2023-02-08, 17:59
Medlem
Snabbadojors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YoonSuk
Viktor: Empatilös egoist. Jag tycker inte han är speciellt rolig heller, varken i början eller nu. En liten släng av downs syndrom?
JC: Sur och elak gubbe. Besserwisser som inte kan nått själv. Hackar gärna på kvinnor men verkar ha mer tålamod för män.
Tova: Är hon en människa ens?
Eddie: Helt okej kille. Spelar spelet lite, paktar lite. Men verkar ändå bry sig om folk.
Sandra: Otroligt osäker människa, måste alltid ha någon vid sin sida för att känna sig trygg och helst någon att hacka på, tonårsfasoner!. Totalt värdelös på allt hon gör och har noll social förmåga.
Sebastian: Falsk! Obehaglig människa.
Nebil: Också falsk, bjuder inte heller på sig själv. Han är bara där för att vinna och inget annat.
Christoffer: Skön kille, men lite för självupptagen.

De nya bryr jag mig inte om än, men Assi är inte så smart som folk tror, alla ser att det finns pakter därinne, man vore blind annars. Och terapeuten är inte så dum som folk tror, han försöker smöra sig in i pakten. Det är mer eller mindre det enda sättet för nya att överleva.
Artin finns bara. Han verkar gilla att hålla sig upptagen.

Jaha du... Tack för Din analys av Farmen hittills.

Lustigt att du namnger samtliga farmare vid namn, samt klankar ner på alla deras brister.
Delar i stort vad du tycker, dock missade du "ninjan", "stuntmannen", "skådespelaren", "producenten", "företagaren", "TERAPEUTEN", "MYTOMANEN" eller som Skatteverket kallar honom; Richard!
Inte många av de andra farmarna som har fått hela 2 (TVÅ) trådar dedikerade sig här på Flashback. 🫣

Väntar med spänning på ett reportage i Aftonblaskan snart om när mynt-Sebbe och ninja-Richard gör pyramidspel i kopp- branschen.

Tycker för övrigt att Artin, Assi, Hannan och Tora förtjänar all heder och framgång (än så länge i programmet).
Senast redigerad av Snabbadojor 2023-02-08 kl. 18:33. Anledning: Fel namn
2023-02-08, 17:59
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
Dagens avsnitt:
Skulle kunna hoppas för din skull att Sebbe inte vinner men just för att det skulle vara så kul å se allt du skulle skriva så gör jag inte det
2023-02-08, 18:07
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Skulle kunna hoppas för din skull att Sebbe inte vinner men just för att det skulle vara så kul å se allt du skulle skriva så gör jag inte det
Jag har redan skrivit att jag tror han skulle kunna vinna, han är både stark och pluggar mycket. Men som jag skrivit förr så är det isåfall inte pga hans falskspel utan trots hans falskspel.

Och vad jag skulle kunna skriva då?? Typ "Där vann den falske jäveln, det var tråkigt" så nu har du inget att se framemot..
2023-02-08, 18:07
Medlem
igår när sandra rakade sig såg man att hon har ju inga bröst alls, viktor har mer utstående bröst än hon, försvinner brösten när man tränar så hårt som hon kanske?
2023-02-08, 18:18
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Jag har redan skrivit att jag tror han skulle kunna vinna, han är både stark och pluggar mycket. Men som jag skrivit förr så är det isåfall inte pga hans falskspel utan trots hans falskspel.

Och vad jag skulle kunna skriva då?? Typ "Där vann den falske jäveln, det var tråkigt" så nu har du inget att se framemot..
Må så vara att det skulle vara slutorden men jag tänker på allt hela vägen till finalvinsten på golvet i tinget du är för mig underhållande i tråden precis som många andra här som skriver ner sina olika reflektioner. Flashbacks Farmen-forum är ett måste till serieavsnitten so keep up your good work
2023-02-08, 18:20
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nils9
igår när sandra rakade sig såg man att hon har ju inga bröst alls, viktor har mer utstående bröst än hon, försvinner brösten när man tränar så hårt som hon kanske?
Bra med modesta bröst ty de hålla sin form i långa tider
2023-02-08, 18:29
Medlem
TurboSvenne1994s avatar
Citat:
Bra med modesta bröst ty de hålla sin form i långa tider

