Citat:
Ursprungligen postat av
akademikerfyllo
Mot bakgrund av den pågående konflikten i Ukraina (egentligen mellan väst och Ryssland), så kan man inte utesluta att Sverige dras in i ett framtida storkrig. I synnerhet om vi blir medlemmar i NATO.
Min fråga till er är följande: svenska kvinnor står bakom en feministisk politik. Många män anser att en sådan politik missgynnar dem på flera sätt. Sverige kan nog beskrivas som världens mest feministiska och gynocentriska land.
Är svenska kvinnor värda att försvara i krig mot bakgrund av deras feministiska ideologi?
Svenskar, män eller kvinnor, är inte värd att försvara. Aldrig i hela livet att jag hade riskerat mitt liv för en massa feminister/pk idioter. Ska jag riskera mitt liv för dom, när dom nu i åratal har smutskastat vita män dagligen i media? Propaganda om vilka farliga rovdjur, rasister, pedofiler och våldtäktsmän vi är? Nope. Låt de starka självständiga feminazisterna och deras importerade islamister ta hand om problemet själv. Hamnar vi i krig så kommer jag inte bidra med något, jag kommer engagera mig åt sabotage istället.