2022-10-18, 13:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Viltmaestare
Vad har ditt svar med Chang Frick att göra? Vad missar jag?

Det är mycket desinformation om Chang Frick som postas här i denna tråd.

// jägare - Viltmaestare

Chang är en förbannad drulle. Jag brukar swisha honom 14 kronor och 88 öre och skriva "judeguld" när han tigger cash till pizza och snus på SoMe.
Citera
2023-01-16, 23:00
Avslutad
Kul att se honom aligna upp med kommunister och konspirationshögern. Krävde bara en intressekonflikt.

Han har väl iofs alltid haft arga kommunister i sin tidning.

edit : https://nyheteridag.se/lat-inte-mopare-satta-agendan/

åldras bra den där nu när man ska hänga effigys och bränna flaggor. Ettårsjubileum på löpet?
Senast redigerad av TriciaTakanawa 2023-01-16 kl. 23:10.
Citera
2023-01-18, 23:01
Medlem
swentr.sites avatar
Chang Frick sponsrar Rasmus Paludan så att han kan resa till Sverige för att elda upp koranen utanför Turkiets ambassad. Det kan Samnytt nu berätta. Frick har betalat för polistillståndet och har till och med erbjudit sig hjälpa Paludan med resa och boende.

https://samnytt.se/nyheter-idag-grundare-betalar-koranbranning-utanfor-ambassad/
Citera
2023-01-18, 23:47
Avslutad
https://nyheteridag.se/darfor-borde-aven-du-protestera-mot-erdogan/

uppdaterade sin banner nu som av en händelse, drummeln.
Citera
2023-01-20, 17:36
Medlem
smoerreboms avatar
Varför låter han alltid täppt i näsan? Finns det någon medicinsk förklaring här?
Citera
2023-01-20, 21:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av smoerrebom
Varför låter han alltid täppt i näsan? Finns det någon medicinsk förklaring här?
Om jag säger att Bob Dylan sjunger på samma sätt så har jag gjort ett hemligt skämt som bara gamla axelmaktare begriper.
Citera
2023-01-21, 10:53
Medlem
Senaste skandalen är väl rätt talande.

Chang rapporterar först av alla och initierat om koranbrännaren Paludans planer.

Sedan avslöjas det att Chang sponsrar i hemlighet koranbrännaren Paludan med resa, boende och demonstrationstillstånd.

Chang krishanterar genom att då själv gå ut med att han sponsrar som ett stöd för yttrandefriheten och mot Erdogan. Så kan de kanske vara. Det kan också vara så att Chang skapar nyheten han själv rapporterar om.
Senast redigerad av thinkmachine 2023-01-21 kl. 11:14.
Citera
2023-01-22, 07:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av thinkmachine
Senaste skandalen är väl rätt talande.

Chang rapporterar först av alla och initierat om koranbrännaren Paludans planer.

Sedan avslöjas det att Chang sponsrar i hemlighet koranbrännaren Paludan med resa, boende och demonstrationstillstånd.

Chang krishanterar genom att då själv gå ut med att han sponsrar som ett stöd för yttrandefriheten och mot Erdogan. Så kan de kanske vara. Det kan också vara så att Chang skapar nyheten han själv rapporterar om.

Well. Jag driver mycket med Chang i trådarna men jag ser den här juden stå med armarna rakt in i sin griskropp inför sin son så vet jag att Chang har rätt till det här landet, judeziggis eller inte.

Han lever med det här landet, med jorden. Han formar landet och är ett med det. De små gudarna som lever i träd och stenar vet vem han är och är hans vän.

Han är en bra man. Hans fru måste vara en ängel dock.

Han kände väl för att göra kaoz? Han slår uppåt det räcker för mig.
Citera
2023-01-24, 21:55
Medlem
feemaxxxs avatar
Man får väl slå på trumman att det var en jude som var med och organiserade koranbränningen. Då kanske arabvärlden riktar ilskan mot dem instället.
Citera
2023-01-24, 22:26
Medlem
drfreudsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feemaxxx
Man får väl slå på trumman att det var en jude som var med och organiserade koranbränningen. Då kanske arabvärlden riktar ilskan mot dem instället.

För arabvärlden har älskat judar fram tills nu???
Citera
2023-01-24, 22:33
Medlem
Neolitikums avatar
Chang Frick kommer från Östra Göinge och där bor alla som är som honom.
Tattare gillar att vara tattare om det är ingen förolämpning.
Att ingen får grepp om hans person är inte så konstigt.

Har du inget träningsoverall i fleece samt en enorm rosig bil från USA, fattar du inget om den livsstil som han har.
Citera
2023-01-25, 02:03
Medlem
jjagares avatar
Kanske gör han ärenden åt Putin…..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in