2023-09-05, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alltid42
Berätta mer 😀 Var ?? 😀

Citat:
Ursprungligen postat av HomoHitler
Nu måste du berätta mera tack
Amo Palyaço granskar
Citera
2023-09-06, 06:28
Bannlyst
Det finns inga bevis för att det var Tommy som skrev. Sluta anklaga när ni inte har på fötterna.
Citera
2023-09-06, 08:53
Medlem
mesefils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KarlssonJ
Det finns inga bevis för att det var Tommy som skrev. Sluta anklaga när ni inte har på fötterna.

Nån kanske ska ringa Yvonne Ahxner och fråga?
Citera
2023-09-06, 11:12
Medlem
Citat:
Tror inte någon av skribenterna här går barfota längre, men du verkar göra det?
Citera
2023-09-06, 12:00
Medlem
HomoHitlers avatar
Citat:

Jo Tommy är ju känd för att vara som en kärring så nog är det han...
Citera
2023-09-06, 13:21
Bannlyst
Citat:
Jo Tommy är ju känd för att vara som en kärring så nog är det han...

Fram med bevisen då!
Citera
2023-09-06, 14:04
Medlem
HomoHitlers avatar
Citat:
Fram med bevisen då!

En snabb textanalys via ai bevisar det.. . I stort sett 100% resultat. Det är microkuken och den falske kristne alkoholiserade predikanten som gömmer sig bakom en äldre tants konto. Men det passar det fega svinet.
Citera
2023-09-06, 15:16
Bannlyst
Citat:
En snabb textanalys via ai bevisar det.. . I stort sett 100% resultat. Det är microkuken och den falske kristne alkoholiserade predikanten som gömmer sig bakom en äldre tants konto. Men det passar det fega svinet.

Du är rolig du.
Citera
2023-09-06, 15:16
Medlem
Citat:
Fram med bevisen då!
För att göra en lång historia kort läs här, det behövs ingen hög IQ för att inse vem som ligger bakom de kommentarerna. Vi är flera här i tråden som känner till vem Yvonne Ahxner är och hur hon formulerar sig, och det är definitivt inte som i dessa kommentarer. Det finns bara en som skulle förneka att det är den ödmjuke evangelisten som ligger bakom, och det är han själv!
Citera
2023-09-06, 15:31
Medlem
Citat:
Tommy har fullt upp med sina studier. Har tar dem på mycket stort allvar. Det här kommer att bli något riktigt stort.
Det gläder mig att han studerar. Det tycker jag är en bra lösning. Det måste inte bli "något stort" av det? Räcker det inte med glädjen att få förkovra sig? Tommy gillar väl att läsa och att skriva? Studier torde vara perfekt för honom helt utan att målet måste vara "något stort". Vet du vad han studerar?
Citera
2023-09-06, 16:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Murvelkott
För att göra en lång historia kort läs här, det behövs ingen hög IQ för att inse vem som ligger bakom de kommentarerna. Vi är flera här i tråden som känner till vem Yvonne Ahxner är och hur hon formulerar sig, och det är definitivt inte som i dessa kommentarer. Det finns bara en som skulle förneka att det är den ödmjuke evangelisten som ligger bakom, och det är han själv!

Bara för det inte är Yvonne som skrivit det, betyder inte att det med säkerhet är Tommy.
Citera
2023-09-06, 17:46
Medlem
Citat:
Bara för det inte är Yvonne som skrivit det, betyder inte att det med säkerhet är Tommy.
Precis det svar jag förväntade mig, sanna mina ord! 😉
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in