2023-02-07, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Vilka ynkryggar.
Varför ynkryggar? Vi har gett upp Zverige. Befolkningen är skräp. Vi har blivit ett mångkulturellt MENA-land kombinerat med extremt feministisk befolkning. Den kombon du!

Svenskarna kommer dö ut förr eller senare ändå, eftersom de är så värdelösa att de slutat bilda familj och skaffa barn.
Citera
2023-02-07, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lajku
Varför ynkryggar? Vi har gett upp Zverige. Befolkningen är skräp. Vi har blivit ett mångkulturellt MENA-land kombinerat med extremt feministisk befolkning. Den kombon du!

Svenskarna kommer dö ut förr eller senare ändå, eftersom de är så värdelösa att de slutat bilda familj och skaffa barn.

Ja och varför ska man försvara ett stycke mark som man själv inte ens äger, det finns så mycket mark utanför Sverige också.
Citera
2023-02-07, 15:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Ja naturligtvis kommer Sverige också att få hjälp av sina samarbetspartners i händelse av krig liksom Sverige kommer att hjälpa de som vi har avtal med när det behövs.

Det är bara ni sverigehatare här som hoppas att Sverige kommer att lägga sig i fiendehänder utan att försvara sig.

Nej det är vi sverigeälskare som inser att ni kapat försvaret med 90% för att finansiera er feminism och sexlagar. Och helt förgört det land som kallades sverige. Lagar och politik måste betalas på något sätt förstår du tanten. Du med din feminism är helt ansvarig för förgörelsen av landet du säger dig "älska". Ledsen tantan det var länge sedan det var för sent. Den enda landsförrädaren här är du.

Nej sverige kommer inte få någon hjälp att tala om i krig som du inbillar dig i din kärringbubbla. Lite materiel kanske vi hade fått. Men du vet med 50 000 i försvaret tar det inte många timmar innan vi faller. Om inte världens första feministiska regering ger upp inom minuter, vilket är det mest sannolika tyvärr.

Nej som det ser ut numer kommer vi aldrig komma in i nato. Läs nyheterna.

"Vi sverigehatare"? Ok. Den ger jag dig. Jag hatar det "sverige" ni helt förgjort. Alldeles riktigt. Skräpet som är kvar som brukades kalla sverige, ja det hatar jag. Ingen jävel vill försvara det.

Låtsas du som det tanten. Hälften av de patetiska 50 000 hade flytt inom minuter. Inte en jävel vill dö för den här skiten ni feministpack skapat, sorry. Ni förtjänar inte ens att få sniffa på min svettiga balle.
Citera
2023-02-07, 15:48
Medlem
Citat:
Du svamlar och läser in för mycket, uppenbarligen blev du stött. Det är den enda förklaringen jag kan bjuda på

Din arrogans gör inte direkt att viljan att försvara svenska kvinnor ökar.
Citera
2023-02-07, 15:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
Din arrogans gör inte direkt att viljan att försvara svenska kvinnor ökar.

Hahaha heja dig, du menar att en enskild kvinna ska bete sig korrekt för du ska vilja försvara ett helt land av kvinnor?
Citera
2023-02-07, 15:50
Medlem
Citat:
Hahaha heja dig, du menar att en enskild kvinna ska bete sig korrekt för du ska vilja försvara ett helt land av kvinnor?

Det är samtliga kvinnor i tråden som alla är avskyvärda på sitt sätt. Om en man tvekade innan så övertygar ni honom om att inte försvara kvinnor.
Citera
2023-02-07, 15:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
Det är samtliga kvinnor i tråden som alla är avskyvärda på sitt sätt. Om en man tvekade innan så övertygar ni honom om att inte försvara kvinnor.

Personerna som skriver i denna tråden att de inte ska försvara svenska kvinnor , är nog ändå inga som är aktuella att kriga oavsett.

Det är äckliga uttalande om kvinnor de slänger sig med, det ska absolut inte låtas hållas. Hur ni tar vad jag skriver ligger helt på er själva, man behöver inte vara så känslig.

