2023-02-01, 01:39
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
En blatte från stan. Finns inga kor i Västerås eller Syrien (längre).
Eller så avslöjade Eddie genom sin skickliga höftning om vad dom hört för djur råma, att han gör sin kebab & burgare av möraste älg-entrecote på sitt Västerås-trashak

Jag väntar med spänning på att Gutta verkligen kommer med tamälgar så kan Tova sätta igång och mjölka direkt, också får dom i veckouppdrag att dra viltstängsel runt henne & älgarna och trycka ner en 100 km/h skyllt i mullen...så jävla snabbt ska hon tömma älgen
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-02-01 kl. 02:03.
2023-02-01, 01:46
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Rätt inställning, fast Torpet kommer aldrig sändas i sin helhet på torsdagar i tv, men okay vi kan hålla mun fram till på fredag från och med nu för säkerhets skull

Adderade spoilers också, det är värre för mig än du fått spoilat av mig hitills, jag öppnade bara en spoiler där vinnaren avslöjades

Kära Herr Bökberg, tack för din lojalitet. Jag förstår att du fått en ovälkommen överraskning och jag avundas dig inte. Vinnaren bör aldrig avslöjas innan finalen oavsett spoilers inblandande.

Jag kan relatera något då jag såg på Paradise långt i efterhand samtidigt som jag hör på reklamen vilka som är med i finalveckan.
2023-02-01, 02:00
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Sista posten för inatt

Det finns inte rum för 2 posörer på 1 och samma bild (aka den här bilden är inte stor nog för oss båda)
https://imgbox.com/Kwb2Bto4

Stackars Andreas som fått en sån späd liten blodsugande mygga runt lemmen under REM-sömnen, hoppas att hon kan växa som person med tiden

Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Rasistshocken: här hånar TV4' Tovas SFI insats
https://imgbox.com/DloPcs0s
men däremellan så verkar textaren rätta hennes fadäser, vilket också är rasism

Indica som jag refererat till hette tydligen Asi i mellannamn också https://www.battrestadsdel.se/hagersten-liljeholmen/liljeholmen/yodit-och-asiatou-tar-gambianska-koket-till-liljeholmen/ Hon är relativt snygg om inte annat

Näst bästa röven & axlarna på Farmen iår https://www.filmtopp.se/media/2023/01/asiatou_touray_farmen_.jpg?w=810&fit=max&
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-02-01 kl. 02:58.
2023-02-01, 03:22
Medlem
enlevandemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgLagersBror
Det är fär att det är helt tomt där inne. Han har ingenting innanför pannbenet. Sanslös ikväll också då han menade att han och Anna flirtar m varandra när hon inte ens tittade på honom. Hemsk snubbe!

Ännu en idiot. Att du eller andra inte förstår att han bara driver är ju fan sjukt. Född i farstun eller? Kan slå vad även att kamerasnubbarna bett honom säga något roligt om att Anna verkar intressera sig för honom. Det är ett jävla tvprogram idiot!
2023-02-01, 03:45
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skyw
Karins IG, Mod får väl ta bort om det bryter mot några regler

Vad är det för fel på Karin? Jag har tyckt om Karin fram tills nu och tycker hon verkade reko på farmen. Men nu så är hon förbannad på Andreas sambo som hon inte ens känner och kallar henne för sjuk och skriver att hon behöver hjälp.

Det är ju väldigt konstigt att Karin inte skriver ett ord om att det är Andreas som är sjuk ifall det nu är så att Andreas har sagt till sin sambo att Karin krupit ner i hans säng. Karin måste väll fatta att Andreas sambo tror på Andreas framför Karin.

Så om Andreas har hittat på att Karin och Cia krupit ner i hans säng och sedan sagt detta till sin sambo då är det ju Andreas som är sjuk och inte hans sambo!
2023-02-01, 03:51
Medlem
Puma006s avatar
Farmen dagens avsnitt.¨

Torpet dagens avsnitt

Torpet imorgon torsdag 2 Februari.
Senast redigerad av Puma006 2023-02-01 kl. 04:03.
2023-02-01, 04:18
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Vad är det för fel på Karin? Jag har tyckt om Karin fram tills nu och tycker hon verkade reko på farmen. Men nu så är hon förbannad på Andreas sambo som hon inte ens känner och kallar henne för sjuk och skriver att hon behöver hjälp.

Det är ju väldigt konstigt att Karin inte skriver ett ord om att det är Andreas som är sjuk ifall det nu är så att Andreas har sagt till sin sambo att Karin krupit ner i hans säng. Karin måste väll fatta att Andreas sambo tror på Andreas framför Karin.

Så om Andreas har hittat på att Karin och Cia krupit ner i hans säng och sedan sagt detta till sin sambo då är det ju Andreas som är sjuk och inte hans sambo!

La Karin verkligen ut det på sin insta?

Sjukaste nånsin i så fall. Inte att hon la ut det men att, ja jag vet inte faktiskt. Kan bli allvarligt på riktigt faktiskt. Popcornen fram nu...
2023-02-01, 04:24
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
La Karin verkligen ut det på sin insta?

Sjukaste nånsin i så fall. Inte att hon la ut det men att, ja jag vet inte faktiskt. Kan bli allvarligt på riktigt faktiskt. Popcornen fram nu...

Vilket menar du att hon lade ut?
2023-02-01, 04:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Trodde inte hon kunde sjunka ytterligare men fel fick jag när såg henne tjuvsluka ägg som en jävla stor svart snok

I slutändan är det ju också ett spel.
Jag tyckte det va kul o se stadstjejen tuffat till sig lite o äter råa ägg.

Folk ligger o sträckläser bondepraktikan, några jobbar bara när det är relevant för dom, andra ger torparna så svåra uppdrag som möjligt.... Det köper jag till viss del. Alla kan inte vinna torpet. Småknep är en del av grejen, av spelet.

Att slafsa ägg i sin ensamhet hos hönsen va kul o kreativt. Hon leker inte med någons känslor och går inte någon enskild person bakom ryggen. Men hon har sitt knep.

För dom som tycker det är förargelseväckande att hon lyckas ta ett extra ägg eller två i sin ensamhet så får ni nog byta både forum och tvkanal. Hos mig är barnkanalen på 8an, testa där
2023-02-01, 04:45
Medlem
Ridnes avatar
Tycker Viktor blir roligare och roligare. Garvar gott åt allt han säger och är fortfarande övertygad om att han är en mullvad som är där för att röra runt i grytan. Han är min favorit, följt av Eddie och JC.

Om man tittar på Farmen-vinjetten så är det en okänd tjej med som sitter på farstun och tar på sig en gul mössa. Hon ser jäääättemycket ut som Ida Hallquist som var med i "Idol" och "Ack Värmland". Undrar om så kan vara fallet.. Hon är ju en trevlig typ som säkert skulle platsa in där iallafall.
2023-02-01, 05:19
Medlem
mensverkets avatar

Viktor är ju hur skön som helst 😂
Tyckte väl det va konstigt att deltagarna har gjort sina Instagram privata. Så mkt drama i år som fortsatt hemma.
2023-02-01, 07:16
Medlem
Jag gillar inte att folk hoppar av. Är man med i leken får man leken tåla.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in