2023-01-23, 18:26
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cj035
Härliga nyheter!
Long time no see, Lava! Trevligt att ha dig tillbaks i tråden och tack för poddtipset. Blir till att lyssna på den nu under dagens lunchpromenad.

<3

Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Det var länge sedan man såg dig i tråden. Kul att du kommer hit. Vi är nog många som saknar dig, dina kloka inlägg och intressanta länkar.

<3

Tack vad ni är gulliga! Jag har fullt upp irl men slänger ett öga då och då. Känner lättnad varje gång jag ser de balanserade rösterna bland spammet av moralfattiga knäppgökar.

Citat:
Ursprungligen postat av -Klarafina-
Vad "barnet" skriver är ju rätt läsvärt, vill bl.a bli av med oskulden, vill att gäddan testar att köra henne i röven fast han skriver att hon kommer gå sönder. Fiskaren "baaarnet" är precis lika äcklig som gäddan och väldigt uppmuntrade. Fiskaren är helt tydligt pådrivande i chatten. Men därmed inte sagt det är OK med sex med underåriga.

Läsvärt? Knappast. Det finns gott om sexuellt pådrivande destruktiva barn i Sverige, inte minst bland flickor. Sexuellt utåtagerande destruktiva beteenden bland barn och unga är en varningssignal om att ett barn på något sätt far illa/lider av psykisk ohälsa. Så Dumpens "barnsamtal" sticker inte ut, de är i många fall autentiska med hur barn/unga kan bemöta äldre i den här sortens destruktiva möten där barnet/ungdomen söker bekräftelse, pengar, droger eller annan tjänst. Detta är också delförklaring till att pedofiler och hebefiler på fullt allvar lämnar redogörelser om att deras intima/sexuella relation med barn/ungdom baserats på ömsesidig kärlek. Att pedofiler/hebefiler inbillar sig att de haft/har/kan ha sexuell kärleksrelation med barn/unga kan i sig förklaras med att många av dem är behäftade med någon sorts psykiatrisk diagnos.
Citera
2023-01-23, 18:30
Medlem
ThePuppetMasters avatar
Om man söker efter det användarnamn som hongäddan #169 använder sig på instagram så kommer man till henne. Hon har ett höjdpunktreel där hon postar en förtalsanmälan mot dumpen under hashtaggen #sumpadumpen. Hon använder tydligen sig av samma användarnamn på xvideos och onlyfans.

Hennes riktiga namn

Citera
2023-01-23, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Läsvärt? Knappast. Det finns gott om sexuellt pådrivande destruktiva barn i Sverige, inte minst bland flickor. Sexuellt utåtagerande destruktiva beteenden bland barn och unga är en varningssignal om att ett barn på något sätt far illa/lider av psykisk ohälsa. Så Dumpens "barnsamtal" sticker inte ut, de är i många fall autentiska med hur barn/unga kan bemöta äldre i den här sortens destruktiva möten där barnet/ungdomen söker bekräftelse, pengar, droger eller annan tjänst. Detta är också delförklaring till att pedofiler och hebefiler på fullt allvar lämnar redogörelser om att deras intima/sexuella relation med barn/ungdom baserats på ömsesidig kärlek. Att pedofiler/hebefiler inbillar sig att de haft/har/kan ha sexuell kärleksrelation med barn/unga kan i sig förklaras med att många av dem är behäftade med någon sorts psykiatrisk diagnos.

Det väl främst inte autenciteten jag vill lyfta fram utan att "barnet"/fiskaren/Dumpen är pådrivande, något som brukar förnekas an dumpenfanatiker här i tråden.

Borde det inte vara olagligt att utnytta någon med självskadebeteende oavsett ålder? är väl lika skadligt för en 19-åring som en 14-åring.
Citera
2023-01-23, 18:47
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Klarafina-
Det väl främst inte autenciteten jag vill lyfta fram utan att "barnet"/fiskaren/Dumpen är pådrivande, något som brukar förnekas an dumpenfanatiker här i tråden.

