2022-12-08, 12:41
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Love.Thy.Neighbor.
Ditt svar är ingen teknisk utförlig beskrivning. Bättre kan du väl?
Nej, det är ditt svar, vill du försöka igen?
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
I korrupta bananrepubliker brukar det inte bli så många rättegångar om korruption. Det är lixom det som är själva idén med ett korrupt samhällssystem.
Sant, har man inget så blir det inget heller som här, tomma ord och fantiserat ihop konspirationer berättar inget om hunter, eller ens någon mer än dessa trollfabriker.

Så any day now kommer aldrig någonsin ske nu då antar jag med det du sade.
Men då blir man istället frågande av allt detta fantiserande som man aldrig klarar av att påvisa.

Sen irrelevansen med hunter för politiken, det är något som är helt omöjligt att missa.

Any day now?
Citat:
Ursprungligen postat av Master.Palm
Men på fredag om två veckor, kanske det händer, eller?
Jo, det har vi hört många hundra ggr nu komemr det på fredag.
Sen började dom med datum, men visade sig att dom missade då också.

Jag hoppas alla redan vet om varför de säger detta ska ske på fredag?
Jo, det är för de hoppas att helgen ska göra så folk glömt bort att det inget kom.
Citat:
Ursprungligen postat av bossekaka
Ett större svin en Hunter Biden får man leta efter. Men denna man är skyddad. Folk som går ut och kallar vanligt folk för nazister om de har en röd keps låtsas som om Hunter inte finns. Hur kan de leva med sig själva?
Hunter har inget med politiken att göra, och sen när de pratar om hunter, så bryr man sig inte om fakta ens.
Senast redigerad av klyban 2022-12-08 kl. 12:44.
Citera
2022-12-08, 13:05
Medlem
Citat:
Förklara då varför man inte kan se det du som vet mer än alla de experter som granskat laptopen? Beskriv med egna ord och utförligt varför alla experterna som granskat laptopen har fel. Jag förväntar mig en teknisk utförlig beskrivning från din sida klyban. Kommer ingen sådan så vet vi att du ljuger och inte vet vad du pratar om.

Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Nej, det är ditt svar, vill du försöka igen?

Du kan alltså inte ge någon utförlig teknisk förklaring, det bevisar att du inte kan annat än att upprepa som en papegoja samma substanslösa svar, jag hade förväntat mig att du faktiskt förklarar hur alla experter kan ha så fel, med en teknisk utförlig beskrivning av varför dom har fel och vad dom och vi missat som bara du förstår.
Citera
2022-12-08, 13:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Master.Palm
Men på fredag om två veckor, kanske det händer, eller?

Kanske, kanske inte men det händer ju saker hela tiden som du uppenbarligen inte lyckas registrera - Elon Musk tar över Twitter och exponerar hela fuskbygget, och snart kommer Google, Facebook, och Youtube också tas över av vita hattar. Pelosi kliver av, så även Fauci (Faucis dotter som t.o.m. jobbade på Twitter. Du vet, den djupa korruptionen som du inte klarar av att summera), Biden hänger löst och den här snubben, Michael Avenatti, åkte in i fängelset, han som skulle ta sig an Trump Snart kommer även Katie Hobbs och Josh Shapiro flyga all världens väg och på den här vägen kommer det att fortsätta även om ni TDS:are inte fixar att förhålla er till verkligheten.

Trump däremot, han står fortfarande stadig trots att han är så dum och kriminell och trots att han blivit granskad och påhoppad på ett sätt som inte ens Crooked Hillary kommer i närheten av trots att hon raderat 30 000 mail och trots hennes bristande ansvarstagande som ledde fram till Benghazi-attacken, m.m. m.m.

Nåväl, en vacker dag måste polletten falla ner även för er, men den dagen är uppenbarligen inte idag. Vem vet, kanske på fredag om två veckor? *Håller tummarna*
Citera
2022-12-08, 14:44
Medlem
Här är ett sevärt klipp om Hunter's laptop och innehållet på den, familjen Biden's kopplingar till bl.a. Kina och censureringen av information om innehållet samt det vilseledande av den amerikanska befolkningen som skedde med FBI's goda minne, med lögner som att det handlade och "rysk desinformation", att laptopen hackats (att innehållet på laptopen är autentiskt och ej planterat eller manipulerat är det ingen tvekan om):

2022/12/7: Grassley Demands POTUS Answer Questions About Hunter Biden (VIDEO)
Citera
2022-12-08, 16:37
Medlem
klybans avatar
Citat:
Du kan alltså inte ge någon utförlig teknisk förklaring, det bevisar att du inte kan annat än att upprepa som en papegoja samma substanslösa svar, jag hade förväntat mig att du faktiskt förklarar hur alla experter kan ha så fel, med en teknisk utförlig beskrivning av varför dom har fel och vad dom och vi missat som bara du förstår.
Svårt se hur att jag ger en teknisk förklaring på hur de gått till väga för inte lämna spår att den är manipulerad, skulle ändra att det är möjligt och göra detta osett.

