinnorna som lessnat.

Jag känner mig jävligt färdig med dejting efter de som kontaktat mig genom åren. Såg att någon likeat mig på Facebook som har utseendet med sig och undrar spontant vad för mentala problem personen lider av. Man kan utgå ifrån att en attraktiv man på en dejtingsajt, tillhör bottennappen. Eller att det är en catfish. Finns inga åtråvärda karlar på marknaden. Utöver det så flödar nätet av män som tränar, det är inte sällsynt.
Citera
2023-02-15, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Poppa du några benzo elr vadå?

Tror jag e shadowbannad

Ja precis, skulle bara lugna nerverna lite och tog nån bärs med och det blev såklart inte bra när hon har sett fram emot detta 😜 vilken ångest, gilla ändå hon.

Hur blir man ens Shadow bannad? Misstänker att jag också är det, varit kvar på lika många likes i en evighet men innan gick det alltid upp. Kanske dags för en premium grej för dyra pengar nu 😁
Citera
2023-02-15, 08:06
Medlem
Svavelbryggas avatar
Jag tänder inte på asiatiska tjejer så har aldrig högerswipat dem, men vad är grejen med alla thailändskor och kineser med västerländska namn? Är de det nuvarande porrlänkmedlarna eller är det verkliga kvinnor?
Citera
2023-02-15, 08:57
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SAIVON
Jag känner mig jävligt färdig med dejting efter de som kontaktat mig genom åren. Såg att någon likeat mig på Facebook som har utseendet med sig och undrar spontant vad för mentala problem personen lider av. Man kan utgå ifrån att en attraktiv man på en dejtingsajt, tillhör bottennappen. Eller att det är en catfish. Finns inga åtråvärda karlar på marknaden. Utöver det så flödar nätet av män som tränar, det är inte sällsynt.

Om du tänker ett varv till då? Tillhör du själv bottennappen eftersom du finns på dejtingsajt?
Finns väl mängder med anledning att man kanske hamnat på Tinder osv.

Citat:
Ursprungligen postat av NotANazi
Ja precis, skulle bara lugna nerverna lite och tog nån bärs med och det blev såklart inte bra när hon har sett fram emot detta 😜 vilken ångest, gilla ändå hon.

Hur blir man ens Shadow bannad? Misstänker att jag också är det, varit kvar på lika många likes i en evighet men innan gick det alltid upp. Kanske dags för en premium grej för dyra pengar nu 😁

Om du ändå redan hade träffat henne 3 ggr (eller mer) varför så jävla nervös då?
Sjukt osmart…men också lite roligt 😂
Citera
2023-02-15, 09:11
Medlem
SAIVONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
Om du tänker ett varv till då? Tillhör du själv bottennappen eftersom du finns på dejtingsajt?
Finns väl mängder med anledning att man kanske hamnat på Tinder osv.

Om du ändå redan hade träffat henne 3 ggr (eller mer) varför så jävla nervös då?
Sjukt osmart…men också lite roligt 😂
Läste precis en medelklasskärring skriva att "tantslem" är likvärdigt gubbslem ur djupet av sin priviligierade sömn där hon öppnar truten om en värld där hon själv aldrig sätter foten, nämligen i den alla singel och sökande kvinnor måste vada i.

Jag är definitivt ett bottennapp för bottennappen då jag vägrar tolerera sexismen som dagens Sverige kräver att det kvinnliga könet ska acceptera. Jag vägrar män med barn och män som rasat en massa i utseendet på vis jag själv inte ha gjort. Att vara attraktiv, behaglig, barnlös etc är inte bara kvinnans lott i livet.

Jag dejtar inte eftersom var och varannan som skriver, svenska incelsutseenden, importer och annat har fräckheten att öppet påstå att det är något fel på oss kvinnor som vägrat ta vem som helst av dem och nöja oss. Så betydelsefull är inte en snopp.

Jag finns på dejtingsajter för att jag var för kräsen som ung och blivit mer kräsen med åldern då männens värde sjunkit mer än mitt eget. Sedan är jag rätt nöjd som singel när jag staplar upp mina ex i minnet och ser vad jag lämnat.

Jag tror att allt färre kvinnor i Sverige kommer stå ut med männen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in