Anledningen till varför Eddie älskar kossor så mycket är för att de har offrat sina liv för att han ska kunna betala sina spelskulder. Egentligen är det bra att han har en "större" anledning än "kött är gott", men jag vet inte varför det känns jävligt skevt på nått sätt. De finns ju för att de vill leva, inte för att Eddie ska komma och göra hamburgare av dem. Han verkar tro att de finns för hans och hans skulders skull. Vilken mupp. Samtidigt kan veganer med deras moralnäsa i himlen dra åt helvete också.
Bullfittan tror att hon och Blondie jr har en flört för att han tycker det är kul att reta henne som en syster.. Snacka om att ha vanföreställningar.
Sebbe är både falsk och tråkig. Hans goda självkänsla stör mig, hur kan en sån fet människa med delad läpp inte hata sig själv och ha mage att visa sitt gristryne och bara överkropp i TV? Nej jag tycker såna människor borde skämmas och hata sig själva mer.. Iallafall när man är sådär falsk och äcklig inuti också. Skäms på dig din feta lilla gris.
https://imgur.com/tbNUtGc