2023-02-08, 19:13
Medlem
Snabbadojors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
Exakt. Dessutom försvinner ca hälften på skatt så det är runt 250 000 det handlar om, det får man knappt en ny bil för nuförtiden.
Ja man kan säga att det är ett spel hur mycket som helst men det där säger nått om människan. Sebbe kommer nog klara sig bra i sitt liv med sina affärer/affär, men vilken vettig människa som har sett honom på farmen skulle lita på honom till 100%, Oavsett som vän, partner eller affärskollega?

Tror iofs inte i just hans fall att han blir sparkad ifrån den styrelse han ingår i. Mamma + Pappa brukar lämna kärlek till sina barn oavsett hur de beter sig.
Skulle kanske vara den (1) anställda förutom mynt-Sebbe som lämnar "koncernen".
2023-02-08, 19:33
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Om det inte vore för intrigspelet ja då skulle inte jag heller se på Farmen. Tänk dig alla som Artin
Självklart vore det skit tråkigt om de valde ut trygga stabila människor utan "problem" och diagnoser. Det är trasiga människor med behov som vi behöver se för att det ska blir roligt.
Men man måste kunna se saker för vad det är och kunna påpeka det.
Citat:
Allt är relativt och Sandra är ingen Carolina Gynning men tuffast på Farmen är hon och det utan eller med nån hon kan skratta tillsammans med.
Såg du inte torpet avsnittet där hon bölade som ett barn för att hon fick ett par kommentarer av JC?
"bu hu jag tycker man ska vara trevlig mot varandra " . Det tog inte mycket för att totalt knäcka henne. Även vi som har sett osäkerheten bakom fasaden blev nog lite förvånade att det krävdes så lite.
Citat:
Sebbe är en listig jävel och ju mer dubbel han kan vara ju mer sväller han
Han är fet och falsk, ja..
Senast redigerad av BalderNord 2023-02-08 kl. 19:40.
2023-02-08, 19:33
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen

"Hahahahaha vem fan är 'terapeuten'?! "
Det är en märklig lirare som kom in som reserv och som det finns flera trådar om här på Flashback och han är enligt egen utsago mycket mer än bara terapeut. Han verkar ha rent otroligt många ovänner - mytoman är ett ständigt återkommande epitet man i trådarna satt på honom.
Senast redigerad av kubun 2023-02-08 kl. 19:47.
2023-02-08, 19:35
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Vilket språk kunde Eddie bäst? syrianska eller svenska eller esperanto?
2023-02-08, 19:36
Medlem
Att Artin drog fram en tutte och flashade hade jag gärna inte sett
Artin ville till Torpet men kom alltså till Afrika

Alfa gubben grinar och lämnar eller vad hände i slutet?
2023-02-08, 19:44
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Självklart vore det skit tråkigt om de valde ut trygga stabila människor utan "problem" och diagnoser. Det är trasiga människor med behov som vi behöver se för att det ska blir roligt.
Men man måste kunna se saker för vad det är och kunna påpeka det.
Japp, det är ju precis vad vi vill ha. Ja åtminstone vill jag ha det så.
Citat:
Såg du inte torpet avsnittet där hon bölade som ett barn för att hon fick ett par kommentarer av JC?
"bu hu jag tycker man ska vara trevlig mot varandra " . Det tog inte mycket för att totalt knäcka henne. Även vi som har sett osäkerheten bakom fasaden blev nog lite förvånade att det krävdes så lite.
Jodå jag såg, och jag såg också en sylvass JC. Det är självklart så att hon skall/måste sättas på plats. Tyckte hon var söt när hon satt där och buttrade
Citat:
Han är fet och falsk, ja..
Ja den rollen var ju som klippt och skuren för honom - ingen hade spelat den bättre...
2023-02-08, 19:50
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nils9
Att Artin drog fram en tutte och flashade hade jag gärna inte sett
Artin ville till Torpet men kom alltså till Afrika

Alfa gubben grinar och lämnar eller vad hände i slutet?
Varför spoilar du?

Nu kan dom låsa om Torpet, bestämmer Anna! för nu är nästan alla invandrare på plats därinne

Det ä förövrigt upprörande att dom får genomföra Torpetkampen utan målsman, dvs Anna är inte på plats! och mäter, utan man överlåter det åt en deltagare
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-02-08 kl. 19:56.
2023-02-08, 19:54
Medlem
Snabbadojors avatar
Citat:
Det är en märklig lirare som kom in som reserv och det finns flera trådar om här på Flashback och han är enligt egen utsago mycket mer än bara terapeut. Han verkar ha rent otroligt många ovänner - mytoman är ett ständigt återkommande epitet man i trådarna satt på honom.

* Och dessa trådar är klart underhållande.

Sociopat, mytoman, narcissist eller kort och gott en nolla!
Finns heller ingen källinfo någonstans på att han skulle vara terapeut.
2023-02-08, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Varför spoilar du?

Nu kan dom låsa om Torpet, bestämmer Anna! för nu är nästan alla invandrare på plats

Det ä förövrigt upprörande att dom får genomföra Torpetkampen utan målsman, dvs Anna är inte på plats! och mäter, utan man överlåter det åt en deltagare

Men mest upprörande att de inte kan komma på egna tävlingar, att de måste sno från Mästarnas Mästare.
2023-02-08, 19:59
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Imorgon kommer man vilja ha ihjäl Nebba ännu mer, utöver att idag uttala ordet "påse" på örshötska så att det lät sockersött så ska han försöka sig på att grina på örshötska

Skulle man omsätta Nebbas röst bortom ord så skulle det vara ett långt utdraget bröl

Sandra låter som Magdalena Andersson
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-02-08 kl. 20:04.
2023-02-08, 20:07
Medlem
YoonSuks avatar
Citat:
Sebbe the hutt har tydligen försökt köra en "Päjvi" både på Cia och Tova efteråt med de har inte gått på det och berättat för andra vad han har försökt med.
"De har sagt till alla att jag har försökt få dem att åka ut och välja mig till storbonde" - Sebbe the hutt.

Till alla er som tycker han spelar smart.. Man lyckas med en sån grej en gång, sen ser alla i gruppen vad som pågår. Han är helt enkelt för falsk och skjuter sig själv i foten med det beteendet.
Dessutom är det otroligt fult att le folk i ansiktet och leka trevlig för att samtidigt trycka kniven i ryggen på dem.. Visst det är ett spel och ibland behöver man göra "fula" grejer för att stanna, men han gör detta med nöje för storbonde veckor..
Äckligt också hur han sprang fram till JC och Viktor som om han hade saknat dem till döds.. Och hur han smörade för JC på slutet med kroppkakorna,., Plågsamt att se, skämskudden kom till användning en hel del
Ja att se Sebastian smöra för JC så hårt var pinsamt att se. Är det hans nästa offer tror du?
2023-02-08, 20:15
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snabbadojor
Förstår ej hur några deltagare i denna tävling/underhållningsprogram är villiga att sälja sig så fruktansvärt billigt och skämma ut sig inför en stor del av svenska folket för 500'.
Manipulera, ljuga och bedra, gärna då helst med en stadig blick rakt in i ögonen på den person som kniven ska sättas i ryggen på...
Blir en trevlig flik i CV:t för framtiden.
Skulle inte vilja ha en kollega som framställt/konstaterats sig själv som en falsk lort, som lögner kommer naturligt för.
Men vad vet jag, det kanske bara är spelet...?
Huvudet på spiken, allt du sade ovan det var överflödigt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in