2023-02-08, 00:55
Medlem
vildsvinsjakts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nils9
Sandra Ö pratar om att hon högg sig med yxan och fick stelkramp av en spik och att hon åkte till sjukhus, har det visats?

Ghokassi låter grekiskt.

Artin är ett persiskt namn. Hans pappa är turk från Iran tippar jag på. Mamman svensk.
2023-02-08, 00:57
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Varken Rasta-Sandra eller Hannah är flator. De är bara bisexuella som alla kvinnor (i fantasin )

Jag tycker f ö att Rasta-Sandra har vuxit sedan hon blev ensam Sandra. Hon verkar smart och har dessutom fysiken som kan ta henne hela vägen.

Annars är ju Hannah rena drömmen. Sicka lökar! Synd att produktionen tog med det där med hennes olyckliga ordval om "efterblivna" när hon kommenterade valet av storbonde. Säger mer om produktionen än om Hannah. Riktigt jävla dåligt faktiskt!
Det är efterblivet att skriva Hannah när hon heter Hannan.
Har inte riktigt sett det magiska med hennes pattar än. Dom sitter där ihoptryckta i den tighta toppen och man får ingen riktigt uppfattning om dom. Förmodligen större än dom ser ut men formen i fritt häng är svår att avgöra.
2023-02-08, 01:53
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Vad är det med säsongens deltagare? Nu ska JC hjälpa Viktor till vinsten också. Är dom inte där för att själv vinna? Både Eddie och JC nu…
vet i fan men jag tycker det börjar lukta ja stinka apfejk över hela upplägget. Styrningen är för uppenbar nu - helt genomskinligt. Tyckte det såg lovande ut men förra avsnittet var det nästan så jag började hoppa framåt efter bättre och i synnerhet från Farmen. Sitter uppe nu å snart börjar det på play. Börjar det åter sömnigt ja då går jag och lägger mig och så får jag se.... om det blir nåt mer
2023-02-08, 01:59
Medlem
TurboSvenne1994s avatar
Citat:
Sorry, det där du skrev om att du skulle gett "terapeuten" en skalle om han fipplat med ditt öra gjorde att jag trodde att du kanske var identisk med en viss Muharrem "Murre" D som figurerat i media inför ett partiledarval...

Tyvärr så är jag och Murre inte samma person..! Men dock så finns det ju fan en som kallas för "Murre" i "Skalle-Klubben" som jag är medlem i nu när jag tänker efter!
2023-02-08, 02:03
Medlem
TurboSvenne1994s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Det är efterblivet att skriva Hannah när hon heter Hannan.
Har inte riktigt sett det magiska med hennes pattar än. Dom sitter där ihoptryckta i den tighta toppen och man får ingen riktigt uppfattning om dom. Förmodligen större än dom ser ut men formen i fritt häng är svår att avgöra.

Eller hur! Det har varit ett läskigt antal i denna tråd som kallar henne för "Hannah" istället för hennes riktiga namn "Hannan". Många här som har väldigt dålig hörsel verkar det som..
2023-02-08, 03:03
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Varken Rasta-Sandra eller Hannah är flator. De är bara bisexuella som alla kvinnor (i fantasin )

Jag tycker f ö att Rasta-Sandra har vuxit sedan hon blev ensam Sandra. Hon verkar smart och har dessutom fysiken som kan ta henne hela vägen.

Annars är ju Hannah rena drömmen. Sicka lökar! Synd att produktionen tog med det där med hennes olyckliga ordval om "efterblivna" när hon kommenterade valet av storbonde. Säger mer om produktionen än om Hannah. Riktigt jävla dåligt faktiskt!
Ja att inte produktionen klippte bort allting som Sebastian (Dawkins alltså) sa under sin farmentid var brottsligt!, deras klippning ger en bredd åt personen, hur hannan är också!, men du vill inte se en mångsidig bild i din råsa princessdröm om hur en kvinna ska va det logiska trodde jag var tvärtom, att man fulklipper genom att ge en ensidig bild

Pillesnopp
https://imgbox.com/nT1ERVv0
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-02-08 kl. 03:26.
2023-02-08, 07:23
Medlem
Orjisols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Jag kom på mig själv med å sitta och skratta ihop med Sandra och Hannan och även Sebastian. Sandra har något mycket kraftfullt kvinnligt i sig. Drottninglik som en farlig Cleopatra
Är du lite smått kär i Sandra Cleopatra?
2023-02-08, 07:46
Medlem
ziggarillens avatar
Tappade intresset när jag såg vilken korg narcissisten skulle ha virkat som uppdrag från Karin. Den såg fabriksgjord ut och TV4 måste bluffa då dom inte klarar av ens att skaffa intressanta deltagare. Inte en sekvens har man sett att viktiga Viktor satt och virkade. Trist då det är svårt att ta såpan på allvar nu. Att han skulle vinna en amulett sen också var förmodligen uppgjort.
2023-02-08, 08:12
Medlem
Hottts avatar
Sandra G la ut suddig bild på Insta där Christoffer sitter och kör åkgräsklippare med Sandra G i knäet. Bilden andas ond bråd fylla och feststämning. Sandra skriver "Samlade eliten på min gård tidigt i höstas. Det blev blurrigt. Uppenbarligen tog vi en hel del vändor med åkgräsklipparen den natten. Sånt här händer bara när @hammarlOf är med"

Det hade ju varit intressant att veta om Statisten, Cia och/eller Karin var med på denna tillställning. Och hur snacket gick om otrohetsaffären.
2023-02-08, 08:15
Medlem
Min gissning är att JC avstod amuletten eftersom att fuska sig till amuletter borde innebära att man måste lämna farmen. Victor har ett visst undehållsvärde men inte så mycket att han räddas kvar på ett så uppenbart fusk. Vi får se när Anna kommer...

Tja, och tova... Jag får alla mina fördomar om importerad "arbetskraft " bekräftade.
2023-02-08, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trafikkon-Standard
Förra säsongen var första säsongen hittils där jag var tvungen att sluta kolla efter halva säsongen. Började hyffsat, men när hälften av deltagarna var borta så fanns inte en enda kvar som man höll på ens lite grann.. Olidligt drygt. Lite kul sen i efterhand dock när man såg Helene i nått klipp missa stocken med yxan om och om igen. Men fasen vad ont det måste gjort..
Nä i år får de se till att skaka fram folk som Patatis, Kim, Eivor m.fl igen!
"ge dej en jävel" ej att förglömma....
Tycker det är oerhört lågt tempo i veckoavsnitten. Nån skarp tävling hade förhöjt pulsen. Torpet är ju mer än belöning än ett risk..
Profillöst och långsamt. Klart en av de sämre säsongerna...
2023-02-08, 09:10
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Det är inte kvinnligt heller. Jag håller fast vid att jag tror hon varit karl. Väldigt vanligt nu för tiden att folk byter sitt kön mot ett annat.
Larv hon är ingen karl. Alla tjejer är inte små prinsessor som män kan sätta sig på! Jag var precis likadan i hennes ålder.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in