2023-01-30, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackPete
Farmenvinnaren!

Är det en gissning, troligt rykte eller bekräftat? Det är inte alltid, sådana påståenden varit rätt tidigare..

(jag la till en rubrik i ditt inlägg)
2023-01-30, 00:30
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Alltså är han så dum i huvudet? Tror han själv tror att han har jävligt mycket att leva upp till efter sin far, men blir bara pinsamt & faller på sin egen dumhet. Ser ut som skådisen stormar ut med packad väska, ser också ut som Christoffer backar lite när han får frågan om han ler, tror inte Christoffer är så värst tuff som han försöker framhäva. Att han är duktig har vi ju fått bekräftat med råge inte stämmer. Käften går på besserwissern, usch.
Tyckte mig se att Christoffer är bra mycket längre än Andreas - yngre också och kanske tyngre. Är faktiskt inte säker på att Andreas vinner i ett slagsmål mellan dem. Farsan hans har säker uppfostrat honom i sin egen anda.
2023-01-30, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Tyckte mig se att Christoffer är bra mycket längre än Andreas - yngre också och kanske tyngre. Är faktiskt inte säker på att Andreas vinner i ett slagsmål mellan dem. Farsan hans har säker uppfostrat honom i sin egen anda.

Statisten hade nog inte haft en chans mot lill-blondie.
2023-01-30, 01:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Statisten hade nog inte haft en chans mot lill-blondie.

Nänä. Han hade fått ordentligt på tafsen sen hade han kunnat lägga till "man med fet blåklocka" i sin tämligen mediokra IMDB.
2023-01-30, 02:22
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Det undrade jag också över. Kanske stod den längsta fast i golvet och behållaren som skulle fyllas lika så?

Den gjorde ju inte. Det var en massa olika krokar hit och dit.
2023-01-30, 03:35
Medlem
Puma006s avatar
Farmen dagens avsnitt

Torpet dagens avsnitt
2023-01-30, 04:08
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lokatten66
och informationen om vinnaren

Informationen låg helt rätt och riktigt under Spoilertagg - precis som sådana "framtida" saker ska göra! Sedan har sådana rykten alltid florerat under årens lopp och jag kan inte minnas att någon någonsin har haft rätt utan det är till 99% spekulationer helt enkelt.

Däremot så fanns det häromkvällen någon/några inlägg som definitivt SKULLE ha legat under Spoiler-tagg men INTE gjorde det alls!
2023-01-30, 04:09
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Farmen dagens avsnitt

Torpet dagens avsnitt
Farmen

Torpet
2023-01-30, 04:14
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Korvskivartävlingen bl.a

Gatsmart kan vem som helst vara
2023-01-30, 04:17
Medlem
Citat:

Gillar att serien är ganska tjafsig. Bra tv men väldigt många mentalt klena deltagare.
2023-01-30, 07:00
Medlem
N!xxos avatar
Jag gillar att det händer lite som omväxling, inte som senare säsonger då dom pratat om att det är som att vara på ett sommarkollo osv osv.
Är ju detta vi saknat med lite mera intriger?
Synd bara att statisten lämnar, hade varit roligt att se vart det slutar.

Kan det vara så att andreas har lågt blodsocker därav hans beteende och korta stubin ? Alla reagerar ju olika vid dåligt intag av mat.
2023-01-30, 07:35
Medlem
Mowglinos avatar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in