2023-01-31, 21:26
Medlem
N!xxos avatar
Cia å Karin ville nog ha varsin roll i statistens uppkommande stor film.. så dom gjorde det dom kunde för att säkra en plats men ack så fel det blev.
2023-01-31, 21:43
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
Fast vad är hans grej med kossorna? Jag fattar ju att en "hamburgerkung" gillar kossor men inte på det sättet. https://imgur.com/a/gej0i9V Kolla in hans min när an pratar om kossorna

En blatte från stan. Finns inga kor i Västerås eller Syrien (längre).
2023-01-31, 22:01
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anajnam
+ 1.

Av orginaldeltagarna håller jag Eddie o Sebbe högst. JC är ok också, och Tova har lyft igen. Visst hon kan inte så mycket, men hon har glimten i ögat o tar inte sig själv för seriöst.
Trodde inte hon kunde sjunka ytterligare men fel fick jag när såg henne tjuvsluka ägg som en jävla stor svart snok
2023-01-31, 22:05
Medlem
Citat:
Fast vad är hans grej med kossorna? Jag fattar ju att en "hamburgerkung" gillar kossor men inte på det sättet. https://imgur.com/a/gej0i9V Kolla in hans min när an pratar om kossorna

Jag tycker också att han beter sig lite märkligt med det här med kossorna. Blev överlycklig när dom kom, var ivrig med att vara först med att lära sig mjölka och nu är de plötsligt hans ”barn”? 🤣

Och har han bara kläder med hamburgare på eller?
2023-01-31, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anajnam
+ 1.

Av orginaldeltagarna håller jag Eddie o Sebbe högst. JC är ok också, och Tova har lyft igen. Visst hon kan inte så mycket, men hon har glimten i ögat o tar inte sig själv för seriöst.

Hur fan kan hon ha lyft när hon snor ägg och viktig näring för alla andra?
2023-01-31, 22:10
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N!xxo
Cia å Karin ville nog ha varsin roll i statistens uppkommande stor film.. så dom gjorde det dom kunde för att säkra en plats men ack så fel det blev.
där nailade du (kanske) nåt Karin blev svartsjuk på Cia helt enkelt. Andreas nästa kortfilm kan kanske bli nåt om ett triangeldrama i lantmiljö
2023-01-31, 22:17
Medlem
Citat:
Jag tycker Viktor ser ut som att han är blind ibland: https://imgur.com/a/P60c45j
Det är iallafall nått skumt med hans ögon

Det är fär att det är helt tomt där inne. Han har ingenting innanför pannbenet. Sanslös ikväll också då han menade att han och Anna flirtar m varandra när hon inte ens tittade på honom. Hemsk snubbe!
2023-01-31, 22:20
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miserywantscompany
Jag tycker också att han beter sig lite märkligt med det här med kossorna. Blev överlycklig när dom kom, var ivrig med att vara först med att lära sig mjölka och nu är de plötsligt hans ”barn”? 🤣

Börjar fan tro att han är så där tossig på riktigt och att det inte bara är överdrivet för å göra ball TV som Farmens "real cowboy"

Hur ska han inte bete sig sen när det kommer till slakt men då blir det ju en gris
Är han muslim? Kanske därför han vurmar så för korna och ska sen dissa grisarna
2023-01-31, 22:21
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miserywantscompany

Tur för honom att inte kossorna fattar vad bilden föreställer, om han nu vill gulla med dom...
2023-01-31, 22:40
Medlem
Citat:
Jo just i bilden så kisar han nog för solen, men har ser ofta blid ut ändå, som att blicken är tom på nått sätt, så som blinda kan se ut. Ja nu när du säger det så kanske han haft glasögon nån gång ja. eller så är den tom för att han är tom i bollen.

Jo men precis, det där med Julia kanske blev lite för uppblåst, jag menar om nu tjejerna vill ha sexuell frihet att bete sig som killar har kunnat göra så får man då också köpa hela paketet och inte dra "jag blev utnyttjad-kortet" när det passar.
Jag håller med om att det är nåt skumt med ögonen. Han kan liksom inte fokusera med blicken utan flackar med blicken! Han ser nerrökt och sänkt ut på ögonen!
2023-01-31, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgLagersBror
Hur fan kan hon ha lyft när hon snor ägg och viktig näring för alla andra?
Riktigt äckligt gjort!! 2 st på raken! Fy fan vad dåligt!!
2023-01-31, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Riktigt äckligt gjort!! 2 st på raken! Fy fan vad dåligt!!

"Jag gör det varje morgon " sa hon med. Snacka om att ge sig själv fördelar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in