2023-02-12, 17:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
Nej svenska kvinnor saknar de klassiska familjevärderingarna. Ni är bara kravmaskiner som anser att männen ska uppfylla alla era önskningar. Ni är skräp.

Innan skrev du att du hatar feminister, inte svenska kvinnor överlag. Nu hatar du svenska kvinnor period. Fan va skönt att vi inte har dig kvar i landet.

Ställer din kvinna inga krav på dig? Bidrar hon till hushållskassan och jobbar som många svenska kvinnor gör?
Citera
2023-02-12, 17:35
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Jag förväntar inte att du ska göra det, du är ju värdelös.

Vad hände med "ni"? Jag kommer att försvara Sverige och svenskarna.

Citat:
Med våra svenska glasögon så är asiatiska män ofta riktigt dåliga ja och därför står västerländska män högt i kurs. Handlar som sagt var inte bara om pengar utan de är ofta rätt anspråkslösa. De vill förstås ha stabilitet, mat på bordet, bostad, omtanke om familjen mm. Alltså klassiska familjevärderingar som väst har haft men som har tappats bort.

Jaha så du menar att de asiatiska kvinnorna är tacksamma mot er för att ni inte beter er som skit, inte är otrogna, inte röker, inte dricker, inte spelar bort pengarna och inte slår dem?

Och så menar du att de svenska kvinnorna inte är tacksamma för att ni inte beter er som skit, inte är otrogna, inte röker, inte dricker, inte spelar bort pengarna och inte slår dem?

Jag tror nog de flesta kvinnor och män har det som minimumkrav.

Resten (stabilitet, mat på bordet, bostad, omtanke om familjen) gäller för 99% av jordens befolkning. Här i väst kallar vi det för mänskliga rättigheter.
Ni kallar det nog för "fittiga kvinnors och barns omöjliga kravlista på oss stackars män".
Citera
2023-02-12, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Precis, det gör inget att de hatar dig för du vill ändå inte ha dem för de är fula.

Här kan du se vilka som vunnit Miss universum, senast för en svensk tjej var 1984 men sedan dess har svenska tjejer varit chanslösa:

https://sv.wikipedia.org/wiki/Miss_Universum#Vinnarna
Citera
2023-02-12, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Vad hände med "ni"? Jag kommer att försvara Sverige och svenskarna.

Med vapen i hand vid fronten, nej knappast.

Citat:
Jaha så du menar att de asiatiska kvinnorna är tacksamma mot er för att ni inte beter er som skit, inte är otrogna, inte röker, inte dricker, inte spelar bort pengarna och inte slår dem?

Och så menar du att de svenska kvinnorna inte är tacksamma för att ni inte beter er som skit, inte är otrogna, inte röker, inte dricker, inte spelar bort pengarna och inte slår dem?

Jag tror nog de flesta kvinnor och män har det som minimumkrav.

Resten (stabilitet, mat på bordet, bostad, omtanke om familjen) gäller för 99% av jordens befolkning. Här i väst kallar vi det för mänskliga rättigheter.
Ni kallar det nog för "fittiga kvinnors och barns omöjliga kravlista på oss stackars män".

Lyssna på videon jag gav dig så får du svar på varför västerländska män står högt i kurs.

Vi är helt enkelt mycket bra män på alla områden och det uppskattar asiatiska kvinnor, de är inte som de svenska kravmaskinerna som klagar trots att de får det bästa.
Citera
2023-02-12, 17:45
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Med vapen i hand vid fronten, nej knappast.

Det ska nog någon som du inte ens uttala dig om.

Citat:
Lyssna på videon jag gav dig så får du svar på varför västerländska män står högt i kurs.

Vi är helt enkelt mycket bra män på alla områden och det uppskattar asiatiska kvinnor, de är inte som de svenska kravmaskinerna som klagar trots att de får det bästa.

De asiatiska kvinnorna uppskattar er för att ni inte beter er som de inhemska männen. Naturligtvis tycker du att kvinnor som begär mer än absolut minimum är "kravmaskiner".
Senast redigerad av Jenny9 2023-02-12 kl. 17:48.
Citera
2023-02-12, 17:49
Medlem
Citat:
Det ska nog någon som du inte ens uttala dig om.

