Mp kanske men det finns fler roliga partier att välja emellan.
Har för mig du sagt att du röstar SD men du röstar alltså på Miljöpartiet? Har de sagt att de inte vill försvara majoriteten av svenska kvinnor? Har aldrig sett de driva den frågan...
Har för mig du sagt att du röstar SD men du röstar alltså på Miljöpartiet? Har de sagt att de inte vill försvara majoriteten av svenska kvinnor? Har aldrig sett de driva den frågan...
Har fortfarande för mig att du sagt att du röstar SD men har uppenbarligen fel då. Hej, miljöpartist!
Det var ju det jag sa, de vill ha dialog men inga vapen.
Jag röstade på SD tidigare men nu när jag lämnat Sverige och inte drabbas av läget där så kan jag förstås uppskatta att ha lite kul och stötta Mp.
Jag röstade på SD tidigare men nu när jag lämnat Sverige och inte drabbas av läget där så kan jag förstås uppskatta att ha lite kul och stötta Mp.
Uppenbarligen inte iom att de vill stärka försvaret.
Ok.
Senast redigerad av enhalvboj 2023-01-27 kl. 13:42.
Ja SD kan du inte rösta på, får de som de vill blir du av med ditt medborgarskap i landet som du hatar men ändå vill vara medborgare i.