Citat:
Ursprungligen postat av
Trash-Panda84
Snålt, hon kunde slängt in ett 6 pack dammsugare då hade saken varit ur världen
Geni! 😂👌
Citat:
Ursprungligen postat av
Jorja
Har hon uttryckt att hon gillar maskulina män då? För det är ju verkligen inte allas tekopp.
Fair point well made. Jag tänkte bara att om man bildar familj så vill man väl ha en manlig man? Utgår från mig själv förvisso, men jag hade inte känt mig trygg med en mjäkig velorpappa som spelar tv-spel och är väldigt lös i konturerna. Jag är dessutom väldigt feminin själv så jag behöver ju inte addera en till feminin person till mixen. Men S kanske är rätt maskulin iofs. Definitivt bossig och mån om att få bestämma. Ja, det krävs kanske en mjäkig motpol då.
Citat:
Ursprungligen postat av
Trash-Panda84
Även om Björn skulle vilja lämna S lär han väl inte ha råd att göra det? Han lever rätt glassigt på S.
Ytterligare minus på manlighetskontot. Vilken ick att tjäna mer än mannen i familjen. Hade jag tyckt iaf.
Citat:
Ursprungligen postat av
qnostalgi
Ganska ofattbart att han är hetero, faktiskt. Ser ju trevlig ut utseendemässigt, enligt mig i alla fall, men rösten och gesterna passar inte alls in.
Björn Werner tipsar om Stockholms bästa tyska restauranger
https://www.youtube.com/shorts/Nwdq-3yMiRc
Men eww! Aldrig hört honom prata så mycket förut. Varför låter han som en infödd stockholmsbrat?! Han är från Borås! Pinsammaste som finns med folk som byter sina riktiga dialekter mot stockholmsk bara för att de flyttat till 08-området. Avslöjar bara att man är en karaktärssvag stackare som tycker stockholmska är lite finare.
Han har har tillochmed ljusare röst än jag mindes. Och varför plutar han med läpparna hela tiden? Både han och Sandra känns som två förrymda barnprogramledare.