Citat:
Ursprungligen postat av
Love.Thy.Neighbor.
Du kan alltså inte ge någon utförlig teknisk förklaring, det bevisar att du inte kan annat än att upprepa som en papegoja samma substanslösa svar, jag hade förväntat mig att du faktiskt förklarar hur alla experter kan ha så fel, med en teknisk utförlig beskrivning av varför dom har fel och vad dom och vi missat som bara du förstår.
Svårt se hur att jag ger en teknisk förklaring på hur de gått till väga för inte lämna spår att den är manipulerad, skulle ändra att det är möjligt och göra detta osett.
Förstår de tär ledsamt för dig, men detta är en försvarsadvokats jackpot och om man använder laptoppen som bevis, för då direkt kan man aldrig någonsin garantera att den inte är manipulerad.
Och detta låtsas du om aldrig kan existera, jag säger jag vet inte och jag säger att detta kommer en försvarsadvokat utnyttja och ha framgång med som försvar.
Det är därför laptoppen inte funkar bra som bevisning, utan den måste komma från andra ställen också.
Men det är lugnt lilla du, jag vet redan att du klarar inte av att ta in detta pga din agenda och sekt beteende.
Men detta är rätt simpelt, det går inte ignorera möjligheten finns att den är manipulerad och din saklighet klarar inte av se utan för ditt narrativ.
Och därför kommer du upprepa en sak som inte går kvantifiera med 100%, utan endast med stödbevis på andra ställen.
Det blir rätt komiskt när du tror du kan låtsas om att delar av verkligheten inte existerar.
Och vad det har med politiken och göra, ja, det är en omöjlig gåta att svara på har jag lärt mig.
Men any day now ändå eller?