Jag undrar dock hur Sandras bullfitta luktar? Det enda jag tänkt på senaste dygnet! Vad tror ni andra?
2023-02-08, 18:34
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Må så vara att det skulle vara slutorden men jag tänker på allt hela vägen till finalvinsten på golvet i tinget du är för mig underhållande i tråden precis som många andra här som skriver ner sina olika reflektioner. Flashbacks Farmen-forum är ett måste till serieavsnitten so keep up your good work
Ja tack detsamma . Det är otroligt fascinerande att se att det finns folk som blir så otroligt imponerande av att se osäkra och omogna människor som Sandrorna och tycka att de verkar vara bra och "tuffa" tjejer.
Och se Sebbes falskspel och tycka det är imponerande och smart att nån förstår konceptet "hugga folk i ryggen".
Jag menar även om man bortser från all moral och den faktum att personen ger sig själv ett dåligt rykte inför svenska befolkningen, så är själva falskspelet inte speciellt snyggt heller, det är för hårt och uppenbart för alla.
Som sagt, tillochmed Eddie spelar den delen bättre..
Jag menar vem lägger så högt intellektuell värde på nåns falskspel? Och vem misstolkar osäkraste tjejerna i Sverige som "tuffa" tjejer.
Lika intressant som det är att läsa folks klockrena iakttagelser här, är det att läsa dem som är helt ute och cyklar.. So keep up your good work you too 👍
2023-02-08, 18:47
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ja tack detsamma . Det är otroligt fascinerande att se att det finns folk som blir så otroligt imponerande av att se osäkra och omogna människor som Sandrorna och tycka att de verkar vara bra och "tuffa" tjejer.
Och se Sebbes falskspel och tycka det är imponerande och smart att nån förstår konceptet "hugga folk i ryggen".
Jag menar även om man bortser från all moral och den faktum att personen ger sig själv ett dåligt rykte inför svenska befolkningen, så är själva falskspelet inte speciellt snyggt heller, det är för hårt och uppenbart för alla.
Som sagt, tillochmed Eddie spelar den delen bättre..
Jag menar vem lägger så högt intellektuell värde på nåns falskspel? Och vem misstolkar osäkraste tjejerna i Sverige som "tuffa" tjejer.
Lika intressant som det är att läsa folks klockrena iakttagelser här, är det att läsa dem som är helt ute och cyklar.. So keep up your good work you too 👍
Om det inte vore för intrigspelet ja då skulle inte jag heller se på Farmen. Tänk dig alla som Artin Allt är relativt och Sandra är ingen Carolina Gynning men tuffast på Farmen är hon och det utan eller med nån hon kan skratta tillsammans med. Sebbe är en listig jävel och ju mer dubbel han kan vara ju mer sväller han
2023-02-08, 18:49
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TurboSvenne1994
Ja "terapeuten" är ju totalt genombränd. Hade han gullat med min örsnibb på dedär sättet så hade jag gett honom skallen direkt.

"Hahahahaha vem fan är 'terapeuten'?! "
2023-02-08, 18:55
Medlem
Snabbadojors avatar
Citat:
Jag menar även om man bortser från all moral och den faktum att personen ger sig själv ett dåligt rykte inför svenska befolkningen, så är själva falskspelet inte speciellt snyggt heller, det är för hårt.
Som sagt, tillochmed Eddie spelar bättre..

Förstår ej hur några deltagare i denna tävling/underhållningsprogram är villiga att sälja sig så fruktansvärt billigt och skämma ut sig inför en stor del av svenska folket för 500'.
Manipulera, ljuga och bedra, gärna då helst med en stadig blick rakt in i ögonen på den person som kniven ska sättas i ryggen på...
Blir en trevlig flik i CV:t för framtiden.
Skulle inte vilja ha en kollega som framställt/konstaterats sig själv som en falsk lort, som lögner kommer naturligt för.
Men vad vet jag, det kanske bara är spelet...?
2023-02-08, 19:02
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snabbadojor
Förstår ej hur några deltagare i denna tävling/underhållningsprogram är villiga att sälja sig så fruktansvärt billigt och skämma ut sig inför en stor del av svenska folket för 500'.
Manipulera, ljuga och bedra, gärna då helst med en stadig blick rakt in i ögonen på den person som kniven ska sättas i ryggen på...
Blir en trevlig flik i CV:t för framtiden.
Skulle inte vilja ha en kollega som framställt/konstaterats sig själv som en falsk lort, som lögner kommer naturligt för.
Men vad vet jag, det kanske bara är spelet...?
Exakt. Dessutom försvinner ca hälften på skatt så det är runt 250 000 det handlar om, det får man knappt en ny bil för nuförtiden.
Ja man kan säga att det är ett spel hur mycket som helst men det där säger nått om människan. Sebbe kommer nog klara sig bra i sitt liv med sina affärer/affär, men vilken vettig människa som har sett honom på farmen skulle lita på honom till 100%, Oavsett som vän, partner eller affärskollega?
Senast redigerad av BalderNord 2023-02-08 kl. 19:05.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in