Citat:
Ursprungligen postat av
YoonSuk
Viktor: Empatilös egoist. Jag tycker inte han är speciellt rolig heller, varken i början eller nu. En liten släng av downs syndrom?
JC: Sur och elak gubbe. Besserwisser som inte kan nått själv. Hackar gärna på kvinnor men verkar ha mer tålamod för män.
Tova: Är hon en människa ens?
Eddie: Helt okej kille. Spelar spelet lite, paktar lite. Men verkar ändå bry sig om folk.
Sandra: Otroligt osäker människa, måste alltid ha någon vid sin sida för att känna sig trygg och helst någon att hacka på, tonårsfasoner!. Totalt värdelös på allt hon gör och har noll social förmåga.
Sebastian: Falsk! Obehaglig människa.
Nebil: Också falsk, bjuder inte heller på sig själv. Han är bara där för att vinna och inget annat.
Christoffer: Skön kille, men lite för självupptagen.
De nya bryr jag mig inte om än, men Assi är inte så smart som folk tror, alla ser att det finns pakter därinne, man vore blind annars. Och terapeuten är inte så dum som folk tror, han försöker smöra sig in i pakten. Det är mer eller mindre det enda sättet för nya att överleva.
Artin finns bara. Han verkar gilla att hålla sig upptagen.
Jaha du... Tack för Din analys av Farmen hittills.
Lustigt att du namnger samtliga farmare vid namn, samt klankar ner på alla deras brister.
Delar i stort vad du tycker, dock missade du "ninjan", "stuntmannen", "skådespelaren", "producenten", "företagaren", "TERAPEUTEN", "MYTOMANEN" eller som Skatteverket kallar honom; Richard!
Inte många av de andra farmarna som har fått hela 2 (TVÅ) trådar dedikerade sig här på Flashback. 🫣
Väntar med spänning på ett reportage i Aftonblaskan snart om när mynt-Sebbe och ninja-Richard gör pyramidspel i kopp- branschen.
Tycker för övrigt att Artin, Assi, Hannan och Tora förtjänar all heder och framgång (än så länge i programmet).