2023-02-02, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeppoLundgren
Har Biden-klanen äntligen erkänt att "the laptop from Hell" tillhör Hunter?

Yes, Batuta postade lite före mig.

Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Jag är snarare nyfiken på om det ännu har hänt något med denna mytiska laptop? Har den där barnporren som runk-Rudy Guiliani tex. sade att han hade hemma hos sig lett till någon form av polisundersökning än? Det har gått två och ett halvt år sedan trådstarten och de här "politiska konsekvenserna" existerar fortfarande inte, så jag skulle nog säga att tråden hör hemma i (FB) Konspirationer och alternativa teorier.

Ni med TDS vill nog hemskt gärna, i vanlig ordning, att all diskussion som inte gynnar ert narrativ eller er verklighetsbild ska hamna i avdelningen Konspirationer och alternativa teorier.

Hunter erkänner nu att det är hans laptop:

HUNTER: IT'S MY LAPTOP

Hunter Biden finally admits infamous laptop is his as he pleads for criminal probe
Senast redigerad av Love.Thy.Neighbor. 2023-02-02 kl. 21:04.
Citera
2023-02-04, 12:22
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Love.Thy.Neighbor.
Jaha? På vilket sätt skulle detta ha med amerikanska poltik att göra isåfall?
Har det ens framkommit att det skulle vara någon form av olagligt material på den? Eller är det bara något ni i sekten har övertygat er själva om i era upphetsade önsketänkanden på Twitter...?

Jag menar, polisen har väl grävt i den där apparaten i ~tre år nu så hade det dykt upp nåt så skulle vi ha hört talas om det vid det här laget.
Citera
2023-02-04, 12:29
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Jaha? På vilket sätt skulle detta ha med amerikanska poltik att göra isåfall?
Har det ens framkommit att det skulle vara någon form av olagligt material på den? Eller är det bara något ni i sekten har övertygat er själva om i era upphetsade önsketänkanden på Twitter...?

Jag menar, polisen har väl grävt i den där apparaten i ~tre år nu så hade det dykt upp nåt så skulle vi ha hört talas om det vid det här laget.
> korruption är bra.

Är i princip din ståndpunkt.
Citera
2023-02-04, 13:39
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
> korruption är bra.

Är i princip din ståndpunkt.
Uppenbarligen har ingen korruption gått hitta
Citera
2023-02-04, 13:43
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Uppenbarligen har ingen korruption gått hitta
Det är givetvis det som utgör själva korruptionen. En korruption som du tycker är bra. Där eliterna undgår granskning pga, korruption. Det är det samhälle du vill ha. Trots att du tillhör dom som förlorar allra mest på ett sådant samhälle.
Citera
2023-02-04, 13:48
Medlem
klybans avatar
Citat:
Det är givetvis det som utgör själva korruptionen. En korruption som du tycker är bra. Där eliterna undgår granskning pga, korruption. Det är det samhälle du vill ha. Trots att du tillhör dom som förlorar allra mest på ett sådant samhälle.
Nu lägger du orden i munnen på mig och pga fakta är inte tilltalande för dig.
SÅ den "diskussionen" lägger jag åtsidan och detta pga det är bara du som säger och ingen annan.

Hunter är ingen elit, och har aldrig varit.
Och vi vet redan om att laptoppen inte uppfyllde ett bevisvärde att gå vidare med, och inte så konstigt det heller och med tanke på att den var ute på vift ett tag innan de nådde FBI.
Och att grunda nått enbart på en laptopp, det skulle innebära storförlust för åklagare.
Ja, om nu det ens fanns nått på lapptoppen alls som har nått värde för lagen.

För allt jag ser med hunters laptopp, det är arga vita mäns fascination över hunters snopp, kanske därför man ger sig på hunter pga hans snopp?
Citera
2023-02-05, 15:39
Medlem
Citat:

Nu är det väl ändå dags att ni i sekten tar av er foliehattarna och slutar att slåss mot era påstådda väderkvarnar.

Ert resonemang, är ju nu gällande Hunter Bidens laptop samma retoriska kullerbytta, som när ni försökte påvisa valfusk,

Det vill säga, avsaknaden på bevis, är i sig ett bevis för att ett brott har skett.

