Citat:
Ursprungligen postat av
s-tälje
vet men kör då 100 inte ligga kryp fart förbövel
Och hur definierar du "kryp fart"? Och varför särskrivning? Det heter krypfart i ett ord, eller möjligtvis med ett bindestreck mellan
kryp och
fart. Alltså kryp-fart. Är du möjligtvis 90-talist?
Återigen, en skylt med 100, betyder inte att du
måste köra i minst 100 knyck.
Vänligen