2023-02-10, 21:44
Medlem
fritte är bra tjejen verkar dock inte veta så mycket

blev joar irriterad när när han gick upp i falsetten?
Citera
2023-02-10, 21:53
Medlem
Bilgamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liten.igelkott
Roligt när det är så jämna matcher. Spänning fram till slutet.
Håller med, men jag är lite besviken att inte Josefine och Johar gick till final. Jag gillar dem.

Sångnumren var bedrövliga som vanligt. De borde köra lite mer instrumentala låtar istället, särskilt när de är tretton-fjorton personer på scen.
Citera
2023-02-10, 22:01
Bannlyst
Varför låtsades Luuk slå Lindström? Lindström väger välle dubbelt så mycket som lilla flintskallen Luuk?
Citera
2023-02-10, 23:16
Medlem
Fy fan vad vacker hon är. Det där är tveklöst Sveriges vackraste kända kvinna.

Och då menar jag inte hon träskpaddan i grön kärringutstyrsel.
Citera
2023-02-10, 23:19
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenBeirut

Visst för att hon var fin i sina yngre dar, men att hon skulle vara Sveriges vackraste kända kvinna är lite att ta i. Så bra hade Marie Bergman inte åldrats.
Citera
2023-02-10, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Visst för att hon var fin i sina yngre dar, men att hon skulle vara Sveriges vackraste kända kvinna är lite att ta i. Så bra hade Marie Bergman inte åldrats.

Din komiker
Citera
2023-02-11, 00:38
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arthur Dent
Ganska ensam om att gilla Fröken Bergmans uppträdande vad det verkar, tyckte hon gjorde ett lysande framträdande.

Du är inte ensam, fantastisk var hon.

Förvånande också att många verkar tycka att det var en skräll att inte Johar och Josefin vann kvällens semifinal-möte. För mig var Frittes lag favoriter efter vad de visat under gruppspelet. Fritte är verkligen sanslöst allmänbildad, bra på att värka fram rätt svar också. Tror de kan utmana även i finalen även om de får betraktas som underdogs till Jonatan och Cecilia.
Senast redigerad av TupolevTu-144 2023-02-11 kl. 00:43.
Citera
2023-02-11, 01:40
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenBeirut

Och då menar jag inte hon träskpaddan i grön kärringutstyrsel.
Tänk att de båda är jämngamla. Måste säga att jag trodde att Marie Agerhäll var minst 10 år yngre. Väldigt söt tjej.

Annars angående programmet, så trodde jag att Johar skulle vinna och hamna i finalen mot Unge och Düringer.
Citera
2023-02-11, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arthur Dent
Ganska ensam om att gilla Fröken Bergmans uppträdande vad det verkar, tyckte hon gjorde ett lysande framträdande.

Hon var ju grym!!

Both Sides Now gjorde hon jävligt bra, men Teds låt hade jag helt missat så jag hade inte nåt att jämföra med.
Citera
2023-02-11, 03:18
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ButtButter
Varför låtsades Luuk slå Lindström? Lindström väger välle dubbelt så mycket som lilla flintskallen Luuk?

Lindström har inte så mycket mer hår än Luuk och Luuk är mycket snabbare. Nu försökte han ju inte slå honom. Han försökte hålla för munnen på honom.

Hur många gånger har Stockholm varit resmålet? Borde vara förbjudet att åka dit igen. Närmast vinner borde förbjudas det också. Skönt att inte J&J vann.
Citera
2023-02-11, 04:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Du är inte ensam, fantastisk var hon.

Förvånande också att många verkar tycka att det var en skräll att inte Johar och Josefin vann kvällens semifinal-möte. För mig var Frittes lag favoriter efter vad de visat under gruppspelet. Fritte är verkligen sanslöst allmänbildad, bra på att värka fram rätt svar också. Tror de kan utmana även i finalen även om de får betraktas som underdogs till Jonatan och Cecilia.
Jävlar vad illa hon lät Marie Bergman. Varför tror de att hon går hem i stugorna? Fast som någon sa, hon var inte bättre förr heller. För mycket Parador och gula blend?
Johar förlorade för att han fick dra på Jossan, som inte har samma allmänbildning som resten i de andra burarna.
Citera
2023-02-11, 07:25
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Lindström har inte så mycket mer hår än Luuk och Luuk är mycket snabbare. Nu försökte han ju inte slå honom. Han försökte hålla för munnen på honom.

Hur många gånger har Stockholm varit resmålet? Borde vara förbjudet att åka dit igen. Närmast vinner borde förbjudas det också. Skönt att inte J&J vann.
Närmast vinner blev ju helt avgörande här. Minimalt skiljde och löjligt när det blir så vilket gör att momentet känns idiotiskt när det blir så.

Framförallt Fritte verkar vara väldigt duktig. Ett oskrivet blad innan säsongen därför är det naturligt att man på förhand tror på dom som har presterat sen gammalt. Dom kan förövrigt ge Unge/Düringet en match i finalen
Senast redigerad av Steff83 2023-02-11 kl. 07:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in