Citat:
Ursprungligen postat av
Zurfarn08
Rikard staplar ju runt stel som en pinne på Farmen. Jag tror att det är de hårda sängarna som knäcker honom. Det blir nog hoj hem imorgon.
Intressant avsnitt i övrigt. Jag gillar Sebbe och tycker att han paktar smart och ganska rent ändå. Nebba paktar verkligen hårt, alla är i princip övertygade om att just JAG är Nebbas bästa vän

. Det måste man ge honom cred för. Det måste vara rekord i falska pakter i år - alltså folk som tror att de har en pakt fast de i själva verket är lurade.
Eddie såg lite upprörd ut i förhandstitten på morgondagens avsnitt. Är det ett oväntat förstekämpeval tro? Jag tror Christoffer.
Va? Sebbe sa själv i kvällens avsnitt att det har pratats mycket om hans falskspel i farmen.
Hur många därinne är det nu som har pratat om att han är falsk? Viktor, Cia, Tova, Assi, Sandra, och fler som jag inte kommer ihåg just nu. Och alla andra har ju såklart hört snacket och antagligen pratat själva också.
När alla pratar om att man är falsk istället för att man är trevlig och snäll så har man misslyckas med sitt falskspel. Det finns INGET att vara imponerad av längre (även om man gillar sånt beteende), han har totalt misslyckas. Vilken program kollar du på?