2023-01-27, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Känner du henne väl?
Vad är det jag inte borde tro på menar du?

Varför drar du in mig i besluten som gäller Bellas barn?
Jag drar mina slutsatser efter att han dödat ett barn och med stöd av de lögner och det skitsnack vi ser i förundersökningen samt hur han gått runt och matat en historia till flera olika människor.
Bella visste väl ingenting om det före J död och före hon har kunnat läsa i förundersökningen om hur skitspridaren gått på.
Hon tyckte han var jobbig och ville att han skulle flytta men hon trodde ju inte att han skulle skada barnen.
Du kan läsa om det i förundersökningen.

Vilken luspudel och wt till mamma som inte ens brydde sig om sina barn.

En riktig jävla sopa till människa som borde dömmas för vanvård av sina barn och bli av med vårdnaden. Förkastad från byn.
Citera
2023-01-27, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cidertider
Fullt begripligt att du tycker det är obegripligt , inte förvånad alls .

Jag är inte heller förvånad
😉
Citera
2023-01-27, 21:25
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MinStad
Vilken luspudel och wt till mamma som inte ens brydde sig om sina barn.

En riktig jävla sopa till människa som borde dömmas för vanvård av sina barn och bli av med vårdnaden. Förkastad från byn.
Jaha
Varför citerar du mig?
Citera
2023-01-27, 21:27
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trulse53
Lukas ljuger säger du, tror du då att också E ljuger i detta förhör, nej ett mer sanningsenligt barn får man nog leta efter, eller du tror kanske att L har sagt till E att han skall säga allt detta.

Detta är scannat ur Video förhör med E 27/7-22, Lukas grips 25/7-22 och kan under inga omständigheter ha talat om för E vad han skall säga i ett eventuellt polisförhör .

Fhl Mm. Berätta för mig, vilka är det som är i din familj?
E Mamma, Lukas, pappa och Junie och Vincent.
Fhl Och Vincent. Ja. Mm. Och berätta lite för mig om Lukas.
E Lukas är den enda som tar hand om mig, Vincent och Junie. Mamma, hon gör ingenting
med mig och Vincent... eller jo, hon är iväg med mig ibland för... Senast jag var iväg
med mamma, det var när jag var på en våffelbutik och träffade någon kompis men
annars var det flera månader sen jag var iväg med mamma. Hon gör ingenting med oss,
mig, Vincent och Junie längre
Barnen ljuger inte.
Jag har nog sagt det 100 gånger nu minst
Barnen upprepar det som Lukas säger till dom.
Det finns också i förhör med ena barnet.
Hur vet du det
Lukas säger det.
Citera
2023-01-27, 21:28
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vampira
Ok berätta hur du vet vad som hände.
Hur nära är du henne?? Vad vet hon och du?? Varför är du så aggressiv?
Vad vad hände?
Jag är inte aggressiv jag påtalar att ni resonerar som pissvåta fittor för att mördaren är en man.
Citera
2023-01-27, 21:37
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Barnen ljuger inte.
Hur vet du det
Lukas säger det.

Och att barnen har samma uppfattning som Lukas innebär inte att det inte är sant. Snarare förstärker det bilden om hur deras mamma är vilket genomsyrar hela utredningen.
Stackars barn
Citera
2023-01-27, 21:39
Medlem
Citat:
Barnen ljuger inte.
Hur vet du det
Lukas säger det.

Men snälla du , din värld verkar vara en aning snäv, tror du på fullt allvar att Lukas kan ha planterat in allt detta i barnens hjärnor, vad de skall säga och inte säga,

Här sitter de i en fullständigt ny miljö för dem, främmande människor, kameror som spelar in , de skall då komma ihåg allt som Lukas har sagt till dem.

Du kan ju inte mena allvar med det du skriver, varför skulle de tala illa om sin mamma, varför skulle de ljuga om sin mamma, nej du det du säger stämmer inte, barn är lojala, framför allt mot sina föräldrar.

Du kan ju inte hänga upp dig på ett enda svar som något utav barnen har sagt, möjligt att något utav barnen ger som svar vid något tillfälle att det har Lukas sagt, men de säger inte HELA tiden att det har Lukas sagt.
Citera
2023-01-27, 21:45
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Och att barnen har samma uppfattning som Lukas innebär inte att det inte är sant. Snarare förstärker det bilden om hur deras mamma är vilket genomsyrar hela utredningen.
Stackars barn
Att barnen som små robotar upprepar samma sak som andra som inte ens varit i närheten av Bella och familjen berättar att både dom och barnen upprepar det Lukas säger
Och det mesta är inte sant.
Det mesta handlar om att Lukas vill utmåla sig som den viktiga personen och alltings hjälte.
Ingen har sett det Lukas påstår.
Ingen kan vittna om det.
För dom upprepar bara vad Lukas sagt och dom gör som barnet dom uppger Lukas som källa.
Det är ju dessutom inte första gången Lukas försöker äga och manipulera sin omgivning. Det är bara första gången han dödar ett barn.
Citera
2023-01-27, 21:49
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Att barnen som små robotar upprepar samma sak som andra som inte ens varit i närheten av Bella och familjen berättar att både dom och barnen upprepar det Lukas säger
Det mesta handlar om att Lukas vill utmåla sig som den viktiga personen och alltings hjälte.
Ingen kan vittna om det.
För dom upprepar bara vad Lukas sagt och dom gör som barnet dom uppger Lukas som källa.
Det är ju dessutom inte första gången Lukas försöker äga och manipulera sin omgivning. Det är bara första gången han dödar ett barn.

Hur vet du att det inte är sant?
Citera
2023-01-27, 21:52
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ingen kan vittna om det.

Berätta om andra ggr som L försöker äga och manipulera? Och berätta hur du kan veta det?
Citera
2023-01-27, 21:55
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Hur vet du att det inte är sant?
För att varelse barn eller andra berättar om något självupplevt utan anger källan.
Lukas säger.

Citat:
Berätta om andra ggr som L försöker äga och manipulera? Och berätta hur du kan veta det?
Du skulle gilla det va
Nej jag här läst om regel 1.06 och är inte helt dum i huvudet.
Citera
2023-01-27, 22:00
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
För att varelse barn eller andra berättar om något självupplevt utan anger källan.
Lukas säger.

Du skulle gilla det va
Nej jag här läst om regel 1.06 och är inte helt dum i huvudet.

Det är ju verkligen vad barnen har självupplevt och därför berättar dem på ett barns vis om sin situation och hemska mamma. För att det är sant.

Förstår inte vad den regeln har med detta att göra? Men det var ju väntat att du saknar svar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in