2023-02-12, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kobenhavnlufthavn
Eller så struntade hon i gymnasiet?

Ja den chansen finns också.
Ska kika runt lite bland vänner ifrån gbg som är födda runt samma ålder och be dom dra fram sina gamla kataloger
Citera
2023-02-12, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahre30
En sak är rätt märklig ändå och det är faktumet att hon var gravid när hon var 17 år och det är rätt ovanligt i sig och då faktumet att vittnena missade detta kanske berodde på hennes pösiga kläder men jag blir ändå lite frågande till varför ingen gammal klasskompis eller liknande har kommit in i tråden.

Många har sett artikeln i gt och måste lagt ihop 1 plus 1 nu men vem vet det kanske var så att hon dolde denna graviditet så kraftigt att ingen fattade det ?
En förklaring kan vara att om hon var liten i storleken kan också magen vart väldigt liten. Inte helt ovanligt. På vissa ser man knappt att personen är gravid. Detta kan även ske om fostret ligger bakom livmodern och inte tvärt om, då får vissa en väldigt liten mage som enkelt går att skyla.

Någon som uppger sig för att känna henne kommenterade här i morse. Jag vill inte nämna några namn eller så, vill inte bryta mot någon regel. Men kommentaren är redigerad i efterhand. Från början stod det att personen är i chocktillstånd och att personen känner henne.
Citera
2023-02-12, 09:21
Medlem
Citat:
Det är hon längst upp till vänster

Aha, vet inte varför jag fick för mig hon var blond.
Men tack.

Är väl ganska lik fantombilden.
Citera
2023-02-12, 09:25
Medlem
Hon har gått i folkhögskola i Angered
Citera
2023-02-12, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JulietteHas
Hon har gått i folkhögskola i Angered

Bra grävt ! Någon mer info ?
Citera
2023-02-12, 09:42
Medlem
Hon ser ut exakt som den första fantombilden som kommer från vittnen. Läskigt hur lik
Citera
2023-02-12, 09:58
Medlem
kobenhavnlufthavns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JulietteHas
Hon ser ut exakt som den första fantombilden som kommer från vittnen. Läskigt hur lik
Var hittade du profilbilden?
Citera
2023-02-12, 09:59
Medlem
kobenhavnlufthavns avatar
Det andra efternamnet hon hade från exet är turkiskt vilket tyder på att hon varit ihop med en turk.
Citera
2023-02-12, 10:02
Medlem
Citat:
Det andra efternamnet hon hade från exet är turkiskt vilket tyder på att hon varit ihop med en turk.

Andranamnet på J och exets turkiska efternamn är ledtråd
Citera
2023-02-12, 10:04
Medlem
Är det klarlagt vem som är mördaren här på FB?

Får man inte här på FB ens skriva ut vilken dag i maj som mördaren är född utan att inlägget raderas?
Citera
2023-02-12, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Det beror lite på vad man menar med ”juggar”.

Jugoslavien var ju inte ett land med en etnisk grupp, utan bestod av makedonier, serber, kroater med mera. Även Kosova-albaner. Så tänkte att juggar avsåg statstillhörighet.

Jugge kommer ju från ordet "Jugoslav" det i sin tur betyder "sydslav" och refererar alltså till den sydslaviska folkgruppen. Albaner tillhör inte den sydslaviska folkgruppen.
Citera
2023-02-12, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av morales
🙏 jag hittade bilden och då är det hon som står upp närmast kameran till vänster?
Nej
Senast redigerad av Jotaalfa 2023-02-12 kl. 10:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in