2023-02-03, 13:06
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
Jaså vilken målvakt åker? Eller är det på grund av skador ni ta in nån ny?
Jag vet inte hur de tänker, men Brynäs har haft hela säsongen problem med en förste målvakt, så vi få se.
Citera
2023-02-03, 13:51
Medlem
norska muppen Rosseli Olsen fick 5 matcher, billigt undan.
Citera
2023-02-03, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maag80
Det jag funderar på, Växjötrollet, är om din avsikt här, helt ärligt frågat, är att vi andra ska gilla Växjö mer eller ogilla Växjö mer?
Tyvärr så ler jag när Växjö förlorar med 7-2, och det är inte så att jag gillar Malmö, utan det är pga dig.

Jag börjar också tro att Mitch är en sabotör som egentligen hatar Växjö 😂
Citera
2023-02-03, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xade
Jag gillar lena, men Cmore är inte de som kapar banden i onödan.

Hasse Backe är den SÄMSTA kommentatorn/experten i Sveriges TV-historia, trots det är han kvar år efter år i fotbollen...

Agreed, han är helt värdelös och har misslyckats i alla tränarroller.
Citera
2023-02-03, 16:11
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Det jag funderar på, Växjötrollet, är om din avsikt här, helt ärligt frågat, är att vi andra ska gilla Växjö mer eller ogilla Växjö mer?
Tyvärr så ler jag när Växjö förlorar med 7-2, och det är inte så att jag gillar Malmö, utan det är pga dig.

Haha! Jag med! Jag har aldrig haft några speciella känslor för Växjö, varken positiva eller negativa, men nu när de radar upp katastroftesultat så ler jag och tänker på den användaren.
Citera
2023-02-03, 16:26
Medlem
Krupniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Haha! Jag med! Jag har aldrig haft några speciella känslor för Växjö, varken positiva eller negativa, men nu när de radar upp katastroftesultat så ler jag och tänker på den användaren.

Samma här, var helt indifferent gentemot Växjö förut. Om Mitch nu egentligen har som ändamål att sprida hat mot Lakers så är det hatten av på den. Verkligen 200 IQ på den grabben.
Citera
2023-02-03, 21:50
Bannlyst
Citat:
Haha exakt som jag, härligt att vi är många som hatar Växjö helt tack vare Mitchrapp
Citera
2023-02-03, 23:15
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:

Jag tror att samtliga här i tråden gör det... finns inget annat lag i SHL som jag avskyr så mkt som Växjö! och det är pga den där rövhatten Mitch.

alla andra lag är W/E...
Citera
2023-02-03, 23:18
Medlem
MitchRapps avatar
Citat:

Många troll i tråden idag, maag80. Ingen direkt agenda mer än total dominans, guld var tredje år och att klubben fortsätter att gå sin egen väg. Alltför att försöka förskjuta tiden tills Lakers blir en grå klubb i mängden som alla andra, där historia betyder mer än framtid. Men tillsvidare fortsätta njuta av att se framgångssagan Lakers spela ishockey i SHL, HA eller längre ner, oavsett om de vinner ofta eller mer sällan.
Att du tänker på mig eller Lakers är ganska komiskt att höra, men okej. Tanken är valfri. Har mest blivit gråt för dig då den här säsongen, med tanke på Lakers oväntat få förluster.
Senast redigerad av MitchRapp 2023-02-03 kl. 23:52.
Citera
2023-02-03, 23:59
Medlem
Saloths avatar
Men skärp er för fan!
Hatar Växjö p.g.a. en efterbliven.
För mig är Växjö totalt intetsägande precis som Linköping och Oskarshamn.
Givetvis så finns det flera lag för mig som t.ex. Timrå som jag inte bryr mig om ett skvatt men det är ju ändå en klubb som har historia och har sina fejder med Modo.
Men att hata ett lag bara för att en efterbliven försöker skämta om hur bra dem är (Ibland får han kanske in nån rolig poäng men väldigt sällan)
Ni vet inte ens vem det är och ni hatar den klubben?!
Citera
2023-02-04, 06:11
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saloth
Men skärp er för fan!
Hatar Växjö p.g.a. en efterbliven.
För mig är Växjö totalt intetsägande precis som Linköping och Oskarshamn.
Givetvis så finns det flera lag för mig som t.ex. Timrå som jag inte bryr mig om ett skvatt men det är ju ändå en klubb som har historia och har sina fejder med Modo.
Men att hata ett lag bara för att en efterbliven försöker skämta om hur bra dem är (Ibland får han kanske in nån rolig poäng men väldigt sällan)
Ni vet inte ens vem det är och ni hatar den klubben?!

Inte mer konstigt än att alla/många i Premier League-tråden gläds över en förlust för Arsenal pga användaren GeneralAnderson.
Citera
2023-02-04, 08:37
Medlem
Saloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Inte mer konstigt än att alla/många i Premier League-tråden gläds över en förlust för Arsenal pga användaren GeneralAnderson.

Går inte att jämföra.
Arsenal är ju en av dem mest klassiska lagen i PL.
Om man nu ska försöka dra en parallell så hade jag gjort nåt liknande.
Arsenal, Liverpool, Everton, Man U, Tottenham är ju alla klassiska lag.
Brynäs, Leksand, Frölunda, Färjestad, Skellefteå är lika klassiska i vår hockeyvärld.

Om man hatar något av lagen så är finns det ju oftast en historia bakom det. Och inte hatar man något lag p.g.a. en person som man inte ens vet vem det är som hyllar sitt lag.

Och att man då hatar ett lag som knappt har nån historia alls p.g.a. en lätt efterbliven person är märkligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in