Citat:
Någon ska vara sist att rapportera om laptopen. Det blev till slut omöjligt för CNN att förneka dess innehåll och existens. Man tar upp hur Bidens bröder Jim och Frank och sonen Hunter dragit fördel av Joe Biden, hur Joe Biden träffat deras affärspartners etc. '
Inga tunga avslöjanden, det mest anmärkningsvärda är att CNN inte längre sprider desinformation om laptopen.
https://edition.cnn.com/2023/01/17/politics/biden-family-name-invs/index.html
Lite kul att CNN fått kopian av laptopen från Jack Maxey:
Inga tunga avslöjanden, det mest anmärkningsvärda är att CNN inte längre sprider desinformation om laptopen.
https://edition.cnn.com/2023/01/17/politics/biden-family-name-invs/index.html
Lite kul att CNN fått kopian av laptopen från Jack Maxey:
Kanske nu även de TDS-sjuka kan ta in att detta inte är en konspirationsteori och/eller rysk desinformation, CNN är ju "opartiska och sakligt objektiva nyheter" enligt de som lider av TDS.
Citat:
CNN är bara sakliga och objektiva nyheter, och vi vet det är det som är problemet för trumpen, han kan inte ha någon som är objektiv.
Sen kan vi diskutera om deras Talkshows, dock ej nyheterna, då de är bara nyheter rätt och slätt.
Demokraterna är ingen sekt, så de folkvalda röstar som de själva vill, Mccain var den sista ärliga republikanen, än det skräp man nu ser.
Och att de målat in sig i hörnet på det viset S t A v A s trumpen.
MEN hur det blir med 2024 för trumpen, ja, det får man väl vänta och se.
Vad jag ser dock, det är hur man har börjat vända rumpen ryggen och intresset för trumpens försök till valfuska och stödja valfuskare inte faller den republikansk väljaren i smaken lika mycket längre.
För att samtliga kandidaterna trumpen stötte torskade på ställen de normalt sällan förlorar ens.
Och det var sjuka stolpskott också, så inte så konstigt att detta inte faller dom i smaken.(Men jag vet, många röstade på dom, men sekter fungerar så och avhopparna är det som sen är tummen på vågen.)
Och domen är, valförnekare försvinn.
Sen kan vi diskutera om deras Talkshows, dock ej nyheterna, då de är bara nyheter rätt och slätt.
Demokraterna är ingen sekt, så de folkvalda röstar som de själva vill, Mccain var den sista ärliga republikanen, än det skräp man nu ser.
Och att de målat in sig i hörnet på det viset S t A v A s trumpen.
MEN hur det blir med 2024 för trumpen, ja, det får man väl vänta och se.
Vad jag ser dock, det är hur man har börjat vända rumpen ryggen och intresset för trumpens försök till valfuska och stödja valfuskare inte faller den republikansk väljaren i smaken lika mycket längre.
För att samtliga kandidaterna trumpen stötte torskade på ställen de normalt sällan förlorar ens.
Och det var sjuka stolpskott också, så inte så konstigt att detta inte faller dom i smaken.(Men jag vet, många röstade på dom, men sekter fungerar så och avhopparna är det som sen är tummen på vågen.)
Och domen är, valförnekare försvinn.