Förstår de tär ledsamt för dig, men detta är en försvarsadvokats jackpot och om man använder laptoppen som bevis, för då direkt kan man aldrig någonsin garantera att den inte är manipulerad.
Och detta låtsas du om aldrig kan existera, jag säger jag vet inte och jag säger att detta kommer en försvarsadvokat utnyttja och ha framgång med som försvar.

Det är därför laptoppen inte funkar bra som bevisning, utan den måste komma från andra ställen också.
Men det är lugnt lilla du, jag vet redan att du klarar inte av att ta in detta pga din agenda och sekt beteende.
Men detta är rätt simpelt, det går inte ignorera möjligheten finns att den är manipulerad och din saklighet klarar inte av se utan för ditt narrativ.
Och därför kommer du upprepa en sak som inte går kvantifiera med 100%, utan endast med stödbevis på andra ställen.
Det blir rätt komiskt när du tror du kan låtsas om att delar av verkligheten inte existerar.

Och vad det har med politiken och göra, ja, det är en omöjlig gåta att svara på har jag lärt mig.

Men any day now ändå eller?
Citera
2022-12-08, 17:31
Medlem
Citat:
Svårt se hur att jag ger en teknisk förklaring på hur de gått till väga för inte lämna spår att den är manipulerad, skulle ändra att det är möjligt och göra detta osett.

Haha, dina patetiska försök att krångla dig ur din uppvisade inkompetens blir bara mer och mer synlig ju mer du postar, jag efterfrågar din förklaring och beskrivning av hur professionella och erfarna granskare lyckas missa att någon har varit inne i laptopen och planterat eller manipulerat innehållet efter att den lämnades in. Du verkar ju inte förstå att det är omöjligt och om du påstår något annat vill jag att du beskriver rent tekniskt hur man skulle kunna plantera eller manipulera något i efterhand på laptopen och att det skulle ha kunnat gjorts utan att det syns, då det syns när filer blivit skapade, ändrats och det finns loggar på vad som hänt i laptopen och när.
Citera
2022-12-08, 17:41
Medlem
klybans avatar
Citat:
Haha, dina patetiska försök att krångla dig ur din uppvisade inkompetens blir bara mer och mer synlig ju mer du postar, jag efterfrågar din förklaring och beskrivning av hur professionella och erfarna granskare lyckas missa att någon har varit inne i laptopen och planterat eller manipulerat innehållet efter att den lämnades in. Du verkar ju inte förstå att det är omöjligt och om du påstår något annat vill jag att du beskriver rent tekniskt hur man skulle kunna plantera eller manipulera något i efterhand på laptopen och att det skulle ha kunnat gjorts utan att det syns, då det syns när filer blivit skapade, ändrats och det finns loggar på vad som hänt i laptopen och när.
JAg krånglar inget, jag bara berättar för dig att du påstår något som aldrig någonsin går med 100% säga stämmer, och det är detta försvarsadvokaten kommer utnyttja.

Men eftersom anyday now aldrig kommer, så är det över.

Men för all del, hur många till ska man utreda?
För en sak är rätt uppenbar, inte mycket händer alls, och utreda en nobody i två år, ROLF
Citera
2022-12-08, 17:43
Medlem
Poor.Boy.Valentines avatar
Det här med bevis och lösa rykten på internet, det är sannerligen ingen lätt sak för högerdrömmarna att skilja på. Lol.
Fox's Will Cain says that despite the Twitter Files showing no "smoking gun" showing that the government directed Twitter to censor news stories, "people are convicted of murder in this country every day on circumstantial evidence."
https://twitter.com/NikkiMcR/status/1600890575833731076

Nu snackar de väl snart upp ett nytt uppror, eller inbördeskrig, på grunder som får en att dra paralleller till Iraks påstådda kärnvapensamling.
Citera
2022-12-08, 23:01
Medlem
Citat:

Detta du påstår här, har du några belägg för att det har hänt någonsin?

