2023-02-08, 20:16
Medlem
sebastian är så himla falsk
har han förlorat någon vikt än?
2023-02-08, 20:21
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Larv hon är ingen karl. Alla tjejer är inte små prinsessor som män kan sätta sig på! Jag var precis likadan i hennes ålder.
Fram tills du bytte kön?

Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Eddie och Assi har rikligaste ordförråden.
Svar nej

Eddie använder väldigt primitiva påhittade ordval ganska ofta
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-02-08 kl. 20:31.
2023-02-08, 20:30
Medlem
Herr Bökbergs avatar
.
2023-02-08, 20:32
Medlem
Jädrar va folk drar hem denna säsongen och så här tidigt, verkar som att han mc knutten drar hem imorgon också. Hoppas Wincent ger hon Tova en rejäl varning eller något asså, hon är ju en fara för alla djur. Skiter i att byta vatten och göra i ordning. Räknar inte med att man ska kunna allt när man söker in till Farmen, men iaf hur djur ska skötas när de kommer till de grundläggande. Tur att han Artin kom dit och tog tag i de, han är fan inte rädd för att hugga i
2023-02-08, 20:32
Medlem
Det är Samhall över de flesta deltagare. Kan inte uttrycka sig korrekt och utför praktiska uppgifter som om de är mentalt utmanade. Muren runt rabatten!
Senast redigerad av bohonos 2023-02-08 kl. 20:36.
2023-02-08, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Jädrar va folk drar hem denna säsongen och så här tidigt, verkar som att han mc knutten drar hem imorgon också. Hoppas Wincent ger hon Tova en rejäl varning eller något asså, hon är ju en fara för alla djur. Skiter i att byta vatten och göra i ordning. Räknar inte med att man ska kunna allt när man söker in till Farmen, men iaf hur djur ska skötas när de kommer till de grundläggande. Tur att han Artin kom dit och tog tag i de, han är fan inte rädd för att hugga i

MC-killen måste varit nödlösning som produktionen fick tag i då de inte var beredda på fler avhopp än vanligt. Han verkade inte närvarande alls, halvhjärtade insatser i alla moment. Förmodligen sagt att han skulle in några dagar bara för att balansera manfallet.
2023-02-08, 20:46
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Sandra ö kommer ut som kuktagare https://www.instagram.com/p/Cn9pPSFNflPqjsrp6niUcCmDyJIF7Jr6WGre840/
jag visste väl att hon hade det i sig!
2023-02-08, 20:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Rikard staplar ju runt stel som en pinne på Farmen. Jag tror att det är de hårda sängarna som knäcker honom. Det blir nog hoj hem imorgon.

Intressant avsnitt i övrigt. Jag gillar Sebbe och tycker att han paktar smart och ganska rent ändå. Nebba paktar verkligen hårt, alla är i princip övertygade om att just JAG är Nebbas bästa vän . Det måste man ge honom cred för. Det måste vara rekord i falska pakter i år - alltså folk som tror att de har en pakt fast de i själva verket är lurade.

Eddie såg lite upprörd ut i förhandstitten på morgondagens avsnitt. Är det ett oväntat förstekämpeval tro? Jag tror Christoffer.
2023-02-08, 21:18
Medlem
Snabbadojors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Huvudet på spiken, allt du sade ovan det var överflödigt

Visst kan det vara så, beroende på vilken form av verklighetsuppfattning man besitter.

Underhållande att beskåda via läktaren, men ett spel som utövas av de aningen dysfunktionella.
Min uppfattning är, och kommer förbli att om man mot förmodan ska framställa sig offentligt i tv bör man tänka på sin framtida image.
2023-02-08, 21:18
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Rikard staplar ju runt stel som en pinne på Farmen. Jag tror att det är de hårda sängarna som knäcker honom. Det blir nog hoj hem imorgon.

Intressant avsnitt i övrigt. Jag gillar Sebbe och tycker att han paktar smart och ganska rent ändå. Nebba paktar verkligen hårt, alla är i princip övertygade om att just JAG är Nebbas bästa vän . Det måste man ge honom cred för. Det måste vara rekord i falska pakter i år - alltså folk som tror att de har en pakt fast de i själva verket är lurade.

Eddie såg lite upprörd ut i förhandstitten på morgondagens avsnitt. Är det ett oväntat förstekämpeval tro? Jag tror Christoffer.
Va? Sebbe sa själv i kvällens avsnitt att det har pratats mycket om hans falskspel i farmen.
Hur många därinne är det nu som har pratat om att han är falsk? Viktor, Cia, Tova, Assi, Sandra, och fler som jag inte kommer ihåg just nu. Och alla andra har ju såklart hört snacket och antagligen pratat själva också.
När alla pratar om att man är falsk istället för att man är trevlig och snäll så har man misslyckas med sitt falskspel. Det finns INGET att vara imponerad av längre (även om man gillar sånt beteende), han har totalt misslyckas. Vilken program kollar du på?
2023-02-08, 21:31
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Det är en märklig lirare som kom in som reserv och som det finns flera trådar om här på Flashback och han är enligt egen utsago mycket mer än bara terapeut. Han verkar ha rent otroligt många ovänner - mytoman är ett ständigt återkommande epitet man i trådarna satt på honom.

Tack för förklaringen, hehe! Min kommentar var egentligen bara riktad till geniet TurboSvenne1994, som i Robinsontråden skrev 'Hahahahaha vem fan är 'Pam'?!' och menade på att minsann skulle kalla deltagarna för sina riktiga namn. Men han verkar gå efter andra regler när det kommer till Farmen. ¯\_(ツ)_/¯

Men men, vad kan man förvänta sig av en man som gått i två dagar och funderat på hur Sandras s.k. bullfitta luktar...
2023-02-08, 21:36
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Farmen 8 feb och lite Torp
Känns ju lite bättre om det stämmer- Om TV4 hade gett han en köpt korg så visste man ju att han skulle vinna också. Hoppas du har rätt då mitt intresse för såpan försvann när jag såg korgen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in