Vem ska annars göra det när du vägrar svara på om du kommer stå vid fronten med vapen?

Citat:
De asiatiska kvinnorna uppskattar er för att ni inte beter er som de inhemska männen. Naturligtvis tycker du att kvinnor som begär mer än absolut minimum är "kravmaskiner".

Ni är kravmaskiner. Ditt snack om mänskliga rättigheter visat att du anser att någon annan har en skyldighet att servera allt du anser är en rättighet. Asiatiska kvinnor är mer ödmjuka och förstår att både de själva och männen måste arbeta hårt för att skapa ett bra liv.
Citera
2023-02-12, 17:52
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Eh va? Om Centern gör statskupp med hjälp av utländsk militär så tar de makten med våld av den folkvalda regeringen.

De som blev bombade och skjutna var de som hade modet att stå upp för demokratin istället för att sitta hemma och vakta mamma.

Om den sittande makten tvingades bort eller flydde som råttor kan ju diskuteras men det är aldrig någonsin politiker som försvaras. Det var vanliga människor där på torget i Kiev som sköts. Det är dom man försvarar.
Citera
2023-02-12, 17:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Om den sittande makten tvingades bort eller flydde som råttor kan ju diskuteras men det är aldrig någonsin politiker som försvaras. Det var vanliga människor där på torget i Kiev som sköts. Det är dom man försvarar.
.Fly som råttor, menar du att de går hem och vaktar lilla mamma då eller?

Hur behöver ”vanligt folk” försvaras från Centern?
Citera
2023-02-12, 17:56
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Vem ska annars göra det när du vägrar svara på om du kommer stå vid fronten med vapen?

Du verkar tro att nutida krig ser ut som dåtidens krig. Fronten kommer vara inne i städerna/byarna bland civilbefolkningen, så ja, jag kommer vara vid fronten.

Citat:
Ni är kravmaskiner. Ditt snack om mänskliga rättigheter visat att du anser att någon annan har en skyldighet att servera allt du anser är en rättighet. Asiatiska kvinnor är mer ödmjuka och förstår att både de själva och männen måste arbeta hårt för att skapa ett bra liv.

Nej det anser jag inte. Var fan fick du det ifrån? Citat.

Stackars asiatiska kvinnor, de jobbar så hårt och får bara skit tillbaka. Men tacksamma ska de vara.
Citera
2023-02-12, 18:01
Medlem
Citat:
Du verkar tro att nutida krig ser ut som dåtidens krig. Fronten kommer vara inne i städerna/byarna bland civilbefolkningen, så ja, jag kommer vara vid fronten.

Så inget försvar med vapen i hand för dig, det förväntar du dig att en man ska göra.

Citat:
Nej det anser jag inte. Var fan fick du det ifrån? Citat.

Stackars asiatiska kvinnor, de jobbar så hårt och får bara skit tillbaka. Men tacksamma ska de vara.

Jo du skrev ju om det du ansåg var dina rättigheter, något du bara ska få serverat.
Asiatiska kvinnor ser det inte på ditt sätt, de jobbar hårt och är tacksamma mot sin man även om han är långt ifrån så bra som flertalet västerländska män.
Citera
2023-02-12, 18:02
Avslutad
Citat:
Så inget försvar med vapen i hand för dig, det förväntar du dig att en man ska göra.

Jo du skrev ju om det du ansåg var dina rättigheter, något du bara ska få serverat.
Asiatiska kvinnor ser det inte på ditt sätt, de jobbar hårt och är tacksamma mot sin man även om han är långt ifrån så bra som flertalet västerländska män.
Även om Jenny inte får nåt vapen från armén utan får helt andra uppgifter så ska hon nog ändå kunna slänga iväg en och annan molotovcocktail ska du se.
Citera
2023-02-12, 18:03
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
.Fly som råttor, menar du att de går hem och vaktar lilla mamma då eller?

Hur behöver ”vanligt folk” försvaras från Centern?

Nä dom flydde landet. Det var vanligt folk dom bombade och sköt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in