2023-02-01, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mankers
Ser inte kommentaren, har den blivit raderad?
Nej den finns kvar...ännu... 😉
Citera
2023-02-01, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Keyko
Bra rutet av Tesslie dy på UVs sida denna morgon. Jag drar tillbaka min tidigare kommentar om att han är svagbegåvad. Snäll och lurad av TD blev han nog bara en gång.

Citat:
Ser inte kommentaren, har den blivit raderad?
Tommy kallar sig just nu för Olle Bengtsson, och tjafsar med Widerberg Jr (MTW), men han kan inte förstå att vi ser igenom språkbruket. Att det finns fler än Tommy själv som stöttar honom är ett återkommande argument, liksom snacket om lögner och falska profiler (trots att han själv använder det ständigt) samt att gå sist i paraden. När sedan MTW påpekar att han drar ett streck i debatten så kommer det en raljant kommentar om att han blev väldigt tyst, sedan sätter MéMé ner foten och sedan dess har även Olle tystnat. I alla fall har han inte kommenterat på två timmar, alltid något.
Den roligaste kommentaren är dock att MTW och hans kompisar har påverkat moderatorerna här på Flashback att bannlysa alla hans alias, där kan man snacka om paranoia!
Senast redigerad av Murvelkott 2023-02-01 kl. 11:56.
Citera
2023-02-01, 12:56
Medlem
Klart T.D fattar att vi vet om alla hans alias.
Men han njuter av konfrontationer. Då får han uppmärksamhet. Positiv eller negativ spelar vi ingen roll. Det är som ett gift gör honom.
Han kan inte låta bli att skaffa massa alias så han kan upphöja sig själv. Så många som försökt hjälpa honom att inse det sjuka i allt. Men han vägrar lyssna.
Citera
2023-02-01, 12:56
Medlem
HomoHitlers avatar
Microkuken Tommy är arg för att den kvinnliga clownen äger honom totalt.
Citera
2023-02-01, 13:03
Medlem
mesefils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoHitler

Ja, det är helt otroligt hur ägd Tommy har blivit nu. Han har verkligen ingenting kvar, inte ens sin egen lilla facebooksida ”Uppdrag Världen” har han fått behålla.

Och i måndags ville inte ens låtsasprosten vara med och leka TV hos Tommy.

Enligt uppgift har Dan Zünd3l hört av sig till låtsasprosten. Det var därför det inte blev nåt. Dumt drag att stjäla en text av dina nya nassekompisar, Tommy.
Citera
2023-02-01, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evanette
Klart T.D fattar att vi vet om alla hans alias.
Men han njuter av konfrontationer. Då får han uppmärksamhet. Positiv eller negativ spelar vi ingen roll. Det är som ett gift gör honom.
Han kan inte låta bli att skaffa massa alias så han kan upphöja sig själv. Så många som försökt hjälpa honom att inse det sjuka i allt. Men han vägrar lyssna.
Visserligen är jag inte så övertygad om att han vet egentligen, i hans sjuka lilla bubbla kan vad som helst bli hur som helst - så länge han får bestämma!
Men det är som du säger, han njuter av konfrontationen och då allra helst i ett sammanhang där han har kontroll.
Citat:
Ursprungligen postat av HomoHitler
Just bristen på kontroll stör honom något oerhört, och att Amo nu har övertaget får nog bananen att likna ett russin snarare än något annat. Att han inte kan styra över vad som skrivs här på Flashback retar honom också, inte minst för att samtliga alias han använt hamnat i onåd hos moderatorerna (mer eller mindre). Men att han inte kan styra vad som skrivs på Facebook retar nog ännu mer, eftersom hans supporterskara sällan eller aldrig frekventerar detta forum.
Citera
2023-02-01, 19:37
Medlem
Intressant att Tommy nu härjar på UVs egna sida. Det är nytt. Minst fyra konton använder han och håller igång samtidigt. Har han blivit schizofren?
Citera
2023-02-01, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Keyko
Intressant att Tommy nu härjar på UVs egna sida. Det är nytt. Minst fyra konton använder han och håller igång samtidigt. Har han blivit schizofren?

Kanske alkoholpsykos?
Citera
2023-02-01, 21:37
Medlem
Schysst av Tommy (jag gissar det är Tommy) att kommentera under Malins predikan att han saknar Dahlman. Ändå väldigt komiskt. Men jag kan ha fel, jag har tappat räkningen på alla trollen.
Tycker lite synd om Malin (som tror UV har många följare) och Ulr*ka Vattenslangen (syftar det på hennes kateter?). Känns som väldigt snälla och godtrogna människor. Men Gud vad de svamlar floskler. Man somnar efter en halv minut.
Citera
2023-02-01, 23:31
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snorren-Kukegaard
Schysst av Tommy (jag gissar det är Tommy) att kommentera under Malins predikan att han saknar Dahlman. Ändå väldigt komiskt. Men jag kan ha fel, jag har tappat räkningen på alla trollen.
Tycker lite synd om Malin (som tror UV har många följare) och Ulr*ka Vattenslangen (syftar det på hennes kateter?). Känns som väldigt snälla och godtrogna människor. Men Gud vad de svamlar floskler. Man somnar efter en halv minut.
Tommy är ju manisk med alla bokstäver och annat i bagaget. Lite sprit och sexmissbruk på det… så hände det grejer. Han jobbade nog dubbel heltid med UV och även om han körde det utför stupet så hände det alltid något. Även om hälften hoppade av snart fick han ändå folk att dyka upp med kort varsel. Han skrev sina långa märkliga och plagierade texter. Han drog skrönor ur bibeln som väl inte alltid riktigt var korrekt tolkade. Han predikade berusad och han flirtade med grå-nazister. Men kul var det. Malin ser mest ängslig och förundrad ut. Hon har inte riktigt klart för sig vem Tommy är. Jag ger henne två veckor innan Tommy antingen gjort henne på smällen och/eller så hoppar hon av ändå. Tommy är nog sjuk så han pallar nog inte att köra chicken race en gång till. Nöjer sig med att häckla alla med sina fejkkonton i brist på annan uppmärksamhet. Det går sådär.
Citera
2023-02-02, 03:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snorren-Kukegaard

Malins 7 eller om det var 9 minuters videoklipp var en enda samling av floskler... "eeeeh....öööööh....alla vägar bär till rom.... eeeeh....jag tror på oss!...öööh...nu vänder vi blad". Inte direkt vad UV behöver
Citera
2023-02-02, 07:21
Medlem
Citat:
Malins 7 eller om det var 9 minuters videoklipp var en enda samling av floskler... "eeeeh....öööööh....alla vägar bär till rom.... eeeeh....jag tror på oss!...öööh...nu vänder vi blad". Inte direkt vad UV behöver

Och DÄR fick hon smeknamnet "Floskel-Malin".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in