Citat:
Ursprungligen postat av
moderatkenneth
I dagens inlägg erkänner hon iaf att hon gått på diet. Men vill inte tipsa om hur eller vilken.
Hmm, hon skriver inte det, men man kanske skulle kunna tolka henne så, även om jag tycker det är långsökt. Hon skriver ” många frågar hur jag gått ner i vikt, jag fattar det syns utåt. Jag svarar sällan för det skulle förringa hela min resa. Jag är ingen diet-tipsmaskin. Att sluta vara deprimerad och börja bry mig om mig själv är hur”.
För övrigt måste det i längden vara själadödande att ha trendspaning som födkrok, man ska hela tiden leta nya intryck, och det slutar med att man byter matbord hemma 4 gånger om året och tycker att våren kräver att man byter ut alla ljus man har hemma eller sådana idiotiska tilltag, bara för att man har fått för sig att det betyder något. Jag stör mig också på hur hon anpassar sina åsikter till de bilder hon hittat, när hon skriver inlägg med bilder och hittat en bild med några speciell blommor som bara är så himla rätt just nu, men hon får det att låta som att det liksom är en långsiktig åsikt, men som man vet ändras om max två veckor när någon ny snygg bild dyker upp i någon av hennes källor till inspiration.