Citat:
Du verkar precis som TP/Filter eller KP/HM leva i en fantasivärld. Skor, kroppsbyggnad, handledsväska.
Ja alla har skor. Roligt du nämner kroppsbyggnad. Redan 1989 pekar YN, i en kvällstidning, ut CP på just kroppsbyggnad. Om "väskan" så säger hon hård form. Så var det med dom "detaljerna".
Tar man inte till sig de stora så linjerna så säger jag bara, lycka till.
Ja alla har skor. Roligt du nämner kroppsbyggnad. Redan 1989 pekar YN, i en kvällstidning, ut CP på just kroppsbyggnad. Om "väskan" så säger hon hård form. Så var det med dom "detaljerna".
Tar man inte till sig de stora så linjerna så säger jag bara, lycka till.
Var har du länken till förhöret 2018? Skulle vilja läsa det, och inte din tolkning av det.
Från det att SE går alldeles bakom paret Palme, vilket han själv tillstår, och upp till mötet med YN på David Bagares gata, är det enligt Länninges uträkning, något modifierad, cirka 70 sekunder.
Då ska du alltså hinna med att få in en till lika lång herre med hala skor, keps och handledsväska.
En som aldrig har hört av sig till utredningen ... Nej, tyvärr. Jag tror inte på Doppelganger-teorin.
Nej, YN pekade aldrig ut CP den 15/12 1988: "Man kunde se ansiktet och en del av männens axelparti", minns YN, samt framhöll att hon aldrig såg ansiktet: "Reportern undrade ändå om inte YN kunde peka på någon av de tre männen. YN pekade då på en av bilderna och menade att om det var så att det gällde kroppsbyggnaden, så kunde det vara den personen hon nu pekade på. [...] Denne man var den man som var mest grov runt själva axelpartiet."
Vad gäller väskan som SE har på den bild som förevisades henne så säger hon att storleken stämmer.
Bilden här är den YN fick se. Ser inte väskan hård ut i sin form? Den är inte sladdrig, direkt.
https://www.gp.se/image/policy:1.29238069:1592139623/Sa99oxZ0xXKluc-5AFUox_hxp94.jpg?f=Tall&w=960&$p$f$w=3199556