Och nej, avsaknaden av bevis för valfusk är lika lite ett bevis för att det har skett ett omfattande och systematiskt valfusk i valet 2020, som att; avsaknaden av bevis för brott och åtal mot Hunter Biden skulle vara ett bevis för dessa brotts existens och att det förekommer korruption i hanteringen av detta ärende.

Det är helt enkelt bara ett bevis på att ni i sekten hela tiden haft fel.
Citera
2023-02-05, 15:45
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Master.Palm
Nu är det väl ändå dags att ni i sekten tar av er foliehattarna och slutar att slåss mot era påstådda väderkvarnar.

Ert resonemang, är ju nu gällande Hunter Bidens laptop samma retoriska kullerbytta, som när ni försökte påvisa valfusk,

Det vill säga, avsaknaden på bevis, är i sig ett bevis för att ett brott har skett.

Och nej, avsaknaden av bevis för valfusk är lika lite ett bevis för att det har skett ett omfattande och systematiskt valfusk i valet 2020, som att; avsaknaden av bevis för brott och åtal mot Hunter Biden skulle vara ett bevis för dessa brotts existens och att det förekommer korruption i hanteringen av detta ärende.

Det är helt enkelt bara ett bevis på att ni i sekten hela tiden haft fel.
Som jag postat tidigare i tråden så finns det bevis för ett flertal brott i materialet från laptopen.

Men om vi för en stund bortser från legaliteten så är givetvis mörkandet, fulspelandet med "experter" som intygade att allt var en rysk konspiration det mest korrupta i hela den här affären.

Du försvarar politisk korruption. Inte svårare än så.
Citera
2023-02-05, 16:43
Medlem
Citat:
Som jag postat tidigare i tråden så finns det bevis för ett flertal brott i materialet från laptopen.

Men om vi för en stund bortser från legaliteten så är givetvis mörkandet, fulspelandet med "experter" som intygade att allt var en rysk konspiration det mest korrupta i hela den här affären.

Du försvarar politisk korruption. Inte svårare än så.

Inga experter har mig veterligen intygat att detta var en rysk påverkansoperation. Det som skett är att ett antal militära säkerhetsexperter undertecknat ett dokument där de efter bästa förmåga och grundat på deras erfarenhet, har sagt att detta ”uppvisar likheter med en rysk påverkansoperation”. Huruvida det var det eller ej uttalade sig de aldrig om. Och om du inte förstår skillnaden skall du kanske debattera i enklare trådar eller i Samhälle/Konspiration.

Och nej, det har hittills inte påvisats några brott, i alla fall inte din varit tillgängliga offentligt, du låter sig luras av ett antal trollfabriker.
Citera
2023-02-05, 16:54
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Inga experter har mig veterligen intygat att detta var en rysk påverkansoperation. Det som skett är att ett antal militära säkerhetsexperter undertecknat ett dokument där de efter bästa förmåga och grundat på deras erfarenhet, har sagt att detta ”uppvisar likheter med en rysk påverkansoperation”. Huruvida det var det eller ej uttalade sig de aldrig om. Och om du inte förstår skillnaden skall du kanske debattera i enklare trådar eller i Samhälle/Konspiration.

Och nej, det har hittills inte påvisats några brott, i alla fall inte din varit tillgängliga offentligt, du låter sig luras av ett antal trollfabriker.
Men alla förstår nu att ingen trodde att det var en "rysk påverkansoperation", speciellt inte dessa experter med insyn.
Citera
2023-02-05, 17:38
Bannlyst
Citat:

.
Börja i den änden. Fråga rakt ut ifall de godtar valresultatet från 2020.
Och vägra att ge replik till de som lever i konspirationsteoriernas värld
Citera
2023-02-06, 10:06
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seppolundgren
Börja i den änden. Fråga rakt ut ifall de godtar valresultatet från 2020.
Och vägra att ge replik till de som lever i konspirationsteoriernas värld
2020 var halt uppenbart valfusk & sannolikt kommer vi inte att se några rättvisa val i USA under överskådlig tid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in