Citat:
Ursprungligen postat av
Bakarettan
Jajemensan!
Trots min CP-skada (som du påstår att jag har) så hänger jag med bra här på tråden. Å läsa kan jag. Å skriva kan jag oxå. Nämen herreguud...! Nu kan jag resa mig från min rullstol helt plötsligt 😲
*Jag tycker allvarligt talat att du ska tänka dig för innan du kallar någon för något som du överhuvudtaget saknar kunskap om*. Du är en liten människa. Har du sökt till Farmen 2024?
Om inte. Gör det. Det behövs idioter som du för att göra skiten intressant.
Återigen nya gratis tips, tack så mycket. Dina "analyser" är alltid knivskarpa

Eftersom jag verkligen tror att du är det på riktigt (med tanke på dina knivskarpa analyser), så kommer jag inte skämta om din CP-skada nån mer.
Men här har du ett gratis tips av mig: När man pekar ut saker som är helt uppenbara men man får det att låta som att man har listat ut nått andra inte har, så kan man börja låta lite efterbliven efter man har gjort det tusen gånger..
P.S Ska jag verkligen söka? Jag trodde inte du ville ha idioter inne på farmen? Är inte du en sån som gnäller på tv4 när det uppstår drama och undrar hur de tänkte när de valde ut deltagarna.. Ändå kollar du på skiten år ut och år in och blir lika förvånad vare år.