Alltså att "en hacker" inte bara manipulerat en utan två hårddiskar, klätt ut sig till brottsoffret och lämnat in den för reparation, skapat en otrolig mängd video och bildbevis på brottsliga aktiviteter och även "hackat" alla mottagare av mailkonversationerna?

I min mening anser jag det högst knepigt att använda denna magiska förmåga på någon så icke betydelsefull som Hunter Biden?

Det borde ju finnas mängder av tidigare situationer som du kan hänvisa till eftersom du är övertygad att "det är möjligt".
Senast redigerad av throwawayaccount1 2022-12-08 kl. 23:04.
Citera
2022-12-09, 01:15
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av throwawayaccount1
Detta du påstår här, har du några belägg för att det har hänt någonsin?

Alltså att "en hacker" inte bara manipulerat en utan två hårddiskar, klätt ut sig till brottsoffret och lämnat in den för reparation, skapat en otrolig mängd video och bildbevis på brottsliga aktiviteter och även "hackat" alla mottagare av mailkonversationerna?

I min mening anser jag det högst knepigt att använda denna magiska förmåga på någon så icke betydelsefull som Hunter Biden?

Det borde ju finnas mängder av tidigare situationer som du kan hänvisa till eftersom du är övertygad att "det är möjligt".

Nu måste väl nästan alla förstå att det inte finns någon dator, utan Rudy Giuliani med vänner kom över hackat material? Hur som helst, ägaren till datorbutiken som ska ha tagit emot datorn sa att han gjorde flera kopior av hårddisken och skickade vidare. Och sen effter det vet vi alla vad som har hänt: ingenting.
Citera
2022-12-09, 01:28
Medlem
siisters avatar
Citat:
Här är ett sevärt klipp om Hunter's laptop och innehållet på den, familjen Biden's kopplingar till bl.a. Kina och censureringen av information om innehållet samt det vilseledande av den amerikanska befolkningen som skedde med FBI's goda minne, med lögner som att det handlade och "rysk desinformation", att laptopen hackats (att innehållet på laptopen är autentiskt och ej planterat eller manipulerat är det ingen tvekan om):

2022/12/7: Grassley Demands POTUS Answer Questions About Hunter Biden (VIDEO)

Trump och hans familj har också kopplingar till Kina! Och en del andra länder också för den delen. Kul sammanträffande! När börjar undersökningen angående Trump?
Citera
2022-12-09, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Nu måste väl nästan alla förstå att det inte finns någon dator, utan Rudy Giuliani med vänner kom över hackat material? Hur som helst, ägaren till datorbutiken som ska ha tagit emot datorn sa att han gjorde flera kopior av hårddisken och skickade vidare. Och sen effter det vet vi alla vad som har hänt: ingenting.

Skäms du inte över att framstå som en lögnare?

Laptopen är autentisk och FBI visste om detta när de spred lögnerna om att det handlade om en hackad dator och "rysk desinformation".

Varsågod siister, återigen så är jag snäll och hjälper dig att förstå, här finns en artikel som går igenom hur innehållet på laptopen granskats, utförligt:

Citat:
A copy of Hunter Biden's hard drive obtained by the Washington Examiner is indisputably authentic, and there is no evidence of any hacking or file manipulation, according to an examination conducted by a former Secret Service agent who has testified as a cyberforensics expert in over 100 classified, criminal, and civil matters at the state, federal, and international levels.

The Washington Examiner commissioned Konstantinos "Gus" Dimitrelos to conduct a full forensic examination to determine the drive's authenticity and whether there were any signs of tampering. Using a technique he developed called "digital sandwiching," Dimitrelos cross-referenced thousands of emails, documents, business records, text messages, Apple Notes, photos, geolocation data, travel records, and other information on the drive to conclude that Biden is the only person capable of producing the data.

"My analysis revealed there is a 100% certainty that Robert Hunter Biden was the only person responsible for the activity on this hard drive and all of its stored data," Dimitrelos said, noting that his forensic techniques are reproducible and are the same that he frequently uses as an expert when working on criminal and civil cases.

"Hunter Biden's MacBook Pro was not hacked, and the data contained on the hard drive is authentic," Dimitrelos added. "Based on the data I examined, there was no manipulation of any photographs, emails, documents, or other user activities."

Citat:
Dimitrelos also authenticated Hunter Biden's signatures on numerous signed business documents located on the drive.

"While in the U.S. Secret Service, one of my core investigative responsibilities was to examine signatures in fraud investigations," he said. "I examined the signatures of Robert Hunter Biden located on the MacBook Pro Hard Drive and determined them to be authentic."

Hunter Biden's laptop is 100% authentic, forensic examination concludes
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in