2023-02-08, 09:23
Medlem
L-8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillaMonsterMy
Min gissning är att JC avstod amuletten eftersom att fuska sig till amuletter borde innebära att man måste lämna farmen. Victor har ett visst undehållsvärde men inte så mycket att han räddas kvar på ett så uppenbart fusk. Vi får se när Anna kommer...

Tja, och tova... Jag får alla mina fördomar om importerad "arbetskraft " bekräftade.

Vad menar du för uppenbart fusk? Angående den virkade korgen måste produktionen gett honom den. Det är inte så att man ”råkar hitta” en just virkad korg i lagom storlek för 8 ägg och i samma färg som det garn man fått för att virka med, bara liggandes i torpet.
2023-02-08, 09:28
Medlem
Jobbigaste med Farmen och även andra program är deltagarnas rent usla svenska. Någon här tycker Sandra är smart, det anser inte jag. Dels är hennes grammatik på 10-årings nivå men även mycket av det hon säger saknar logik.

Veganens svenska är också pinsamt dålig. Huslig heter det, inte hushållig.

Eddie och Assi har rikligaste ordförråden.
Senast redigerad av bohonos 2023-02-08 kl. 09:30.
2023-02-08, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hottt
Sandra G la ut suddig bild på Insta där Christoffer sitter och kör åkgräsklippare med Sandra G i knäet. Bilden andas ond bråd fylla och feststämning. Sandra skriver "Samlade eliten på min gård tidigt i höstas. Det blev blurrigt. Uppenbarligen tog vi en hel del vändor med åkgräsklipparen den natten. Sånt här händer bara när @hammarlOf är med"

Det hade ju varit intressant att veta om Statisten, Cia och/eller Karin var med på denna tillställning. Och hur snacket gick om otrohetsaffären.
Hade de några byxor på sig (Stoffe och Sandra alltså, jag utgår ifrån att Andreas, Knull-Cia och Kåta Karin inte hade några)?
2023-02-08, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Tappade intresset när jag såg vilken korg narcissisten skulle ha virkat som uppdrag från Karin. Den såg fabriksgjord ut och TV4 måste bluffa då dom inte klarar av ens att skaffa intressanta deltagare. Inte en sekvens har man sett att viktiga Viktor satt och virkade. Trist då det är svårt att ta såpan på allvar nu. Att han skulle vinna en amulett sen också var förmodligen uppgjort.

Deltagarna får orimligt många uppdrag. De som far till Torpet får personligt uppdrag adderat allt som skall göras på Torpet i övrigt. Sedan skall synkar spelas in och arrangerade samtal vid köksbord och hönsgård. Visst, de latar sig en del. Men totalt sett tycker jag de får för många uppdrag och orimligt att lyckas slutföra alla. När produktionen måste hjälpa till eller undvika att följa upp uppdragen så är det tecken på att det ges ut för många. Varje säsong finns det göromål som vi inte får se hur det går med. Till exempel öl och vinsatser.
2023-02-08, 10:05
Medlem
Hottts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Hade de några byxor på sig (Stoffe och Sandra alltså, jag utgår ifrån att Andreas, Knull-Cia och Kåta Karin inte hade några)?

Fullt påklädda och bara de två som sågs på bilden.
2023-02-08, 10:07
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Deltagarna får orimligt många uppdrag. De som far till Torpet får personligt uppdrag adderat allt som skall göras på Torpet i övrigt. Sedan skall synkar spelas in och arrangerade samtal vid köksbord och hönsgård. Visst, de latar sig en del. Men totalt sett tycker jag de får för många uppdrag och orimligt att lyckas slutföra alla. När produktionen måste hjälpa till eller undvika att följa upp uppdragen så är det tecken på att det ges ut för många. Varje säsong finns det göromål som vi inte får se hur det går med. Till exempel öl och vinsatser.
Har du sett korgen som Viktor skulle ha virkat ens? Inte en chans att han gjort denna och då blir det ju fake. Klart dom inte klarar uppdragen när dom mest ligger och sover eller går runt och snackar skit som restaurangägaren med hamburgertröja. Varför ska man titta ens då dom dessutom får belöningar med mat och dricka ärven om dom inte gjort ett smack?

Om nu vackre Viktor skulle ha virkat denna perfekta korg borde vi fått sett när han knåpade. Han hade fullt upp med att spegla sig.
2023-02-08, 10:46
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Har du sett korgen som Viktor skulle ha virkat ens? Inte en chans att han gjort denna och då blir det ju fake. Klart dom inte klarar uppdragen när dom mest ligger och sover eller går runt och snackar skit som restaurangägaren med hamburgertröja. Varför ska man titta ens då dom dessutom får belöningar med mat och dricka ärven om dom inte gjort ett smack?

Om nu vackre Viktor skulle ha virkat denna perfekta korg borde vi fått sett när han knåpade. Han hade fullt upp med att spegla sig.
Farmen 8 feb och lite Torp
2023-02-08, 10:52
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orjisol
Är du lite smått kär i Sandra Cleopatra?
Nä inte kär men jag gillar lite tuffare kvinns som inte gnäller för det minsta eller är primadonnalika. Tatueringar går dock tvärbort och även för kraftigt underrede.
2023-02-08, 12:10
Medlem
Orjisols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Nä inte kär men jag gillar lite tuffare kvinns som inte gnäller för det minsta eller är primadonnalika. Tatueringar går dock tvärbort och även för kraftigt underrede.
Okej då förstår jag. Håller med om tatueringar.
2023-02-08, 12:30
Medlem
YoonSuks avatar
Viktor: Empatilös egoist. Jag tycker inte han är speciellt rolig heller, varken i början eller nu. En liten släng av downs syndrom?
JC: Sur och elak gubbe. Besserwisser som inte kan nått själv. Hackar gärna på kvinnor men verkar ha mer tålamod för män.
Tova: Är hon en människa ens?
Eddie: Helt okej kille. Spelar spelet lite, paktar lite. Men verkar ändå bry sig om folk.
Sandra: Otroligt osäker människa, måste alltid ha någon vid sin sida för att känna sig trygg och helst någon att hacka på, tonårsfasoner!. Totalt värdelös på allt hon gör och har noll social förmåga.
Sebastian: Falsk! Obehaglig människa.
Nebil: Också falsk, bjuder inte heller på sig själv. Han är bara där för att vinna och inget annat.
Christoffer: Skön kille, men lite för självupptagen.

De nya bryr jag mig inte om än, men Assi är inte så smart som folk tror, alla ser att det finns pakter därinne, man vore blind annars. Och terapeuten är inte så dum som folk tror, han försöker smöra sig in i pakten. Det är mer eller mindre det enda sättet för nya att överleva.
Artin finns bara. Han verkar gilla att hålla sig upptagen.
Senast redigerad av YoonSuk 2023-02-08 kl. 12:57.
2023-02-08, 12:47
Medlem
Artin har ändå en skön inställning till livet.
2023-02-08, 13:28
Medlem
Fins det nånstans där det går att ladda hem alla avsnitt ??? Sjukt less på så korta program...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in