Citat:
Ursprungligen postat av
Ipsi
Ja naturligtvis kommer Sverige också att få hjälp av sina samarbetspartners i händelse av krig liksom Sverige kommer att hjälpa de som vi har avtal med när det behövs.
Det är bara ni sverigehatare här som hoppas att Sverige kommer att lägga sig i fiendehänder utan att försvara sig.
Nej det är vi sverigeälskare som inser att ni kapat försvaret med 90% för att finansiera er feminism och sexlagar. Och helt förgört det land som kallades sverige. Lagar och politik måste betalas på något sätt förstår du tanten. Du med din feminism är helt ansvarig för förgörelsen av landet du säger dig "älska". Ledsen tantan det var länge sedan det var för sent. Den enda landsförrädaren här är du.
Nej sverige kommer inte få någon hjälp att tala om i krig som du inbillar dig i din kärringbubbla. Lite materiel kanske vi hade fått. Men du vet med 50 000 i försvaret tar det inte många timmar innan vi faller. Om inte världens första feministiska regering ger upp inom minuter, vilket är det mest sannolika tyvärr.
Nej som det ser ut numer kommer vi aldrig komma in i nato. Läs nyheterna.
"Vi sverigehatare"? Ok. Den ger jag dig. Jag hatar det "sverige" ni helt förgjort. Alldeles riktigt. Skräpet som är kvar som brukades kalla sverige, ja det hatar jag. Ingen jävel vill försvara det.
Låtsas du som det tanten. Hälften av de patetiska 50 000 hade flytt inom minuter. Inte en jävel vill dö för den här skiten ni feministpack skapat, sorry. Ni förtjänar inte ens att få sniffa på min svettiga balle.