2023-02-12, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av morales
🙏 jag hittade bilden och då är det hon som står upp närmast kameran till vänster?

Nej
Citera
2023-02-12, 10:07
Medlem
Awesomelifes avatar
Hittade en dom på henne om olovlig körning från 2019 på Lexbase. Här finns fullständiga personuppgifter såklart. Sedan om hon bor kvar där idag är väl oklart.
Citera
2023-02-12, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jotaalfa
Hon sitter på huk på bilden

Okey tack annars var det än mer likt fantombilden 😅
Citera
2023-02-12, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrollRoll
Fantombilden, som finns som kommentar till pappans sista inlägg på facebook, är bisarrt lik kvinnan i mitten på pappans sista bild från sin födelsedag... (Vet i katten om man får länka den eller om det är det samma som att lyfta fram skyddad uppgifter?)

Kommentaren är nu raderad från pappans FB. Fanns kvar f ca en halvtimme sedan dock
Citera
2023-02-12, 10:09
Medlem
kobenhavnlufthavns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JulietteHas
Nej
Vilket datum ligger bilden på i folkhögskolans fotokatalog?
Citera
2023-02-12, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kobenhavnlufthavn
Vilket datum ligger bilden på i folkhögskolans fotokatalog?

15 november 2015
Citera
2023-02-12, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Friord
Kommentaren är nu raderad från pappans FB. Fanns kvar f ca en halvtimme sedan dock
Har för mig att det igår, likt nu, var 6 kommentarer på bilden?
Citera
2023-02-12, 10:11
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mastareborg
Jugge kommer ju från ordet "Jugoslav" det i sin tur betyder "sydslav" och refererar alltså till den sydslaviska folkgruppen. Albaner tillhör inte den sydslaviska folkgruppen.

Jugoslav kan också betyda ”bosatt i”, eller ”medborgare i”, Jugoslavien.

Ungefär som ”svensk” kan ha olika betydelse beroende på sammanhanget.
Citera
2023-02-12, 10:21
Medlem
kobenhavnlufthavns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jotaalfa
Har för mig att det igår, likt nu, var 6 kommentarer på bilden?
Den fanns. Såg den själv. Frågan är om pappan tagit bort den eller personen som la kommentaren
Citera
2023-02-12, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kobenhavnlufthavn
Den fanns. Såg den själv. Frågan är om pappan tagit bort den eller personen som la kommentaren
Okej. Ja det kan ju röra sig om den aktuella kvinnans profil i så fall. Lär ju ha sociala medier, det tror jag, men går ju garanterat under ett annat namn. Kan ju också röra sig om en släkting som listat ut vem Expressenartikeln handlade om och velat avsäga sig all koppling till GM.
Citera
2023-02-12, 10:26
Medlem
Tänk att först får skyddad identitet för att man känner sig så "hotad" och sen fortsätta sin kriminella bana. Jag tycker att det låter jävligt sannolikt att hon kan ha utnyttjat sin skyddade identitet när försökt gå fler brott. Bedrägeri till exempel som hon nyss fick strafföreläggande för. Det underlättar ju jävligt mycket för en person som begår bedrägeri om det inte går att kolla upp denna.
Citera
2023-02-12, 10:29
Medlem
Men varför kan inte Polisen höra henne som vittne? Det skulle ju teoretiskt kunnat vara ytterligare mördare som var över 18år.

Låt säga att säga att pappan till barnet i magen är samma person som är upphov att hon har skyddad identitet. Då är det ju inte otroligt att han är så dum i huvudet att han är med på att de ska mörda butiksinnehavaren. Då är det ju medhjälp till mord som man skulle kunna döma till idag om medhjälparen är över 18år.

Eller har jag fattat fel med preskriptionstider mm?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in