Av de chattar jag sett ligger dumpens "barn" i lä jämfört med gäddorna gällande pådrivande, språk och "äcklande", Dumpen hade kunnat dra på mer och ändå vara autentiska sett till hur vissa barn/unga agerar.

Citat:
Borde det inte vara olagligt att utnytta någon med självskadebeteende oavsett ålder? är väl lika skadligt för en 19-åring som en 14-åring.

Det kan man tycka, vi får nöja oss med att konstatera att människor som utnyttjar svagare individer/individer i beroendeställning tillhör mänsklighetens avskräde.
Citera
2023-01-23, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Ja varför ska vänsterkvinnorna som tar in skäggbarn i sina hem alltid vara så extrema i sitt utseende (?) Givetvis måste man skicka dit Sara för att ta tjockisen i örat. Nån gullegris lär väl komma ut och berätta om sin tid i sextantens våld. Jadu Muhammed men du fick ju ditt svenska pass i alla fall.

Som tidigare påpekats så är detta outforskad jaktmark för Dumpen. Önsketänkande att Dumplingarna tittar närmare på fenomenet.

På den fronten finns åtskiligt att gräva i men eftersom de är vänster och kvinnor är de nog fridlysta.

Undrar hur många vänsterkvinnor lurar här i tråden? En ledtråd kan vara att de ständigt poängterar att det är män som söker barn i sexuellt syfte.
Citera
2023-01-23, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AidanHunt
Har haft tråkigt i helgen Listan kan komma att uppdateras med tidigare gäddor.

* Polis dyker upp på konfrontationen
** Vill träffa pedofilmamman
*** Söker unga pojkar

Med reservation för att jag missat någon *

Jag saknar gäddorna #176-178 i min lista. Hittar de inte på dumpen. Någon som vet om de tagits bort av någon anledning?
Citera
2023-01-23, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
80 kanske?
Kanske? Om du påstår saker, ha på fötterna. Du har fel.
Citera
2023-01-23, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
Håller inte med,jag tror att dumpen kan få napp på 19 åringar fast väljer att inte göra det.
Din käpphäst. Varför skulle de välja bort det? Fram med din väl underbyggda teori, gärna med exempel.
Citera
2023-01-23, 19:08
Medlem
Citat:
Har haft tråkigt i helgen Listan kan komma att uppdateras med tidigare gäddor.

* Polis dyker upp på konfrontationen
** Vill träffa pedofilmamman
*** Söker unga pojkar

Med reservation för att jag missat någon *

Men har du gjort rätt för dig och swishat? Den där listan får du inte beta av gratis. Verkligen full rulle på Dumpen numera. Snygg-Sara hintade att det finns ett gäng som strax skall förlösas. Säkerligen svettigt i vissa hem just nu.
Citera
2023-01-23, 19:24
Avslutad
Citat:
Jag saknar gäddorna #176-178 i min lista. Hittar de inte på dumpen. Någon som vet om de tagits bort av någon anledning?
Här är dom

https://dumpen.se/2022/12/21/kalle-anka-sumpar-julen-napp-176-satra/

https://dumpen.se/2022/12/23/med-kent-under-filten-napp-177-stockholm/

https://dumpen.se/2022/12/27/sjobopillan-napp-178/
Citera
2023-01-23, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Okandanvandare1
Har lite ny information om gädda 169.

Hon började förra tisdagen en utbildning i Lysekil som barnskötare.
Verkar dock som hon inte blev så långvarig, samma dag som hon började fick läraren ett mejl om henne med en länk till dumpen m.m och dagen efter innan lektionerna började åkte hon storgråtandes med bussen hem.

Haha självinsikten i den bruden alltså
Citera
2023-01-23, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Här är dom

https://dumpen.se/2022/12/21/kalle-anka-sumpar-julen-napp-176-satra/

https://dumpen.se/2022/12/23/med-kent-under-filten-napp-177-stockholm/

https://dumpen.se/2022/12/27/sjobopillan-napp-178/

Perfekt tack. 👍
Citera