2023-01-23, 13:23
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heribald.Snygge
Det finns väl ingen kvinna kvar på Farmen nu som Viktor skulle kunna försöka stöta på? Både Cia och Karin har ju visat att de inte är intresserade. Cia håller ju på att skratta på sig när han försöker. Och Karin bad honom dra åt helvete, fast med lite finare ord. Sandrorna tror jag inte ens att han skulle våga sig på; de är alldeles för farliga. Tova är också bortom hans horisont och Päivi finns inte på hans lista.
Han får nog till det med nån mer skulle jag gissa på. Vänta bara tills Julia har varit borta i nån dag och bortglömd. Som jag skrev tidigare så tror jag att bl.a. Cia skulle kunna ligga med honom bara för liggandets skull, och Karin är en typiskt sån tjej som dras till destruktiva killar (om hon inte lärt sig med åldern nu, hon är trotsallt 38).. Sen kommer det kanske in nya tjejer också. Och blir han tillräckligt desperat så kanske han tillochmed ger sig på Grinchen och Bullfettan (Sandrorna) han verkar vara en sån kille som skiter i kvalitet utan bara satsar på kvantitet.
Senast redigerad av BalderNord 2023-01-23 kl. 13:33.
2023-01-23, 13:29
Medlem
funktioners avatar
Hoppas skådisens bägare rinner över snart vad gäller Viktor och att han flippar. Han ser riktigt less ut varje gång Viktor är igång och yrar
2023-01-23, 13:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kubun

2023-01-23, 13:55
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lokatten66
2023-01-23, 14:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kubun

2023-01-23, 14:15
Medlem
Tropicalss avatar
Är det verkligen ingen som förstår att Viktor trollar er alla sönder och samman? Det enda han vill göra med sin medverkan är att skapa sig en stark personlighet att fortsätta bygga vidare på efteråt. Jag är övertygad om att det är en skådespelarpersonlighet vi får se och produktionsbolaget tackar och bockar.
2023-01-23, 14:25
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropicals
Är det verkligen ingen som förstår att Viktor trollar er alla sönder och samman? Det enda han vill göra med sin medverkan är att skapa sig en stark personlighet att fortsätta bygga vidare på efteråt. Jag är övertygad om att det är en skådespelarpersonlighet vi får se och produktionsbolaget tackar och bockar.
Det är väl ingen som har missat vad han håller på med, och att han överdriver för kamerorna.. Han är inte speciellt bra skådespelare heller.
Men det betyder inte att hans handlingar inte har konsekvenser för hans "offer".
Och det är som nån annan skrev "han saknar finess", han är helt enkelt för dum för att göra det snyggare.
Han skulle kunnat spela den rollen med lite mer charm och inte lika fult och oärligt. Han skulle kunnat charma tjejerna och varit mer omtyckt av folket om han hade kört med lite mer öppna kort, men han misslyckas totalt och därför ser han bara dum och falsk ut.
Senast redigerad av BalderNord 2023-01-23 kl. 15:15.
2023-01-23, 14:29
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Relativt säker på att produktionen förbarmat sig över Julia efter förlusten och berättar om Viktors dubbelspel så att hon får chansen till en liten upprättelse för sig själv och tittarna i och med valet av storbonde och brevet. Vi får se imorgon hur väljer och vad hon skriver.

Dessutom tror jag produktionen gärna vill ha ombytta roller på gården så ytterligare en anledning viska sanningen till Julia.

Maken till duperad deltagare har jag aldrig tidigare skådat. Tror aldrig hon skulle kunna inse det själv på så kort tid.

Angående Viktor tycker jag han är en kul deltagare. Men han är för korkad, folk kommer nog tröttna.

Står fast vid min spaning igår och det att det slog in. Julia fick hjälp av produktionen att skapa detta. Bra, roligare för alla förutom pucko-alliansen. Varför skulle de ens offra en så trogen person som Julia? Det var en väldigt kortsiktigt plan.
2023-01-23, 14:41
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:

Jag tror inte han klarar av att locka några produktionsbolag att plocka upp honom. Möjligtvis kan han få vara med i några fler dokusåpor men det kommer att stanna vid det isf.
2023-01-23, 14:44
Medlem
Citat:

HAHA, Ja de låter ju verkligen JÄTTESMART att "lura" folk att tro att man är helt korkad, dum i huvudet, hjärtlös, empatilös och efterbliven. Då har man "trollat" någon......dagens ungdom...
2023-01-23, 14:46
Medlem
Tropicalss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
Det är väl ingen som har missat vad han håller på med, och att han överdriver för kamerorna.. Han är inte speciellt bra skådespelare heller.
Men det betyder inte att hans handlingar inte har konsekvenser för hans "offer".
Men det är som nån annan skrev "han saknar finess", han är helt enkelt för dum för att göra det snyggare.
Han skulle kunnat spela med rollen med lite mer charm och inte lika fult och oärligt. Han skulle kunnat charma tjejerna och varit mer omtyckt av folket om han hade kört med lite mer öppna kort, men han misslyckas totalt, och därför ser han bara dum och falsk ut.

Jag håller med i allt ovan. Han tror främst att "glimten i ögat" hos sig själv är större än vad den är. Men 99 % verkar inte förstå att det ändå handlar om en trollning.
2023-01-23, 14:54
Medlem
Tropicalss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgLagersBror
HAHA, Ja de låter ju verkligen JÄTTESMART att "lura" folk att tro att man är helt korkad, dum i huvudet, hjärtlös, empatilös och efterbliven. Då har man "trollat" någon......dagens ungdom...

Det går att tjäna pengar på ovan också.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in