Det är förövrigt en icke fråga..haha.. om du blir rekryterad att slåss för Sverige så kan du inte välja vilka du ska ”kriga” för eller inte.
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2023-02-07 kl. 15:58.
Citera
2023-02-07, 15:56
Medlem
Citat:
Personerna som skriver i denna tråden att de inte ska försvara svenska kvinnor , är nog ändå inga som är aktuella att kriga oavsett.

Det är äckliga uttalande om kvinnor de slänger sig med, det ska absolut inte låtas hållas. Hur ni tar vad jag skriver ligger helt på er själva, man behöver inte vara så känslig.

Ja visst är svenska kvinnor äckliga, det är vi överens om. Definitivt inga man vill riskera sitt liv för.
Citera
2023-02-07, 15:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ossianassar
Nej det är vi sverigeälskare som inser att ni kapat försvaret med 90% för att finansiera er feminism och sexlagar. Och helt förgört det land som kallades sverige. Lagar och politik måste betalas på något sätt förstår du tanten. Du med din feminism är helt ansvarig för förgörelsen av landet du säger dig "älska". Ledsen tantan det var länge sedan det var för sent. Den enda landsförrädaren här är du.

Nej sverige kommer inte få någon hjälp att tala om i krig som du inbillar dig i din kärringbubbla. Lite materiel kanske vi hade fått. Men du vet med 50 000 i försvaret tar det inte många timmar innan vi faller. Om inte världens första feministiska regering ger upp inom minuter, vilket är det mest sannolika tyvärr.

Nej som det ser ut numer kommer vi aldrig komma in i nato. Läs nyheterna.

"Vi sverigehatare"? Ok. Den ger jag dig. Jag hatar det "sverige" ni helt förgjort. Alldeles riktigt. Skräpet som är kvar som brukades kalla sverige, ja det hatar jag. Ingen jävel vill försvara det.

Låtsas du som det tanten. Hälften av de patetiska 50 000 hade flytt inom minuter. Inte en jävel vill dö för den här skiten ni feministpack skapat, sorry. Ni förtjänar inte ens att få sniffa på min svettiga balle.
Jodå, som jag visade sade sig 77% villiga att riskera livet för landet i undersökningen år 2021.

I olika andra undersökningar har runt 80% sagt sig vilja försvara Sverige, på samma fråga sade 60% av ukrainarna vara villiga att försvara Ukraina. Men som vi ser på Ukraina så stiger försvarsviljan markant när man är under attack och det finns ingen anledning att tro att det inte skulle gälla även Sverige.

Och rekordmånga sökte sig till Hemvärnet under 2022.

Så nog är svenskarna villiga att försvara sig från er sverigehatare.
Citera
2023-02-07, 16:02
Medlem
Citat:
Nu tror jag du tog i lite för mycket

Lite hårdhänt sagt kanske, men visst är svenska kvinnor i snitt äckliga, men då handlar det om högdragenheten (jag brukar kalla den sektorn för "snorkhoppor")
Har man besökt ett asiatiskt land så vet man hur kvinnor kan och ska vara.
Citera
2023-02-07, 16:05
Avslutad
Jag ser hela den radikala feministrörelsen, HBTQ-falangen, pseudovetenskap och genuskrigarna som en parentes i historien. Jag tror inte morgondagens kvinnor kommer vilja bli som dagens kvinnor. Naturen hittar alltid en väg att neutraliseras och allt får motkrafter.

Jag tror morgondagens kvinnor snarare kommer titta tillbaka på dagens rabiata och blekfeta feminister med fasa och undra hur det kunde bli så. Förnuftet och godheten brukar segra tillslut.
Citera
2023-02-07, 16:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jurist
Lite hårdhänt sagt kanske, men visst är svenska kvinnor i snitt äckliga, men då handlar det om högdragenheten (jag brukar kalla den sektorn för "snorkhoppor")
Har man besökt ett asiatiskt land så vet man hur kvinnor kan och ska vara.

Ja hur man ska vara för att få det mesta betalt för att inte behöva jobba själva. Ja det stämmer att de vet precis det. Sjukt smart faktiskt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in