Citat:
Ursprungligen postat av
ryssfemm
Är det? Alla nattjobbande ensamstående föräldrar då, shit så vansinniga de är.
Exakt! (Anekdotisk bevisföring: är själv uppvuxen med att få vara hos mor/farföräldrar bla pga nattjobbande förälder och det är inte ngt som påverkat min relation t förälder. Snarare mer trygghet iom fler vuxna att vända mig till.)
Gillar inte heller Anna Wahlgrensmetoden MEN det finns många andra metoder som inte går ut på att låta barnet gråta sig till sömns. Varför förutsätts det att S&B kommer följa Wahlgren-metoden?
Omg den här tråden alltså, det spelar ju ingen roll vad S än gör för det spekuleras och kritiseras hej vilt ändå.
Att vara nattjobbande ensamförälder är ju givetvis inte optimalt utan ett måste för de som av olika anledningar hamnat/satt sig i den situationen. Oavsett vad är det ju över en natt, inte ”en vecka i Japan” som ju var det detta handlade om från början.
Anekdotisk bevisföring är ju som alla vet inte mycket värd, men kul att du sluppit trauman! Annars finns det rätt mycket av ”jag fick minsann stryk som liten och det har aldrig skadat mig” osv.
Ingen har sagt o tråden att det var den metoden Sandra menade, jag var däremot noga med att poängterade att det kanske INTE var så hon menade.
Detta är en skvallertråd. Känns som man behöver påminna om det rätt ofta här. Det är MENINGEN att man ska kunna ”spekulera och kritisera hej vilt”.